Lisa's Poo
Καθως καθομουν στον καναπε του σαλονιου μου ,ακουσα το κουδουνι να χτυπα μανειωδος.....Ηταν αργα το βραδυ,δεν περιμενα καποιον και φοβηθηκα.Ανοιξα την πορτα και ειδα τoν Harry ."Ηarry,τι κανεις εσυ εδω...??" ειπα, "Ηρθα για να σου....Κοιτα δεν ειμαι καλος στα λογια οποτε θα στο πω στην πραξη.." ειπε και με πλησιασε .Με στριμωξε στον τοιχο και αρχισε να με φιλα παθιασμενα.Προσπαθησα να αντισταθω αλλα δεν μπορεσα .Κατι με κκρατουσε εκει ακινητη.Εβγαλε το παλτο του και το πεταξε κατω καθως προχωρουσαμε μεσα.Με εριξε πανω στον καναπε και βρεθηκε απο πανω μου.Εκει προσπαθησε να περασει τα χερια του μεσα απο την μπλουζα μου για να μου ξεκουμπωσει το σουτιεν.Ομως εγω εκεινη την στιγμη καταλαβα τον σκοπο του και προσπαθησα να τον απο φυγω.Διπλα στο τραπεζακι ειχα αφησει ενα ποτυρι με νερο,το πηρα και του το εριξα.Αμεσως σηκωθηκε απο πανω και επιτελους καταφερω να σηκωθω ορθια για να τον αντιμετοπισω......"Τι εκανες???", "Εκανα αυτο που σου αξιζε ,Καλα ρε πως τολμησες να το κανεις αυτο....Δεν εχεις τσιπα.." ειπα ,"Μωρο μου ,ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ..."ειπε και αρχισε να με πλησιαζει. "Εγω ομως ,ΟΧΙ"...."Ελα τωρα που δεν σου αρεσε ολο αυτο","Φυγε απο το σπιτι μου τωρα "ειπα τονιζοντας το τωρα και γυρισα ωστε να αντικριζει την πλατι μου. "Δηλαδη το εννοεις,δεν με αγαπας" ειπε κοπιασμενα καθως τον ακουγα ετοιμο να κλαψει. Δεν του απαντησα και ακουσα την πορτα να κλεινει....Ξεσπασα σε κλαματα.Ολο το βραδυ σκεφτομουν αυτο που ειχε γινει .Μια Ο Liam εχθες ,τωρα ο Harry.Ααααχχχ..Θεεε μου.....
Louis's Poo
Ξυπνησα απο το δυνατο θορυβο του κουδονιου .Ειπα χαρακτηριστικα ''τωρα'' , για να μην ξυπνησει η Eleanor που κοιμοταν διπλα μου. Φοβηθηκα....Πηρα ενα σουγια για να εχω μπας και μου ορμηξει αυτος.Ανοιξα την πορτα καθως ειχα παρει την σταση του "Kunfu Panda" αλλα καταλαβα πως ειμουν σαν μαλακας μολις ειδα τον Harry."Harry,τι κανεις εδω","Εκανα μια μικρη βλακεια", "Περασε μεσα..."ειπα,"Τι εκανες παλι....." ,"Ερωτευτικα....μια κοπελα","Την Ξερω?" , "Ναι...ναι....ναι...εεεμ εννοουσα οχι" ,"Πηγα σημερα σπιτι της ,της χτυπησα την πορτα,την αρπαξα και την φιλησα." ειπε "Ελα ρε ,μπραβο..."," Υστερα κατευθυνθηκαμε προς τα μεσα,Την εριξα στον καναπε με σκοπο να της βγαλω την μπλουζα για να.....","Και......'','' Και μου εριξε ενα ποτυρι με νερο....και κρυνω πολυ τωρα'','' Χαχαχαχαχαχα.....γι αυτο εισαι ετσι?.Παρε μια κουβερτα" ειπα και του εδωσα μια προχηρη που βρηκα,'' Ναι,και μου ειπε πως δεν με αγαπα..."ειπε καθως κυλουσαν δακρυα απο το ματια του ,''Ελα ρε συ τωρα,ελα εδω "του ειπα και τον πηρα μια αγκαλια,"Και ποια ειναι η τυχερη ?","Η Lisa....","Ααααα....ωραια"ειπα χαλαρα ,"ΤΙΙΙΙΙΙΙ?","Μην φωναζεις,σε παρακαλω"."Ρε μαλακα αυτη ερωτευτηκες?Την γουσσταρει τρελα και ο αλλος παλαβιαρης..."Το ξερω ,γι αυτο ηρθα εδω,γιατι ξερω οτι δεν θα πεις τιποτα..."
STAI LEGGENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Teen FictionΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...