Κεφαλαιο 11ο

597 41 3
                                    

Ημουν ξαπλωμενη στον καναπε και σκεφτομουν  πως μπορεσε ο Liam και με κλειδωσε εδω μεσα.....Επρεπε κατι να κανω......Επρεπε να παω στο νοσοκομειο οπωσδηποτε......Τα ματια μου γινοντουσαν ολο και πιο υγρα οσω σκεφτομουν τα οσα γιναν....... Ομως καθως  σκεφτομουν   τα  προβληματα μου ανακαλυψα ενα αισθημα που το ειχα μεσα μου καιρο....Ειμαι ερωτευμενη με τον <<Harry>> και τον...........Liam........... Πρεπει να επιλεξω το ξερω αλλα τωρα επηγει να παω στο νοσκομειο......."Το κινητο μου,να παρω τηλεφωνο τον Zayn να ερθει να με παρει....Αμεσω πηρα το κινητο μου που το ειχα αφησει πανω στον παγκο και πηρα το τηλεφωνο του Zayn.....

Zayn's Poo......

Ημουν καθισμενος στις καρεκλες του νοσοκομειου....Τα χερια μου ειχαν ενωθει και ακουμπαγαν στο κουτελο μου, σε σταση αγωνιας και φοβου για τον φιλο μου.....Ξαφνικα βλεπω τον Louis και τον Liam να  ερχονται τρεχοντας απο την ακρη του διαδρομου του νοσοκομειου...."Zayn,τι γινεται?","ΤΙποτα τα ιδια "ειπα καθως κοιταξα προς τα κατω ενω  μερικα  δακρυα  κυλησαν  απο τα ματια μου "Zayn , πες την αληθεια,τωρα!"ειπε ο Louis τονιζοντας το ΤΩΡΑ,"Εχει χασει πολυ αιμα......ΔΕΝ..."ειπα με πολυ δυσκολια,"Ποιος τον βρηκε " ειπε ο Liam  περιμενοντας με αγωνια την απαντηση μου...... "Ο Niall.Ειναι σε χαλια κατασταση .....Τον βρηκε στο μπανιο ξαπλωμενο κατω στο πατωμα ,κατω απο τον νεροχυτη  ,στο ενα χερι κρατουσε το ξυραφακι και στο αλλο τα αιματα ......κυλουσαν...."ειπε ο Louis καθως αρχισε να κλαιει και αυτος  μαζι με τον Zayn,"Οοοοοο  θεε μου εγω φταιω,εγω ,εγω....."ειπε ο Liam......Ξαφνικα ακουω το τηλεφωνο μου να χτυπα.....βλεπω πως ειναι η Lisa..."Ναι...."ειπα καθως απομακρηνθηκα απο τους αλλους για να μην ακουνε........"Ελα,Zayn σε παρακαλω κανε μου μια τερστια χαρη.....!","Για πες","Κοιτα ο Louis  ηρθε το πρωι  για να πει ολα αυτα που εγιναν με τον Harry.....","Δηλαδη ,ξερεις για τον Harry...."πεταχτηκα διακοπτωντας την,"Ναι,ο Liam  με κλειδωσε στο σπιτι του και τωρα θελω η μαλλον πρεπει να ερθω εκει στο νοσοκομειο.Σε παρακαλω ελα να μεε παρεις","Οκ θα ερθω ,Θα ειμαι εκει σε 15 λεπτα "ειπα καθως εκλεισα το τηλεφωνο......."Παιδια εχω μια δουλεια,παω και ερχομαι...."ειπα δικαιολογωντας με στον Liam και στον Louis......"

****************

Παρκαρα προχειρα το αμαξι εξω απο το σπιτι του Liam και πηγα προς τα μεσα.Ηξερα πως ο Liam ειχε κρυμμενο ενα κλειδακι  κατω απο την γλαστρα διπλα στην πορτα.Το πηρα  και ξεκλειδωσα το σπιτι....Αμεσως η Lisa χυθηκε πανω απο αγκαλιες ..."Σε ευχαριστω.....","Παμε ?","Στασου πρωτα θα μου πεις πως ειναι η κατασταση του  Harry...","Lisa....","Θελω να  ξερω...".''Εχει χασει πολυ αιμα...","Οοοοοχχχχχ θεε μου σε παρακαλω καν τον καλα.....","Ασε τωρα αυτα παμε στο νοσοκομειο"ειπα ,την εβαλα στη θεση του συνοδηγου και εγω μπηκα στη θεση του οδηγου γρηγορα και ξεκινησαμε.......

***************

"Φτασαμε..."ειπα ,"Οκ παμε'',''Στασου θα καταλαβουν οτι σε εφερα εγω,δεν θελω να με καταλαβουν και να εχω μπλεξιματα...","Οχ ναι σωστα λες.... θα μπεις πρωτα εσυ θα κατσεις και θα ερθω και εγω  σιγα -σιγα....,"Οκ παω....." βγηκα και εγω και η Lisa  εξω απο το αυτκινητο το κλειδωσα και μπηκα μεσα στο νοσκομειο καθως  η Lisa κρυφτηκε σε κατι θαμνους  για να μην φανει......Ολα πηγαιναν οπως  στο σχεδιο,Μπηκα καθισα και επειτα απο λιγο μπηκε και η Lisa......

(ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗς ΙΣΤΟΡΙΑΣ....)

Η Lisa μπηκε μεσα   και ο Louiσ με τον Liam δεν πιστευαν στα ματια τους καθως εμειναν με το στομα ανοιχτο"Κλειστε το στοματακι μην μπει καμια μυγα"ειπα ειρωνικα......"Lisa δεν σου ειπα να μεινεις σπιτι..."ειπε ο Liam φωναζοντας,'''Κοιτα δεν εισαι ο μπαμπακας μου  για να μου πεις τι θα κανω.Και ετσι κι αλλιως ο Harry Αυτοκτονησε εξαιτιας μου,Νομιζω οτι εχω δικαιωμα να τον δω....." Η Lisa  μιλησε στον Liam  οπως δεν ειχε ξαναμιλησει σε κανενα ανθρωπο ποτε στη ζωη της......

When I met you // Ηarry Styles Fan FicOnde histórias criam vida. Descubra agora