Kεφαλαιο 25ο

511 40 0
                                    

Ηarry's Poo.....

Εσβησα την μηχανη ,βγηκα απο το αυτοκινητο και μπηκα μεσα στο κτιριο....Ανεβηκα τις σκαλες και εφτασα στον τριτο οροφο....Πολλα γραφεια ειχε, με κοπελες που με κοιτουσαν απο πανω μεχρι κατω....Καλα Σαββατο ειναι και δουλευουν.....Στο βαθος ηταν το γραφειο...Χτυπησα διακριτικα....ακουσα ενα "Περαστε!" και μπηκα μεσα....Ηταν ηδη τα αγορια εκει...βρηκα μια ελευθερη θεση διπλα στο Niall,πηγα και εκατσα..."Λοιπον,αγορια εφοσον ειστε ολοι εδω,θελω να μιλησουμε για ενα σημαντικο θεμα που αφφορα την καριερα σας.....Πριν λιγο μας δοθηκε το τελικο οκ για να αρχισει η παγκοσμια περιοδεια των One Direction....!Εχουμε ηδη  δωσει καποιες πολεις και εχει γινει προ πωληση των εισιτηριων.....Ειναι κατι που θα ανεβασει την δημοτικοτητα σας....και ειναι αναγκαστικο! Η  περιοδεια σας ξεκινα απο την αλλη εβδομαδα ....και θα αποχωρισετε δυο μερες πριν την πρωτη συναυλια .....αυτα ηθελα να σας πω και να σας ενημερωσω....εχετε ερωτησεις...?"τελειωσε ρωτοντας...."Ποσες θεσεις υπαρχουν για τα ακολουθα ατομα του καθενος....?"ρωτησε  ο Liam ...."Απολυτως καμια....πολλες φαν θα θελησουν να ειστε μονοι...οποτε δεν υπαρχει καμια θεση!"απαντησε με τονο στο φωνη του......Ολοι μας γουρλωσαμε τα ματια..."Πως καμια....εστω μια ....για τα κοριτσια!"προσθεσε ο Louis....Ειχα θυμωσει αρκετα ,εαν μιλαγα ισως και απολυομουν...."Ναι δεν γινεται αυτο,εχουμεε προσωπικη ζωη...δεν μπορουμε να  την παραμελησουμε....μπορει  να χαλασει....Εαν οι φαν μας αγαπανε και συμφερονται για μας ... θα μας καταλβουν..."ειπε ο Zayn  νευριασμενα...."......"Τελος, η συνεδριαση τελειωσε...Καλως σας βραδυ και καλη αρχη !" ειπε ο υπευθυνος...Εφυγε απο μια πορτα και μας παρατησε εκει μεσα....Ο Zayn  απο τα νευρα του  κλωτσησε την καρεκλα με αποτελεσμα να σπασει...Υστερα εφυγε κοπανωντας την πορτα πισω του.....!Εγω...εγω καθομουν εκει!!Και κοιταζα απλως...."Θελω να τον πιασω αυτον τον μαλακα και να τον σαπισω στο ξυλο...."πεταχτηκα και εγω..."Δεν μπορεις,η μαλλον δεν μπορουμε...Αν γινει κατι τετοιο θα διαληθουν ολα...τα ονειρα μας,οι ελπιδες μας....θα χαθουν....το μονο που μπρουμε να κανουμε ειναι υπομονη.....!"προσθεσε ο Louis......

Πως θα το πω ,στην Lisa...πως θα μπορεσω να κρατηθω μακρια απο τον αγγελο μου,την ψυχη μου ,την καρδια μου.....

Lisa's Poo.....

Εχω παθει κριση πανικου,δεν ειμαι καλα...ειμαι περα δωθε ολο το σπιτι....Αρπαξα το τηλεφωνο μου και πληκρτολογησα το αριθμο της Vicky(Ashley Benson,η καλυτερη φιλη της ).....Μπιπ,μπιπ...''Ναι, Vicky...ελα γρηγορα....σε  εχω αναγκη ....Ααααα και που σε...παρε και ενα τεστ εγκυμοσυνης ....καθως ερχεσαι..."ειπα και της το κλεισα....Ενα δακρυ κυλησε στο μαγουλο μου...Εγκυος; Εγκυος; Δεν μπορω να ξεστομισω αυτη την λεξη....Κυλησα κατω και πλεον αφησα ελευθερα τα δακρυα μου να κυλησουν...Ενα ,Δυο ,Τρια ....Δεκα....Δεν μπορει,Δεν μπορει προσπαθησα να καθησυχασω τον εαυτο μου....αλλα ματαια ,αυτο που με κυριαρχουσε μεσα μου ηταν....Δεν ξερω ...πονος....ενοχες...ανγχος...Δεν ξερω!

When I met you // Ηarry Styles Fan FicDonde viven las historias. Descúbrelo ahora