Lisa's Poo......
Εχω παρει τεσσερα μαξιλαρια και εχω καλυφθει με αυτα....Φοβαμαι...!.....Καποια στιγμη....δεν ακουω ηχο της ταινια το ιδιο και το ηχο των χιλιαδων ποπ κορν που μασουλωνται στο στομα του Niall .....Σηκωσα το κεφαλι μου να δω τι συνεβη...Δεν ειμαι πολυ καλη στα θριλερ....τελευταια φορα που ειδα θριλερ ηταν πριν εξι χρονια μαζι με τις φιλες μου την Αννα(anntita89) και την Πηνελοπη(penelopevak13) στην Ελλαδα,Δεν ξανα κανω τετοιο λαθος ,να δω θριλερ με αυτες ..... ειδα ενα ομορφο νεαρο να διαβαζει ενα ημερολογιο μεσα σε ενα δωματιο κοριτσιστικο....που εμοιαζε πολυ στο δικο μου...Επειτα απο λιγα δευτερολεπτα ...μια ευσωμη και ομορφη γυναικα μπηκε στο χωρο εκεινο....Πλησιασε τον Ναερο....και ντιν ντιν ντιν....! Χτυπησε το κινητο του Zayn σαν τρελο...κατι που μας εκανε ολους μας να τρομαξουμε ...Πηρα απο το τραπεζακι το κοντρολ και πατησα Pause στην ταινια...ο Ζayn το πηρε και απαντησε ......"Ναι..."ειπε η τρεμαμενη φωνη του..σηκωθηκε και απομακρυνθηκε απο εμας για να ακουει καλυτερο τον καλοντα."Τι θελει?......Σαββατιατικα,μας θελει?.....ΕΙναι σημαντικο? ....καλα ερχομαστε!"προσθεσε και το εκλεισε....πηρε μια βαθια ανασα ,γυρισε και χαμογελασε ψευτικα για λιγα δευτερολεπτα....."Παιδες,σηκωθειτε μας θελει ο υπευθυνος της δισκογραφικης για ενα σοβαρο θεμα!" ειπε καθως πηρε το μπουφαν του...."Οοοο....ελα τωρα!πανω που θα βλεπαμε να πεθαινει ο κουκλος....!"ειπε η Eleanor...."Tην γλιτωσα...!"ειπα απο μεσα μου"καλα,αφου ειναι σημαντικο,πρεπει να παμε !"πεταχτηκε ο Liam ....Σηκωθηκαν ολοι...και κατευθηνθηκαν προς τη πορτα...Πηγα να σηκωθω και εγω....Οταν σηκωθηκα αποτομα μια ζαλαδα μου ηρθε και ενα πονος στο κατω μερος της κοιλιας ...επιασα το κεφαλι μου κααιτην κοιλια μου με τα χερια μου ..προφανως το παρατηρησε ο Harry οτι ζαλιστηκα..."Οπα...προσεχε,τι εχεις!"με επιασε για να μην πεσω....Περσε ο χερι του γυρω απο την μεση μου και με εβαλε να κατσω....Ολα τα βλεμματα γυρισαν σε μενα!"Καλυτερα να μην φυγω...να κατσω μαζι σου!"ειπε ο Harry ενω εβγαλε το σακακι του....."Τι λες Ηarry ,πηγαινε ,εγω θα ειμαι μια χαρα..."ειπα γουρλωνοντας τα ματια..."Ναι καλα...παιδια πηγαινετε...εγω θα μεινω....."ειπα ενω τους εκανε σημα να φυγουν...."Ασε μας μωρε ,μην τον ακουτε.....εχει πιει...παρτε τον" τον εμποδισα...."καλα ,θα φυγω αλλα θα ξανα ρθω με την πρωτη ευκαιρια!"ειπε καθως εβαλε το σακακι του και συκωθηκε...απο τον καναπε....Με χαιρετησαν ολοι και εφυγαν εκτος απο το Hazza!....."Εαν δεν νιωσεις καλα...παρε με...να ερθω"τονισε....εφτιαξε τον γιακα του...πηρε τα κλειδια κα το κινητο του,μου εριξε μια τελευταια ματια και εφυγε...Τωρα μονη μου...τι κανω ...τι μπορει να ειναι αυτη η ξαφνικη ζαλαδα...που με μειωνει καθε δευτερολεπτο....Στον γιατρο δεν μπορω να παω,χρειαζομαι γονικη αδεια...την μανα μου να ρωτησω,θα με πριξει....εκτος ....αν ψαξω στο διαδικτυο..Σηκωθηκα δυσκολα...Και πηγα και καθισα στην τραπεζαρια μαζι με το λαπτοπ για να ψαξω...Μπηκα στο google και πατησα "τυυχον παθησεις ζαλαδας....",Πατησα το πρωτο που βρηκα ....Ειχε ολοκληρο προλογο αλλα μετα απο πολυ μπλα μπλα ελεγε τις τυχον παθησεις: Aνεμια,Πιεση,Ελλειψη Σιδηρου ,Εγκυμοσυνη...Αυτες ειναι οι επιλογες που εχω...Ανεμια δεν εχω, θα εβηχα και θα ημουν στο κρεβατι,Ελλειψη σιδηρου απολειεται....τρωω ψαρι,Πιεση δεν εχω δεν τρωω αλατι ....εκτος ....αν εχω την παθηση εγκυμοσυνης.....ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ο Harry παιρνει προφυλαξεις η οχι....?
BẠN ĐANG ĐỌC
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Teen FictionΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...