Lisa's Poo
Οταν του εδωσα την πρωτη κουταλια απο την σουπα και την ξεροκαταπιε περασε το χερι του γυρω απο το λαιμο μου και με φιλουσε παθιασμενα επι ωρα....Ανεβηκα πανω του καθως ο Harry αρχισε να με φιλα προς το λαιμο μου και κατω....Το απολαμβανα , ομως κατι τα ανατρεψε ολα.Ειδα μια ξανθια να κατεβαινει τις σκαλες του σπιτιου με ενα σεντονι το οποιο καλυπτε μονο τα βασικα....''Μωρο μου τι κανει αυτη πανω σου...?'' ρωτησε αυτη τον Harry....","Monika,δεν σου ειπα να μεινεις πανω και να περιμενεις....."ειπε καθως με αρπαξε και με εβαλε διπλα του ωστε να σηκωθει ορθιος....."Monika ,παμε πανω ..." ειπε ενω μου εκανε σημα να περιμενω αλλα εγω δεν θα καθομουν σαν ηλιθια και ετσι πηρα το παλτο και την τσαντα μου για να φυγω απο αυτη την ΚΟΛΑΣΗ ...με την καθε εννοια της λεξης..Ομως πριν προλαβω να πιασω το πομολο της πορτας νιωθω μια βαρια ανασα πανω απο τον ωμο μου.Ποιος να ηταν....ο Harry...."Στασου Lisa,περιμενε να σου εξηγησω.....","Τι να μου Εξηγησεις ρε μαλακα....Ολο αυτο ηταν σχεδιο δικο σου και του Louis ,ετσι.Οτι και καλα ησουν αρρωστος και ξερατε οτι εγω θα εχω τυψεις για να ερθω να με φιλησεις και στη συνεχεια...." δεν προλαβα να τελειωσω ,με διεκοψε βαζοντας το χερι του στο στομα για να μην πω αυτο που σκεφτομασταν και οι δυο .....Με στριμωξε στο τοιχο."Τωρα θα μιλησω εγω ...ολα αυτα που λες ειναι μπουρδες και το ξερεις .Επισης δεν προκειται να εκανα κατι μαζι σου εαν ΔΕΝ το ηθελες εσυ..."ειπε τονιζοντας το δεν."Σε παρακαλω ασε με να φυγω ...."ειπα περνοντας μια λυπημενη φατσουλα ενω τα πρωτα δακρυα εκανα την εμφανιση τους...Η δυναμη που ασκουσε πανω μου λιγοστευσαι και καταλαβα πως με αφηνε να φυγω.Του γυρισα την πλατη ,ανοιξα την πορτα και εφυγα....
**************
Ημουν ξαπλωμενη στο κρεβατι μου και σκεφτομουν ολα αυτα που εγιναν.Ειχε παει 20:30 και το τηλεφωνο μου χτυπουσε[ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΙΠΛΑ].Μολις ειχα κλεισει τα βλεφαρα μου και ημουν ετοιμη να κοιμηθω αλλα το βλαμμενο κινητο μου με τρανταξε....Ειδα το νουμερο του Harry .Τοτε ξυπνησα εντελως.ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ...Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ...."Ναι.....?","Lisa,μπορω να σου μιλησω....","Οτι ειχαμε να το πουμε το ειπαμε ....","Εσυ ,εγω παντως δεν τελειωσα....","Harry,γεια μην με ξαναπαρεις" του ειπα και του το εκλεισα...... Μετα απο πεντε λεπτα το τηλεφωνο ξαναχτυπησε..."Αν ειναι ο Harry θα τον βρυσω....". Και ομως οχι δεν ηταν .Hταν o Liam "Lisa...?","Ναι ,γεια σου Liam τι κανεις...?","Καλα εσυ ,θα παμε στο "The Lamp" και σκεφτηκα.....αν.....θελεις....να...ερθεις....και εσυ..."ειπε τραυλιστα,"Εεεεεε ποιοι θα ειναι?","Εγω ο Nialler, o Lou , o Zayn O HARRY ,η Daniele, η Eleanor και η Perrie....","Καλα.....κατα τις 12 ειναι καλα ....?" ,"Ναι ,φιλακια" ειπα και το εκλεισα..
DU LIEST GERADE
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
JugendliteraturΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...