Request by Rina_hunhan
◇ AE RIN ' S POV ◇
Lepas balik dari sekolah , aku pergi ke cafe yg baru bukak . Aku dngr diorang ckp makanannya sedap . Aku dngr lagi , diorang ckp kat sana semuanya namja . Aku pown nak tngk jgak cafenya mcm mne .
[ CAFE PRINCE ]
Sebelum aku masuk ke dlm cafe , aku tngk signboard cafe . Cafe Prince ? Biarlah diorang nak letak nme ape . Buat apa aku nak kisah ? Aku masuk ke dlm cafe . Aku disambut oleh seseorang .
" Selamat Datang ke Cafe Prince . " Katanya . Aku tngk name tag orng tu . Kim Mingyu . Nice name . Aku tersenyum ke arahnya . Aku duduk di meja berdekatan dngn tingkap cafe . Tiba ² seseorang menegurku .
" Hii awk . Nak order ape ? " Katanya . Aku terpegun sekejap . Handsomenya mamat niyy !! Aku tngk name tag mamat niyy . Min Suga . Nice . Kene dngn orngnya .
" Hello . Awk ! " Panggilnya . Aku tersedar dari lamunan .
" Hah ? Awk ckp ape tadi ? " Soalku yg tngh blur . Dia ketawa kecil . Aku hanya tersengih .
" Saya ckp , awk nak order ape ? " Katanya .
" Ouh . Bagi saya Latte . Tu je . " Kataku . Dia mengangguk lalu pergi ke dapur . Aku hanya tngk sahaja dia pergi . Aku menongkatkan dagu di atas meja .
' Handsome dowh . Semua masalah aku tadi mcm lenyap serta merta . ' Kataku di dlm hati . Beberapa minit kemudian , Suga dtng ke mejaku sambil membawa pesanan aku . Aku tersenyum ke arahnya lalu mengucapkan terima kasih . Dia membalas senyumanku dan pergi membuat kerjanya . Aku menghirup Latte . Mmm ~~ Sedap gilerr . Aku meletakkan cawan di atas meja . Aku melihat di luar tingkap . Tiba ² aku terdengar sesuatu di atas mejaku . Aku memandang mejaku . Cheese Cake ? Aku mne ade pesan Cheese Cake . Aku ternmpk surat di bwh pinggan Cheese Cake . Aku mengambil surat tu lalu baca .
Hii awk . Ni saya Suga . Saya bagi awk Cheese Cake . Awk jngn bayar ye Cheese Cake tu . Saya belanja awk . Cheese Cake tu hanya utk awk je . Tapi Latte awk tu , awk bayar sendiri la ye . Hahaha ... lepas awk mkn nnty , boleyy pergi dkt belakang cafe tak ? Saya nak ckp something dngn awk .
From :
SugaAku membaca surat tu sambil tersenyum . Aku meletakkan surat tu dlm poket jaketku lalu mkn Cheese Cake tu . Mashiketta ~ Tapi , lagi sedap bila orng belanja . Hahaha ... Selepas aku mkn dan minum , aku bayar di cashier . Lepas bayar , aku pergi ke belakang cafe seperti yg Suga ckp . Aku menunggu Suga . Aku menyandarkan bdnku di dinding dan menyilangkan tngn . Beberapa minit kemudian , dia keluar .
" Knp awk nak jumpa saya ? " Soalku .
" Park Ae Rin . " Katanya . Aku terkejut . Mne dia tahu nme aku ?
" Mcm mne awk tahu nme saya ? Setahu saya , kita tak pernah terjumpa or berkenalan . " Kataku .
" Memang kita tak pernah jumpa or berkenalan . Saya tahu nme awk dari name tag uniform sekolah awk . " Terangnya . Dia tahu dari name tag rupanya .
" Awk tak jawab lagi soalan saya . " Kataku .
" Saranghae Ae Rin - ah . " Katanya . Aku terkejut .
" Saya tahu yg kita baru kenal hari niyy . Tapi , saya dah jatuh cinta dngn awk . Will you be my yeojachingu ? " Katanya .
" Yes . I will . " Kataku . Dia memelukku . Aku tersenyum dan membalas pelukannya . Beberapa saat kemudian , dia meleraikan pelukan . Kami berdua bereye contact buat seketika . Semenjak hati tu , aku selalu pergi ke Cafe Prince . Semua chingu Suga pown aku dah kenal dan kami semua amat rapat .
♥ TAMAT ♥
_______
Sorry ye kalau tak best Rina_hunhan .
_______
YOU ARE READING
BANGTAN ONESHOT [OPEN]
Short StoryTak tahu nak tulis ape. So, enjoy this imagine. Request? Of coz you can req. Tapi, kalau lmbt, sorry tau. DETAILS:- Your Name/Your Korean Name -> Bias -> Genre -> Short Synopsys/Description -> You Kim Seok Jin / Jin Min Yoon Gi / Suga Jung Ho Seok...