(ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ....)
Η Lisa μπηκε μεσα και ο Louis με τον Liam δεν πιστευαν στα ματια τους καθως εμειναν με το στομα ανοιχτο"Κλειστε το στοματακι μην μπει καμια μυγα"ειπα ειρωνικα......"Lisa δεν σου ειπα να μεινεις σπιτι..."ειπε ο Liam φωναζοντας,''Πρωτον μην μου υψωνεις εμενα την φωνη και δευτερον δεν εισαι ο μπαμπακας μου για να μου πεις τι θα κανω.Και ετσι κι αλλιως ο Harry Αυτοκτονησε εξαιτιας μου,Νομιζω οτι εχω δικαιωμα να τον δω....." Η Lisa μιλησε στον Liam οπως δεν ειχε ξαναμιλησει σε κανενα ανθρωπο ποτε στη ζωη της......
Lisa's Poo......
Το μονο που εβλεπα ηταν τα πληγωμενα ματια του Liam που ηταν ετοιμα να ξεσπασουν σε κλαματα......ετσι και εγινε.Τα πρωτα δακρυα εκαναν την εμφανιση τους .....εκανε ενα βημα πισω και εκατσε στην σιδερενια θεση και συνεχισε να κλαιει ολο και πιο πολυ........Γυρισα ωστε να αντικριζει την πλατη μου με σκοπο να σκουπισω τα δακρυα που ειχαν κυλησει απο τα ματια μου.....Αλλα ματαια ....ολο και πολλα ερχοντουσαν.....Ο Zayn σηκωθηκε και ηρθε προς το μερος μου .Με αγκαλιασε....."Παμε στο μπανιο να σου πω κατι!"ειπε καθως κοιταξε πισω του να δει αν τον κοιτουσαν.Πηγαμε και πεταξα την τσαντα μου κατω.... στυριχτηκα στα χερια του Zayn και εκει ξεσπασα σε κλαματα....."Κοιτα με" μου ειπε και εβαλε τα χερια του στο προσωπο μου ωστε να τον αντικριζω...."Ολα θα παννε μια χαρα"ειπε ο Zayn τραυλιζοντας,"Οχι τιποτα δεν παει καλα και ουτε θα παει.....δεν μπορω αλλο.... τι θα κανω?"ειπα μεσα απο τα κλαματα μου...."Στο υποσχομαι εγω ......ολα θα πανε καλα.....ΟΚ?","Αν ειναι να το υποσχεσαι τοτε ενταξει...!"ειπα καθως ενα μικρο χαμογελακι σχηματιστηκε στα χειλη μου."Ετσι μπραβο να γελας ,θελω.....!Παμε εξω?","Πηγαινε εσυ και ερχομαι εγω ","Οκ,αλλα δεν θα κλαψεις αλλο μονο smile...."ειπε καθως εφυγε απο τις τουαλετες των ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ....Σκοιπισα τα δακρυα μου ,πηρα μια μεγαλη ανασα,πηρα την τσαντα μου και βγηκα και εγω.....
Καθως προχωρουσα στον διαδρομο ειδα απο μακρια τον Liam να με ,κοιτα .Ηταν ορθιος με σταυρωμενα τα χερια και φαινοταν μετανιωμενος για ΟΛΑ..... Ομως εγω τον αππεριψα καθοντας στην θεση που μου ειχε φυλαξει ο Zayn..."Τωρα δεν μας μιλας,εεεεε?"ειπε ο Liam υψωνοντας την φωνη του....."Κοιτα δεν μιλαω τωρα,αλλα καποια αλλη στιγμη θα τα πουμε ...."ειπα υποννοωντας μερικα πραγματα....Ηθελε να μου απαντησει αλλα δεν προλαβε διοτι βγηκε ο γιατρος .Τα βλεμματα και το ενδιαφερον μας στραφηκε σε εκεινον.Σηκωθηκαμε ολοι και πηγαμε προς το μερος του ...."Γιατρε εχουμε καποιο νεο?"ειπε ο Louis ανχγωμενος ...."Ναι! ο ασθενης συνηλθε μετα βιας...!''ειπε ο γιατρος και ολοι χαρηκαμε παρα πολυ...."Μαλιστα,ζητα καποια Lisa να δει...."ειπε .Γουρλωσα και τρανταχτηκα ολοκληρη...... γυρισα και κοιταξα τον Liam Παω να το πω στον Niall να χαρει ,εεε Zayn?" ειπε ο Louis κανοντας σημα στον Zayn να φυγουν για να μεινω μονη με τον Liam ..."Πηγαινε τι περιμενεις,την αδεια μου ,Εφοσον δεν ειμαι καποιος που να ακους πηγαινε...."ειπε και εφυγε....
Μπηκα μεσα και ειδα ενα κρεβατι οπου ηταν ξαπλωμενος ο Harry ..."Lisa,σε ευχαρ-","Γιατι το εκανες αυτο,γιατι μας πεθανες απο την αγωνια....."ειπα καθως του επιασα το χερι...."Γιατι ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ,γιατι ηξερα πως δεν θα σε ειχα δικια μου......","Ηarry..."ημουν ετοιμη να του εξομολογηθω τον ερωτα μου για εκεινον αλλα μπηκε μεσα ο Niall και απο πισω οι υπολοιποι....."Ρε παλαβιαρη , μας τρομαξες.Ειδικα εμενα ,που σε βρηκα.Να φανταστεις επαθα υπογλυκαιμια και επεσα στα γλυκα.θα πηρα τουλαχιστον ενα κιλο....!"ειπε ο Νiall,"Οχι που δεν θα επεφτες....!" ειπε ο Louis και μας εκανε να γελασουμε ολοι.....
KAMU SEDANG MEMBACA
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Fiksi RemajaΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...