Κεφαλαιο 8ο

700 47 1
                                    

Ηταν 11:30, ειχα λουσει τα μαλλια για να μπορεσω να  τα αφησω ελευθερα ,δηλαδη ελαφριες μπουκλες και ειχα βαλει ενα τζιν  με απο πανω  μια χακι μπλουζα  και μαυρα  allstar...Καθομουν στην τηλεοραση και χαζευα  ωσπου  με παιρνει τηλεφωνο o Louis  και μου λεει οτι με περιμενουν εξω....Παιρνω  την  τσαντα μαζι με ενα ασπρο ζακετακι ου ταιριαζαι  με το συνολο και τα κλειδια μου .Μολις κλειδωσα  και γυρισα  ειδα δυο αμαξια και τον  Louis να ερχεται προς τα μενα....."Lisa,τι κανεις ,εσυ θα πας με τον  Harry .ΔΕν χωρας στο αλλο","Τι γιατι εγω ...?Louis εσενα στα εχω μαζεμενα...","Τωρα δεν ειναι ωρα να τα πουμε,παμε....","Οχι δ-...."πηγα να πω αλλα με τραβιξε προς το αμαξι του .O Ηarry ανοιξε την πορτα και ο Louis με εχωσε μεσα και εκλεισε την πορτα.Στην αρχη δεν μιλαγαμε...."Lisa....."δεν προλαβε  να συνεχισει αλλα τον Διεκοψα "Κοιτα και τωρα που ειμαι εδω,χαρη σου κανω...οκ.Ολο το βραδυ δεν θα μου μιλας ,ουτε θα με κοιτας,ουτε....","Τελειωσες"ειπε περιεργα."Γιατι το κανεις ολο αυτο  ρε Harry.....","Γιατι σε αγαπαω, γιατι σε ποναω και δεν μπορω να σε βγαλω ουτε στιγμη απο τον μυαλο μου."Ααααναιιιιι, οταν το εκανες με την τσουλιτσα σου ηταν καλα...","Αυτο ηταν ενα λαθος π-....."Ενα μονο λαθος,χεσε μας ρε Harry...που καθε μερα εισαι με μια διαφορετικη." ....Ο Harry αντι να συνεχισει ευθεια ,εστριψε προς ενα στενο σκοτεινο...Φοβηθηκα! "Τι κανεις ,ευθεια  δεν επρεπε να πας"ειπα και το αμαξι σταματησε ξαφνικα...Ο  Harry βγαινει εξω απο το αμαξι και μου κανει σημα να βγω και εγω...Βγηκα..."Κοιτα δεν θα σου επιτρεψω να μιλας ετσι για μενα,νομιζω εχεις σχηματισει λαθος γνωμη   για μενα ..."Ααααχχχ συγγνωμη καλε αν σε προσεβαλα .."ειπα ειρωνικα "Και καλα οτι σε προσεβαλα εσυ μονο να...."δεν προλαβα να τελειωποιησω την προταση μου  και για να μην πω αυτο που  ηξερε  με εριξε στο αμξι του καπο και με  φιλησε.Αυτο το φιλι  ηταν ιδιο με το τελευταιο που μου ειχε δωσει και ακομα καλυτερο....Καταφερα να του ξεφυγω ...Αρχισα να τρεχω και αυτος απο πισω μου να με κυνηγα....."Lisa ,στασου..." μου ειπε.Εστριψα μεσα σε ενα στενο  και κρυφτηκα μεσα στις  φλογες του σκοτους παρολο που φοβομουν.Ομως με βοηθησε πολυ γιατι ειδα τον Ηαrry να συνεχιζει ευθεια ...Ξεσπασα σε κλαματα και παρεμεινα  εκει για πολυ ωρα...

*************

Ημουν ξαπλωμενη  και σκεφτομουν ολα αυταπου ειχαν γινει .Ξαφνικα ακουω το κουδουνι της πορτας .Παω να ανοιξω και βλεπω τον Louis ...."Louis,τι κανεις εσυ εδω?",''Lisa , ο Harry μου ειπε πως δεν ενιωσες  καλα και ηρθα να δω πως εισαι...?","Αααα αυτο σου ειπε...?","Ναι!","Περασε μεσα να σου πω την ΑΛΗΘΕΙΑ ??"," Καθισε.Καθως προχωρουσαμε  ισως να προσεβαλα τον  Harry και εκεινος για να μου απαντησει , αντι  να συνεχισει  ευθεια εστριψε  σε ενα σκοτεινο στενο και σταματησε εκει.Βγηκε εξω και μου εκανε σημα να βγω και εγω  ","ΚΑΙ???","Και βγηκα .Ειχαμε ενα διαλογο και στη συνεχεια με εριξε  στο καπο του αυτοκινητου και με φιλησε.....Του Ξεφυγα  ,Αρχισα να τρεχω και αυτος απο πισω να με κυνηγα ....Φοβομουν τοσο πολυ που νομιζα οτι θα μου εκανε κακο....."Ααααα τον μαλακα,ελα εδω  Lisa μου ...ολα θα περασουν γλυκα.... στο υποσχομαι......".Και μειναμε εκει αγκαλια(Παντα φιλικα)

When I met you // Ηarry Styles Fan FicDonde viven las historias. Descúbrelo ahora