J - HOPE

1.2K 93 3
                                    

Korang masuk ke dlm cafe lalu mengorder minuman kegemaran korang iaitu Caramel Macchiato . Korang duduk di meja berdekatan dngn tingkap . Korang menyelok poket jaket korang lalu mengambil phone . Korang membuka gallery . Korang menekan gmbr korang bersama namjachingu korang iaitu J - Hope . Tiba ² , air mata korang jatuh tanpa disedari . Korang teringat akn perbualan korang dngn J - Hope .

[ FLASHBACK ]

Korang dan J - Hope masuk ke dlm cafe dan mengorder minuman .

" Chagi . lepas niyy , jom pergi jln ² nak tak ? " Soal J - Hope .

" Nak . Nak jln ² kat mne ? " Soal korang lalu minum air .

" Hurm ... secret . Oppa nak bwk chagi pergi satu tempat . " Kata J - Hope .

" Tu pown nak berahsia ke ? " Soal korang .

" Harus . " Kata J - Hope . Korang hanya tersenyum . Selepas korang berdua minun , korang berdua pown pergi ke sesuatu tempat .

[ SUNGAI HAN ]

" Dah sampai . " Kata J - Hope .

" Sungai Han ? " Soal korang .

" Yup . Chagi tak suke ke tempat niyy ? " Soal J - Hope .

" Suka la . Dah la chagi nak pergi . Tapi , tak ade masa . " Kata korang .

" Skrng chagi dah pergi . Jom la turun . Kita pergi jln ² . " Kata J - Hope lalu keluar dari kereta diikuti dngn korang . Angin sepoi - sepoi bahasa menampar muka korang .

" Nyamannya ... " Kata korang lalu memejamkan mata . J - Hope peluk korang dari belakang .

" Chagi , ade tiga orng yeoja yg berada di dlm hati oppa . " Kata J - Hope .

" Nugu ? " Soal korang tenang . Walaupown dlm hati korang nak je sepak J - Hope .

" Eomma oppa , noona oppa dngn chagi . Chagi jngn fikir bende lain plak . Oppa tak pernah curang dngn chagi . Oppa syng chagi sngt ² . Oppa cintakan chagi sampai akhir hayat oppa . " Kata J - Hope . Korang tersentuh dngn luahan hati J - Hope . Air mata korang mengalir . Korang pusing ke belakang utk menghadap J - Hope .

" Chagi pown syngkan oppa . Chagu tak sanggup kehilangan oppa . " Kata korang . J - Hope memeluk korang . Korang membalas pelukannya . Beberapa minit kemudian , J - Hope melepaskan pelukan .

" Jom la kita balik . Mlm nnty kita keluar lagi ye . Nnty oppa ambik chagi . " Kata J - Hope . Korang mengangguk lalu masuk ke dlm kereta dan memakai seatbelt . J - Hope pown menghantar korang ke rumah .

[ Rumah Korang ]

" Bye chagi . Jom mlm nnty . " Kata J - Hope . Korang mengangguk . Apabila korang nak keluar dari kereta , J - Hope menarik pergelangan tngn korang . Korang memandang J - Hope .

" Waeyo oppa ? " Soal korang . Pertanyaan korang tak dijawab . Sebelah tngn J - Hope memegang pipi korang belah kanan lalu mendekatkan mukanya ke muka korang dan

.

.

.

.

.

.

.

kiss lips korang . Pada mulanya korang terkejut . Korang membalas kiss J - Hope . Lama korang dngn J - Hope berkiss . J - Hope melepas ciuman tersebut .

BANGTAN ONESHOT [OPEN]Where stories live. Discover now