Κεφαλαιο 29ο ~ Τελευταιο

809 55 10
                                    

<<Ο μπαμπ-..>> πηγε να πει η θεια μου αλλα την διεκοψε το κουδουνι..

Η μαμα μου εδωσε την μικρη να την κραταω για να παει να ανοιξει την πορτα..Οι υπολοιποι ειχαν πιασει την κουβεντα..Μεχρι που καποια στιγμη μια γνωριμη φωνη ακουστηκε...του Harry .

Ναι ,οντως ακουσε την φωνη του Harry ..ηταν εκει  και νοιαζοταν ακομα για εκεινην..Η προσοψη του εκανε την εμφανιση της στο σαλονι..ο Harry την κοιταξε απο πανω μεχρι κατω..Επισης προσεξε το μωρο που κρατουσε στην αγκαλια της.. Η Elisa  ηξερε πως θα ακουγε αρκετο βρυσιδι εκεινη την στγμη..

<<Elisa..θελω αν γινεται να μιλησουμε..>> ειπε αυστηρα ο Harry θρασυτατα εκεινη τη στιγμη μπροστα σε ολους..

Η Elisa εκει καθισμενη αναυδη απο την εικονα που αντικριζε,και απο τα σκοτεινα σμαραγδενια ματια του Ηarry που απο το θυμο ειχαν 'σκοτεινιασει' και σιγουρα περιμενε μια σωστη δικαιολογια..μια αληθεια..η ενα ψεμα..μεσα σε λιγα λεπτα οι συγγενεις ειχαν βγει απο το σπιτι.Ηταν εκεινος ,εκεινη και το μωρο..

Σηκωθηκε ορθια κατευθυνοντας το μωρο προς το δωματιο της..

<<Που πας ; >> ρωτησε ο Harry τοποθετωντας το χερι του στο μπρατζο της για να την εμποδισει..

<<Παω να αφησω την μικρη πανω και ξανα ερχομαι..>> απαντησα θρασα.

Μεσα σε λιγα λεπτα η οψη της ξανα βρεθηκε στο σαλονι..πηγαινοντας  να κατσει στο καναπε κοιταζοντας στο κενο..

<<Πως παει; Βλεπω το δασκεδασες οσο ελειπα! Δασκεδασες καλα; Πηδηχτηκες και σε γκαστρωσε !Ποιος για να εχω καλο ερωτημα;>> ειπε ο Harry ειρωνικα.

Δεν μιλησε! Η σχιωπη παρα εμενε απο την πλευρα της..

<<Μιλα γαμωτο σου! Για πες μωρη τσουλα..με ποιον ησουν καθε βραδυ..που εγω δεν σε απατησα ΠΟΤΕ! Ποτε δεν πηδηξα αλλη..! Αλλα βεβαια, εσυ με ξεχασες απο το πρωτο κιολας βραδυ..>> συνεχισε φωναζοντας αυτη την φορα.

<<Σταματαα..>> απαντησε η Lisa χαμηλοφωνα.

<<Για πες ! Ποιανου ειναι αυτο το μπασταρδο; >>  τελειωσε την προταση του ετσι.

Η Lisa ανατριχιασε στην λεξη 'μπασταρδο'.Πηρε θαρος απο αυτην τη λεξη..Αλλα εκανε λιγη υπομονη!

<<Σε ρωταω κατι! Ποιανου παλιο-μαλακα ειναι αυτο το μπασταρδο;>> ξανα ρωτησε ,αυτην τη φορα ομως μεγαλυτερη οργη και θυμος που τον κυριευε.

When I met you // Ηarry Styles Fan FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin