Request from JungYeon728
NADIAH POV
"Jagiya~" Aku tersenyum apabila bayangan namja chinguku iaitu Jimin. Aku pergi ke arahnya.
"Dah lama ke tunggu oppa?" Soalnya
"Tak ade la. Jagi baru je sampai." Aku memaut lengannya.
"Tipu ni. Cepat bagitahu oppa. Dah berapa lama jagi tunggu oppa?" Dia menatap wajahku dngn tatapan kasih syng.
"Ye la². Jagi dah tunggu oppa dlm 10 minit mcm tu la." Aku mengaku. Dia tersenyum lalu merangkul pinggangku.
"Mianhaeyo jagi. Oppa kena bersoal jawab dngn member oppa." Katanya dngn serba salah.
"Gwaenchanayo. Jagi tahu sngt dngn perangai diorang tu. Diorang tu amek berat pasal oppa la. Oppa beruntung tau dpt member mcm diorang tu." Ujarku. Dia tersenyum.
"So, skrng ni jagi nak pergi mne? Oppa tngh bosan dah ni." Katanya aku berfikir sebentar.
"Erm... jom pergi funfair." Ajakku. Dia mengangguk lalu menarik tngnku pergi ke kereta. Aku hanya menurut. Dia membukakan pintu utk aku.
"Gomawo." Aku tersenyum.
"Cheonma." Aku masuk ke dlm kereta dan dia menutupkan utk aku. Dia pun duduk di bahagian pemandu dan mula memandu pergi ke funfair.
[FUNFAIR]
Aku dngn Jimin Oppa berjln masuk ke funfair. Sebelum kitorang nak main permainan yg ade dkt funfair ni, kitorang pergi beli ticket dkt counter ticket.
"Okeyh. Jagi nak main ape dulu?" Soalnya. Aku memandang sekeliling.
"Jom naik roller coaster!!" Jeritku kegirangan. Jimin Oppa hanya mengikut je kehendakku. Dia memberikan ticket kpd penjaga roller coaster tu. Kami pun naik roller coaster tu. Bila gerabak dah dipenuhi dngn orng, roller coaster tu mula bergerak secara perlahan. Aku memegang kuat tngn Jimin Oppa sebab takut sngt. Jimin Oppa memegang tngnku kembali agar aku bertenang.
SKIP
"Jagi nak main ape lagi?" Soalnya.
"Oppa ni asyik tanya jagi je. Oppa la pulak pilih permainan. Jagi ikut." Kataku.
"Kalau mcm tu, okeyh." Jimin Oppa menarikku ke sesuatu tempat. Mukaku mula pucat apabila tngk tempat tu.
"Betulke ni oppa? Oppa nak masok dlm ni?" Aku menyoal. Dia mengangguk. Aduh... dlm bnyk² permainan, knp dia pilih Ghost House? Tak sukanya!! Jimin Oppa menarikku ke dlm Ghost House. Aku nemaut tngn Jimin Oppa dngn kuat. Takut la katakan. Bila hantu tu keluar or terkejutkan aku, mesti aku akn menjerit. Dah duduk dkt sana dlm beberapa minit, kitorang pon keluar dari situ. Nak tercabut jantung aku ni.
"Jagi, nak naik ferris wheel?" Soalnya. Aku mengangguk dngn laju. Lagipun, matahari nak terbenam, mesti cantik kalau tngk matahari terbenam dkt ferris wheel tu. Mcm biasa, Jimin Oppa memberikan ticket kpd penjaga tu. Lalu kitorang pon masuk ke dlm salah satu gerabak. Dlm gerabak tu, ada kelopak bunga rose yg bertaburan. Cantik sngt. Aku memandang Jimin Oppa. Mintak perjelasan.
"Happy 3th Anniversary." Ucapnya. Ouh yea, aku terlupa yg hari ni anniversary kitorang yg ketiga. Mcm mne aku boleyh terlupa?
"Sorry oppa. Jagi terlupa." Kata aku dngn serba salah. Aku tunduk memandang lantai.
"Its okay jagi. Oppa tak marah pon." Jimin Oppa memelukku dari belakang. Aku terlihat matahari terbenam. Wah, sungguh cantik.
"Jagi, oppa syng jagi sngt². Oppa takkan lepaskan jagi selama oppa hidup. You'll its mine forever." Ujarnya. Aku tersenyum.
"Yes I know. Thanks to be my boy." Aku memandangnya sambil tersenyum. Dia membalas senyumanku. Dia mendekatkan mukanya ke mukaku dan dia mencium bibirku dngn lembut. Makin lama, dia memperdalamkan ciuman tersebut. Aku membalas ciumannya.
♥THE END♥
Sorry sye lmbt siapkan and sorry sebab x best. Hope you enjoy it^^
YOU ARE READING
BANGTAN ONESHOT [OPEN]
Short StoryTak tahu nak tulis ape. So, enjoy this imagine. Request? Of coz you can req. Tapi, kalau lmbt, sorry tau. DETAILS:- Your Name/Your Korean Name -> Bias -> Genre -> Short Synopsys/Description -> You Kim Seok Jin / Jin Min Yoon Gi / Suga Jung Ho Seok...