[ SEOUL HIGHSCHOOL ]
Korang berjalan menuju ke kelas tapi laluan korang dihalang dngn ramai pelajar , di mana mereka tngh tngk poster tentang majlis prom yg akn dtng dlm masa 3 minggu lagi . Semua orng rasa teruja . Korang mengeluh lalu menjerit . Semua pelajar terus larikan diri dari korang sebab korang sngt garang dan sombong di sekolah . Korang koyakkan poster tu lalu buang dlm tong sampah .
[ KELAS 5 - 2 ]
Korang duduk di tempat lalu pndng ke luar tingkap . Kai yg dari dulu sukakan korang pown tegur korang .
" Good morning ! Pagi ² dah mengamuk . Nnty cepat tua baru tahu . " Kata Kai .
" So what ? Ada aku kesah ? Blahlah kau ! Menyemak je . " Jawab korang kasar . Kai hanya tersenyum manis lalu pergi ke tempat duduknya .
" Murid ² , hari niyy kita ade murid baru . Sila masuk dan perkenalkan diri kamu . " Kata Shin Hye Seosaengnim iaitu guru kelas 5 - 2 . Murid baru tu masuk ke dlm kelas dan memperkenalkan dirinya .
" Annyeonghaseyo . Jeonun Park Jimin imnida . Saya dari Busan Highschool . Harap kita semua boleyy jadi kawan . " Kata Jimin sambil tersenyum .
" Handsomenya dia . "
" Kyeopta . "
" Jimin Oppa ! Saranghae ! "
Itu ialah reaksi pelajar yeoja kerana melting dngn pndngn Jimin dan senyumannya .
" Senyap semua . Baiklah Jimin , awk duduk sebelah Y / N ye . " Kata Shin Hye Seosaengnim .
" What ?! " Kata semua pelajar yeoja dlm kelas .
" Kamu semua niyy dah knp ? " Soal Shin Hye Seosaengnim . Semua diam .
" Seosaengnim , mne Y / N ? " Soal Jimin sambil menggaru kepalanya . Mne la dia tahu korang sape . Dia kan murid baru .
" Tu yg tngh tngk tingkap tu . " Kata Shin Hye Seosaengnim . Jimin pown duduk di sebelah korang .
" Hii Y / N . " Sapa Jimin kpd korang . Korang memandang Jimin dan memberikan pndngn tajam .
" Jngn ckp dngn aku . " Kata korang .
" Okayy . Mianhae . " Kata Jimin .
WAKTU REHAT
" Hii Jimin . Jeonun Hyeri imnida . Gadis cute yg ceria ! Boleyy kita berkawan ? " Kata Hyeri .
" Why not ? " Jawab Jimin . Hyeri tersenyum .
" Yehet ! So , kesian awk kena duduk dngn orng yg sombong . " Kata Hyeri .
" Sombong ? " Soal Jimin . Dia tak fhm ape yg Hyeri cuba sampaikan .
" Yup . Dia sombong gilerr . Nme dia Y / N . " Kata Hyeri .
" Ouh . Tapi dia cantik . " Kata Jimin .
" No ! Saya lagi cantik ! " Hyeri berkata dngn nada yg tinggi . Jimin ketawa kecik .
KEESOKKANNYA ...
Jimin masuk ke kelas . Tiba ² dia terjatuh dan pegang dadanya . Jatungnya sakit teramat . Jimin berpeluh bnyk . Korang terjumpa dngn Jimin .
" Gwaenchana ? " Soal korang . Jimin berdiri dngn lemah lalu tersenyum .
" Gwaenchana . Jngn risau . " Kata Jimin .
" Sape ckp aku risau ? " Soal korang lalu duduk di tempat . Jimin pown duduk .
YOU ARE READING
BANGTAN ONESHOT [OPEN]
Short StoryTak tahu nak tulis ape. So, enjoy this imagine. Request? Of coz you can req. Tapi, kalau lmbt, sorry tau. DETAILS:- Your Name/Your Korean Name -> Bias -> Genre -> Short Synopsys/Description -> You Kim Seok Jin / Jin Min Yoon Gi / Suga Jung Ho Seok...