Harry's Poo......
Eιχε περασει η ωρα....μαλλον δεν θα ερθει....Δακρυα κυλησαν απο τα μαγουλα μου μη ξεροντας οτι χανω την μοναδικη μου αγαπη....."Εχει χωρο και για μενα..."ακουσα μια γνωστη φωνη πισω μου....Γυρισα και ειδα πως ηταν εκεινη......ΤΟ νφικο της ηταν καταμαυρο στις ακρες ....Τα μαλλια της ειχαν χαλασει...και το μακιγιαζ ειχε φυγει απο κλαματα......Σηκωθηκα και την αγκαλιασα με απεριγραπτα συναισθηματα......"ΤΙ κανεις εδω ,δεν επρεπε να εισαι στην εκκλησια...."ειπα με ενθουσιοδες τροπο...."Δηλαδη δεν με θες...."ειπε με βλεμμα σουβλερο για αγαπη...."Σε αγαπαω οσο δεν παει,αν σε εχανα δεν ξερω τι θα εκανα....Δεν ξερω αν θα μπορουσα να ζησω..."ειπα καθως ενα δακρυ ευτηχιας κυλησε απο τα μαγουλο μου....."Ελπιζω να μην το μετανιωσεις ετσι......"ειπα αργα χαιδευοντας τα μαγουλα της απαλα....."Η Σημασια εχει οτι ειμαι εδω μωρο μου......Σε αγαπαω.....!!!"ειπε και συνεχισε να κλαιει...."You'll never love yourself half as much as I Love you ,You'll never treat yourself right darlin,but I want you to,If I let you know I'm Here for you,Maybe you love yourself like I love you...oh" ειπα και αναστεναξε.... Την γυρισα και αρχισα να τιςς κατεβαζω το φερμουαρ του νυφικου τηςς...Γελασε και γκρινιαξε πονηρα.....Της εβγαλα τον κορσε και απο μονη της εβγαλε την φουστα....Περασα τα χερια μου γυρω απο την μεση της και σε μια στιγμη βρεθηκαν τα χειλη μου πανω στα δικα της....Εβγαλα την μπλουζα μου.... και υστερα το παντελονι μου....Την εριξα στο κρεβατι ,εκεινη απο κατω και εγω απο πανω....Ειχαμε μεινει πλεον με τα εσωρουχα...που και αυτα θα εβγαιναν απο στιγμη σε στιγμη.....
Lisa's Poo.....
Με πηρα μια τεραστια αγκαλια...."Τι κανεις εσυ εδω...δεν επρεπε να εισαι στην εκκλησια..."ειπε με ενθουσιοδες τροπο...."Δηλαδη δεν με θες...."ειπα με βλεμμα σουβλερο για αγαπη...."Σε αγαπαω οσο δεν παει,αν σε εχανα δεν ξερω τι θα εκανα....Δεν ξερω αν θα μπορουσα να ζησω..."ειπε καθως ενα δακρυ ευτηχιας κυλησε απο το μαγουλο του....."Ελπιζω να μην το μετανιωσεις ετσι......"ειπε αργα χαιδευοντας τα μαγουλα μου απαλα....."Η Σημασια εχει οτι ειμαι εδω μωρο μου......Σε αγαπαω.....!!!"ειπα και συνεχισα να κλαιω...."You'll never love yourself half as much as I Love you ,You'll never treat yourself right darlin,but I want you to,If I let you know I'm Here for you,Maybe you love yourself like I love you...oh" ειπε και αναστεναξα.... Με γυρισε και αρχισε να μου κατεβαζει το φερμουαρ του νυφικου μου...Γελασα και γκρινιαξα πονηρα.....Μου εβγαλε τον κορσε και απο μονη μου εβγαλα την φουστα....Περασε τα χερια του μου γυρω απο την μεση της και σε μια στιγμη βρεθηκαν τα χειλη του πανω στα δικα μου....Εβγαλε την μπλουζα του.... και υστερα το παντελονι του....Με εριξε στο κρεβατι ,εγω απο κατω και εκεινος απο πανω....Ειχαμε μεινει πλεον με τα εσωρουχα...που και αυτα θα εβγαιναν απο στιγμη σε στιγμη.....Μου εβγαλε το σουτιεν αργα και βασανιστηκα....το ιδιο και το εσωρουχο.....Με φιλησε στο λαιμο αφηνε φιλα και δαγκωματιες....Συνεχισε να με φιλα προς τα κατω... αργα και βασανιστηκα.....Ηξερε οτι μου αρεσε... Με κοιταζε με βλεμμα πονηρο.''Του ελειψες..."ειπε με πονηρο υφος....."Αφου εχθες εις βρεθηκε μεσα μου...."με αυτη την λεξη μπηκε μεσα μου και βγηκε .Το ιδιο εκανε...και ξανα και ξανα.....Με φιλησε βασανιστηκα... λιγο πιο κατω απο το στηθος μου......Αυτη την ωραια στιγμη μας την χαλασε το τηλεφωνο του Harry ..."Χεστο" ειπε και συνεχισε να με φιλα στο ιδιο σημειο...."Ελα σηκωσε το ,μπορει να ειναι κατι σημαντικο...."ειπα και γκρινιαξε.....Απλωσε το χερι του,ηταν ακομα μεσα μου...και απαντησε...."Ναι!"ειπε με οργη...."Εφυγε απο την εκκλησια,Ναι ξερω που ειναι....εδω απο κατω μου....Οχι μην ερθετε.....Οκ αντε γεια...."ειπε και το εκλεισε...."Που ειχαμε μεινει....αααα" εφυγε απο πανω και εκατσε διπλα μου...."Εχεις φωναξει ποτε το ονομα καποιου αντρα...απο απολαυση...."ειπε καθως με κοιταξε πονηρα....."Οχι και ουτε προκειτε....."ειπα καθως ενα γελακι σχηματισττηκε στο χειλος μου...."Ετοιμασου baby σου ερχομαι....τοτε"ειπε και ξανα ανεβηκε πανω μου..."Ποτε των ποτων...."Ξανα ειπα αλλα δστηχως εκανε μια αποτομη κινηση και μπηκε μεσα μου αργα και βαανιστηκα....."Ααααα....Harry!"φωναξα....!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Genç KurguΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...