Korang dtng ke ARMY CAFE kerana Jimin iaitu namjachingu korang suruh dtng . Korang bukak pintu cafe dan ternmpk Jimin bersama dngn seorang yeoja yg sedang bermesra . Korang pergi ke arah Jimin .
" Ni rupanya yg awk nak bagitahu saya . Kalau awk nak kita putus ckp je la ! " Kata korang lalu keluar dari cafe .
" Y / N ! Awk salah fhm niyy ! " Jerit Jimin . Korang abaikan panggilan Jimin dan terus berlari .
[ Tasik ]
Korang nangis sepuas - puasnya . Tiba ² seseorang memegang bahu korang . Korang memandang orng tu . Yeoja yg bersama Jimin tadi . Yeoja tu tersenyum manis .
" Boleyy saya duduk eonnie ? " Soal yeoja tu . Korang mengelap air mata .
" Duduk la . " Pelawa korang . Yeoja tu pown duduk di sebelah korang .
" Knp kamu dtng sini ? " Soal korang .
" Saya nak bagitahu perkara yg sebenar dkt eonnie . Sebenarnya , saya niyy adik Jimin Oppa . Tadi , oppa nak pergi cafe , saya nak ikut tapi Jimin Oppa tak bagi . Saya merayu sampai oppa bagi . Tapi , saya tak tahu plak jadi mcm niyy . Saya mintak maaf ye eonnie . " Terang yeoja tu .
" Ape nme kamu ? " Soal korang .
" Nme saya Park Myung Eun . Tapi , eonnie panggil je Jin . " Kata Jin sambil tersenyum . Korang membalas senyumannya .
" Ok lah . Saya balik dulu . Annyeong Y / N Eonnie . " Kata Jin sambil lambaikan tngnnya . Korang hanya tersenyum . Korang memandang tasik di hadapan korang . Tiba ² korang perasan satu susuk tubuh duduk di sebelah korang .
" Dah tahu perkara yg sebenar ? " Soal orng tu . Korang mengangguk .
" Oppa nak bagitahu yg Y / N lah satu - satunya di hati oppa . Tak ada yg lain selain Y / N . Oppa syngkan Y / N sngt ² . " Kata Jimin . Korang tersenyum lalu melentokkan kepala di bahu Jimin .
" Mianhae oppa . Y / N tak siasat dulu siapa Jin tu . Y / N terburu - buru . Mianhae ... " Kata korang .
" Gwaenchana . Lagipown Y / N tak tahu yg oppa sebenarnya ade saeng kan ? Oppa pown tak pernah bagitahu yg oppa ade saeng . So , bukan salah Y / N . " Kata Jimin lalu meletakkan tngnnya di bahu korang .
" Oppa . Y / N nak bagitahu yg di dlm hati Y / N ade oppa sorang je . Hanya oppa . Y / N tak sanggup nak tngk oppa pergi bersama yeoja lain kecuali keluarga oppa . Y / N syngkan oppa . Demi oppa , Y / N sanggup gadaikan nyawa . " Kata korang .
" Gomawo Y / N . Oppa pown syng Y / N jgak . " Kata Jimin .
" Jom la balik . " Sambung Jimin . Korang berdiri diikuti Jimin . Korang dngn Jimin balik sambil berpegangan tngn .
♥ TAMAT ♥
YOU ARE READING
BANGTAN ONESHOT [OPEN]
Short StoryTak tahu nak tulis ape. So, enjoy this imagine. Request? Of coz you can req. Tapi, kalau lmbt, sorry tau. DETAILS:- Your Name/Your Korean Name -> Bias -> Genre -> Short Synopsys/Description -> You Kim Seok Jin / Jin Min Yoon Gi / Suga Jung Ho Seok...