Επομενη ημερα....(Πρωι....)
Lisas's Poo
Σημερα τα αγορια ειχαν μια συνεντευξη και επρεπε να παω για να τους τακτοποιησω ,αλλα δεν ειχα το θαρρος.Ομως σηκωθηκα ντυθηκα και πηγα.Οταν εφτασα στην εταιρια και μπηκα μεσα ,τους ειδα ολους εκτος απο τον Harry. "Louis,που ειναι ο Harry ,πρεπει να τον.....ετοιμασω" ειπα δικαιολογωντας...."O Harry ειναι αρρωστος και δεν μπορεσε να ερθει." ειπε και με τραβιξε λιγο πιο απομακρα απο τους αλλους για να μου πει κατι,μαλον , " Lisa, o Harry μολις εφυγε απο το σπιτι σου ηρθε σε εμενα και μου τα ειπε ολα","Τι?","Και ταυτοχρονα σε εχει ερωτευτει και ο Liam"....."Tι,αποκλειεται να συμβαινει κατι τετοιο","Κι ομως,Πρεπει να επιλεξεις ......"ειπε ο Louis και εφυγε. Αααααχχχ παναγια μου τι θα κανω .Επρεπε να παρω μια αποφαση.....
Απογευμα.....
Ημουν καθισμενη στο κρεβατι και σκεφτομουν ολα αυτα που μου ειπε το πρωι ο Lοuis..............<<Harry ή Liam>>
Ολο αυτο μου ερχοταν στο μυαλο ,επρεπε να παρω μια αποφαση και μαλιστα γρηγορα.Να μην με περασουν και αναποφασιστη..Ειχα τυψεις γιατι εξαιτιας μου μπορει να τσακωθουν o Liam και o Harry καθως ειχα τυψεις που ο Harry ηταν αρρωστος.........για αυτο επρεπεν α κανω κατι ...."Θα παω στο σπιτι του.........."φωναξα απο απεξω μου.Μπορει να ακουστηκε και στο παραδιπλανο τετραγωνο
Εβαλα μια ασπρη μπλουζα και ενα τζιν παντελονι και επιασα απλα τα μαλλια μου.Καθως εβαζα τα παπουτσια μου χτυπα το κινητο μου και βλεπω πως ειναι η μαμα μου .Το σηκωσα και μου ειπε πως ο μπαμπας δεν ηταν καλα και ΙΣΩΣ χρειζοταν να παω πισω Ελλαδα για να δωσω αιμα.Επαθα σοκ.Πηρα τα κλειδια και κλειδωσα το σπιτι .Πηρα μια ανασα και αρχισα να ψαχνω για ταξι.Ξαφνικα βλεπω τον Louis απο μακρια να με φωναζει."Lisa σε προλαβα...που πας?","Στον Harry","Tι?",Νιωθω υπευθηνη για την κατασταση του Harry,θελω να του ζητησω συγγνωμη και να τον φροντισω λιγο","ΟΚ,θα σε παω εγω","Οοοοο δεν....","Θα σε παω εγω ειπα","Καλα οτι πεις"ειπα και μπηκαμε στο αμαξι καθως ξεκινησαμε προς το σπιτι του ."Εχεις αποφασισει"ειπε αλλα δεν του απαντησα γιατι ειμουν αφηρημενη.Με εσπρωξε και ξαναρωτησε "Εχεις αποφασισει για το θεμα.....",''Εεεεεεε οχι.....οχι..."του απαντησα.Επειτα απο ωρα φτασαμε."Φτασαμε"εειπε ο Louis "Αληθεια,ουφ'' ξεφησιξα .Βγηκα απο το αμαξι τον χαιρετισα τoν Louis και εφυγε.Χτυπησα το κουδουνι και περιμενα να ανοιξει......
Harry 's Poo
Ακουσα το κουδουνι να χτυπα.Ημουν αδυναμος να σηκωθω αλλα τα καταφερα και σηκωθηκα.Ανοιξα την ποτρα και βλεπω την Lisa .Τοτε ολα ο πυρετος οι κρυαδες μου εφυγαν ."Lisa τι κανεις εδω "ειπα, '' Να μωρε ρωτησα το πρωι τον Louis που εισουν και μου ειπε πως εισαι αρρωστος,και ευθηνομαι εγω γι αυτο,να περασω?","Ναι φυσικα ","Κοιτα Lisa ,οσα ειπα εχθες τα εννοουσα","Το ξερω","Δεν ηταν αυτη η απαντηση σου και το ξερω"της ειπα ,"Σε παρακαλω θελω τον χρονο μου,ολο αυτο ηταν τοσο ξαφνικο για μενα.Τελοσπαντων, Παω να φφτιαξω κατι ζεστο να φας,εσυ ξαπλωσε και ηρεμησε" ειπε
Οταν εφτιαξε την σουπα την σερβιρε σε ενα πιατο και κατευθυνθηκε προς το σαλονι οπου ημουν Ξαπλωμενος . "Harry ,ελα σου εφτιαξα μια σουπα,ελα να σε ταισω".Μολις εκατσε στο πατωμα και εγω ηρθα σε καθιστη σταση και εφοσον πηρε μια γεροδεμενη κουταλια και την εβαλε στο στομα μου ,αρχισα να την κοιταω επιμονα και περασα το χερι μου γυρω απο τον λαιμο της. Ακουμπησα τα χειλια μου στα δικα της και τη φιλησα με παθος για παρα πολυ ωρα....
ESTÁS LEYENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Novela JuvenilΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...