Korang sudah tidak tahan lagi dngn cara seseorang tu melayan korang . Orng tu ialah Kim Nam Joon a.k.a Rap Monster . Hubungan korang dngn dia adalah adik beradik tiri . Eomma korang dngn appa Rap Monster sudah berkahwin pada minggu yg lalu . Skrng niyy eomma korang dngn appa tiri korang pergi berhoney moon .
" Y / N !! Aku nak air ! Skrng jgak ! " Kata Rap Monster . Korang dngn lemah melangkah pergi ke dapur . Korang mengambil sebuah cawan dan pergi ke peti sejuk . Korang mengambil kotak air jus oren dan menuangkan ke dlm cawan . Korang meletakkan kembali kotak air jus oren ke dlm peti sejuk . Kau mengambil cawan lalu pergi ke bilik Rap Monster .
Tok ! Tok ! Tok !
Korang mengetuk pintu . Rap Monster membuka pintu . Korang memberikan cawan kpd Rap Monster . Rap Monster mengambil cawan tu lalu minum air . Korang melangkah kaki utk turun ke bwh . Tiba ² Rap Monster memegang pergelangan tngn korang . Korang terpusing ke kebelakang . Muka korang dkt dngn dada Rap Monster . Korang mengambil setapak kebelakang .
" Ape awk nak ? " Soal korang .
" Skrng , aku nak kau panggil aku ' Rap Mon Oppa ' or ' Oppa ' . Mulai hari niyy . " Kata Rap Monster . Korang terkejut .
" Knp plak tiba ² awk suruh saya panggil ' Rap Mon Oppa ' or ' Oppa ' ? " Soal korang pelik .
" Mlm nnty aku bagitahu . " Kata Rap Monster lalu masuk ke dlm biliknya . Korang mengatur langkah pergi ke dapur .
" Ape aku nak msk erk ? Hurm ... nasi goreng ? Bibimbap ? Bibimbap la . " Kata korang sendirian . Korang pown msk bibimbap . Selepas msk , korang menghidangkan makanan ke meja mkn . Korang naik ke atas lalu pergi ke bilik Rap Monster .
Tok ! Tok ! Tok !
Korang mengetuk pintu . Rap Monster membuka pintu . Dia hanya bertuala paras pinggang dan bdnnya basah . Mungkin dia baru lepas mandi . Fikir korang . Korang mengalihkan pandangan .
" Nak ape ? " Soal Rap Monster .
" Jom turun mkn . Saya ada buatkan bibimbap . " Kata korang . Korang memandang lantai .
" Knp pndng lantai ? Knp tak tngk aku ? Malu ? " Soal Rap Monster lalu berjln ke hadapan . Korang ke belakang sampai belakang bdn korang terasa sesuatu . Sesuatu tu ialah dinding . Skrng korang terperangkap . Rap Monster meletakkan kedua - dua belah tngn pada sebelah kepala korang .
" Ape yg awk nak buat ? " Soal korang . Lantas Rap Monster mencium bibir lembut korang . Korang meronta mahu lepaskan diri . Tetapi , tak berjaya kerana kudrat seorang yeoja tak boleyy mengalahkan kudrat seorang namja . Korang hanya terdiam . Rap Monster meleraikan ciuman itu . Baru sahaja korang ingin bersuara , Rap Monster lantas memotong .
" Kalau kau tak panggil aku ' Rap Mon Oppa ' or ' Oppa ' , aku akn kiss kau sampai kau panggil aku ' Rap Mon Oppa ' . " Kata Rap Monster .
" Tapi , knp a.. maksud saya knp Rap Mon Oppa buat saya mcm niyy ? You stole my first kiss ! " Kata korang . Perlahan - lahan korang terduduk dan menangis . Rap Monster mencangkung .
" Because I love you . I really really love you . Bila appa aku kahwin dngn eomma kau , aku tak boleyy terima yg kau akn jadi saeng aku . Aku dah lama sukakan kau . " Kata Rap Monster lalu mengusap pipi korang . Korang masih menangis .
" Dah lah jngn nangis . Mulai hari niyy , you want to be my special person for me ? " Kata Rap Monster .
" Yes . I want . Saya pown sukakan oppa dari dulu . " Kata korang lalu memeluk Rap Monster . Rap Monster membalas pelukan korang .
" Skrng niyy , jom kita mkn . " Kata korang lalu berdiri dan berjln . Rap Monster mengikut korang dari belakang . Korang memberhentikan langkah , lalu pusing ke belakang .
" Knp oppa ikut Y / N ? " Soal korang .
" La ~ . Tadi ckp nak mkn . " Kata Rap Monster .
" Kalau ye pown nak mkn , pergi la pakai baju dulu . " Kata korang .
" Kalau oppa tak nak ? Kalau oppa nak pakai mcm niyy je ? " Soal Rap Monster kemudian smirk .
" Oppa jngn ngade ² ye . Kalau tak , oppa tak payah mkn . " Kata korang .
" Ehh , oppa nak mkn . Okayy ² oppa pergi pakai baju . " Kata Rap Monster lalu berlari pergi ke biliknya . Korang hanya tersenyum .
♥ THE END ♥
YOU ARE READING
BANGTAN ONESHOT [OPEN]
Short StoryTak tahu nak tulis ape. So, enjoy this imagine. Request? Of coz you can req. Tapi, kalau lmbt, sorry tau. DETAILS:- Your Name/Your Korean Name -> Bias -> Genre -> Short Synopsys/Description -> You Kim Seok Jin / Jin Min Yoon Gi / Suga Jung Ho Seok...