SUGA

3.7K 156 2
                                    

PERHATIAN !

Y / N is Your Name
Y / L / N is Your Long Name

____________________________________

" Y / N ! " Jerit seseorang . Korang pusing ke belakang utk lihat siapakah yg memanggil korang . Orng tu ialah Suga . Suga ialah bestfriend korang . Korang ade perasaan terhadapnya tanpa dia sedari .

" Waeyo ? " Soal korang .

" Mlm niyy teman aku pergi satu tempat boleyy ? " Ajak Suga .

" Nak pergi mne ? " Soal korang .

" Ade la . Dah jngn bnyk tanya . Mlm niyy aku ambik kau . Full stop ! " Kata Suga lalu beredar .

" Haihh kau niyy . Weyy ! Tunggu la aku ! " Kata korang sambil mengejar Suga yg telah berada di hadapan .

" Cepatlah sikit . Jln mengalah siput . Siput pown lagi laju dari kau tahu tak . " Kata Suga .

" Eeii kau niyy . Kang aku tak nak pergi baru tahu . " Kata korang lalu pergi ke kelas . Suga tersenyum melihat gelagat korang dan masuk ke kelas .

[ Kelas 5A1 ]

Suga duduk di tempatnya iaitu di sebelah korang .

" Weyy , kau marah aku lagi ke ? " Soal Suga . Korang hanya meng ' hurm ' saje .

" Weyy ... " Panggil Suga .

Senyap .

" Weyy !! " Jeritnya perlahan . Korang memandang Suga .

" Ape ? " Jawab korang malas .

" Sorry la weyy . " Kata Suga .

" Ye la aku maafkan kau . " Kata korang .

" Jinjja ? Mlm niyy jadi kan ? " Soal Suga . Korang mengangguk . Suga gembira lalu memeluk korang . Korang terkejut .

" Ape niyy weyy ? Malu la orng tngk nnty . " Kata korang lalu menolak Suga perlahan .

" Biarlah diorang tngk . " Kata Suga . Muka korang sudah merah .

" Ehh ? Kau blushing ke ? " Soal Suga .

" Mne ade . Drpd aku layan kau . Baik aku dngr lagu . " Kata korang lalu menyumbatkan earphone yg berwarna putih ke telinga .

SKIP

[ Rumah korang ] :: Malam ::

Sementara korang menunggu Suga , korang duduk di ruang tamu sambil tngk tv .

" Saeng oppa niyy pakai cantik ² nak pergi mne ? " Soal oppa korang iaitu Luhan .

" Suga ajak Y / N keluar . Dia suruh Y / N pakai cantik ² . " Jelas korang .

Pin ... Pin ...

" Tu mesti Suga . Y / N pergi dulu ye oppa . Annyeong . " Kata korang lalu memakai kasut sarung . Korang pown masuk ke dlm kereta Suga . Suga tak berkedip memandang korang . Korang sngt cantik .

" Hoi ! Ape yg kau tngk hah ? " Kata korang lalu memetikkan jari di hadapan muka Suga .

" Hah ? Err .. tak ade pape lah . " Kata Suga lalu memandu pergi ke sebuah tempat .

[ Sebuah Tempat ]

Suga meletakkan kereta . Dia mengejutkan korang yg sedang tido .

" Y / N , bangun . Kita dah sampai . " Kejut Suga .

" Hurm ... " Korang menggeliat .

" Kita kat mne niyy ? " Soal korang .

" Secret . Now , pakai penutup mata niyy . " Kata Suga .

" For what ? " Soal korang .

" Pakai je la . Bnyk tanya plak . " Kata Suga . Korang merengus lalu memakai penutup mata . Suga keluar dari kereta lalu pergi ke tempat duduk pemandu . Dia membuka pintu kereta dan menolong korang keluar dari kereta .

" Mcm mne aku nak jln Suga ? " Soal korang .

" Just follow me . " Kata Suga . Tanpa bnyk bicara Suga memegang tngn korang erat sekali .

" Okayy dah sampai . Jngn bukak penutup mata tu lagi tau . " Kata Suga . Dia meninggalkan korang sendirian .

" Suga , aku dah boleyy bukak ke ? " Soal korang .

Senyap .

" Suga ? " Panggil korang . Korang membukak penutup mata . Korang terkejut kerana ade sebuah meja yg terhias cantik . Kelopak bunga mawar ade di sepanjang jln . Tapi , korang tak nmpk Suga pown .

" Suga ! Mne kau ?! Jngn la buat aku mcm niyy ! " Jerit korang . Tiba ² , korang terasa bdn korang dipeluk seseorang dari belakang . Korang tak sanggup utk melihat .

" S - sape tu ? " Soal korang .

" Ni aku Suga . " Kata Suga . Korang pusing ke belakang . Kelihatan Suga tersenyum .

" Ape semua niyy ? " Soal korang kebingungan . Suga melutut . Korang tersentak . Suga mengeluar kotak dari poketnya .

" Y / L / N , sebenarnya aku dah lama suka ani cintakan kau . Tapi , aku takut luahkan kpd kau kerana aku tak nak hubungan kita sebagai bestfriend terputus sebab niyy . Walaupun kau tak suka aku , sekurang - kurangnya kau tahu isi hati aku . So Y / L / N , will you be my girlfriend ? " Luah Suga . Air mata korang menitis satu persatu . Korang menangis sebab terharu .

" Aku ingatkan aku bertepuk sebelah tngn . Rupa - rupanya kau suka dkt aku jgak . And Min Yoongi , I will to be your girlfriend . " Kata korang lalu mengambil kotak tu . Korang membuka kotak tu . Terdapat dua cincin . Suga berdiri . Dia mengambil salah satu cincin lalu menyarungkan pada jari manis korang . Korang pown berbuat begitu pada Suga . Utk seketika , korang berdua bereye contact .

" Saranghae Y / N . " Kata Suga .

" Nado saranghae . " Kata korang . Korang dngn Suga pown berpelukan .

TAMAT

BANGTAN ONESHOT [OPEN]Where stories live. Discover now