Liam's Poo....
Ημουν αποφασισμενος να παω να Ζητησω συγγνωμη απο την μοναδικη αγαπη της ζωης μου .....Μπηκα μεσα στο νοσοκομειο και περπατησα ως το δωματιο που βρισκοταν o Ηarry....Ηξερα πως ο Harry θα κοιμοταν και ετσι θα μπορουσα να ξεκλεψω λιγο χρονο απο την Lisa για να της μιλησω.....Πηρα μια βαθια ανασα και ανοιξα την πορτα ......Ετριψα και ξανατριψα τα ματια μου για να δω αν αυτο που εβλεπα ηταν αληθεια....Μεχρι που τσιμπισα τον εαυτο μου για να δω μπας και κοιμομουν αλλα οχι...Ηταν ενας πραγματικος εφιαλτης....Ειδα την Lisa και τον Harry να φιλιουνται...Η καρδια μου πηγε να σπασει στα δυο......
Τα δακρυα μου εκαναν την εμφανιση τους για αλλη μια φορα.....Πηγα να κλεισω σιγανα την πορτα για να μην με παρουν χαμπαρι...Δεν ηθελα να με καταλαβουν.......Ομως αυτες οι κολοπορτες παντα θα σου χαλουν τα σχεδια μιας και η πορτα ετριξε καθως την εκλεινα.....Αμεσως κοιταξα να δω αν με ειχαν δει....Και ναι, με ειδαν...."Liam...."ειπε ξαφνιασμενη η Lisa....Αρχισα να τρεχω....Συνειδητοποιησα πως η Lisa ειχε φυγει απο το πλαι του Harry και ετρεχε απο πισω μου λεγοντας την χαρακτηριστικη εκφραση ''Nα σου Εξηγησω..." . Αλλα τωρα δεν ημουν διαθετημενος να κατσω να την ακουσω γι αυτο συνεχισα να τρεχω.
Lisa's Poo.....
Καθως φιλιομασταν με τον Harry Ξαφνικα ακουω ενα θορυβο ο οποιος προερχοταν απο την πορτα....Μεχρι να κοιταξω ποιος ηταν απο μεσα μου προσευχομουν να μην ηταν ΑΥΤΟΣ .......Μολις κοιταξα πισω μου ειδα δυο κατακοκκινα ματια να με κοιτανε που μολις ΑΜΑΡΤΗΣΑ.....Αμεσως απομακρηνθηκα απο τον Harry για να παω σε εκεινον....."Liam ,να σου εξηγησω...."κατορθωσα να πω καθως προσπαθησα να τον πλησιασω,αλλα ματαια....Αρχισε να τρεχει μακρια μου ....εεεε και εγω τι να κανω,τον ακολουθησα .....
(ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ)
Ο Liam βγηκε εξω απο το νοσοκομειο και συνεχισε να τρεχει ...Εκει τον πηραν πρεφα ο Louis και ο Zayn ....Σηκωθηκαν απο το παγκακι που καθοντουσαν και σταματησαν την Lisa που ετρεχε να προλαβει τον Liam ....."Lisa ,τι συμβαινει" ρωτησαν ταυτοχρονα τα αγορια.Εκεινη λαχανιασμενη τους εξηγησε οτι την ειδε να φιλιεται μαζι με τον Harry ...και εχει γινει εξαλλος ....Τα αγορια αρχισαν να τρεχουν μαζι με την Lisa για να προλαβουν τον Liam αλλα δεν τα καταφεραν, τον εχασαν....Η Lisa προτεινε να χωριστουν στα πιθανα σημεια που μπορουσε να ηταν ο Liam.... ετσι και εκαναν.....
Lisa's Poo......
Εφοσον ειχαμε χωριστει με τα αγορια..... εγω πηρα το δρομο για το σπιτι του Liam οπου ειχα αναλαβει να παω να δω ,μπας και ηταν εκει.....*****Οταν εφτασα ειδα ανοιχτα τα φωτα του δωματιου του .Τοτε οι ελπιδες μου οτι μπορουσε να ηταν εκει αυξηθηκαν....Το κλειδι ηταν πανω στην πορτα γι αυτο και ανοιξα και μπηκα μεσα στο σπιτι με ευκολια....Ανεβηκα τις σκαλες του σπιτιου με ησυχια για να μην με καταλαβει....Ημουν εξω απο την πορτα του Δωματιου....Κρυφοκοιταξα απο την κλειδαρια της πορτας ....Δεν καταφερα να δω απολυτως τιποτα...Γι' αυτο ανοιξα....! "Liam,θελω να μιλησουμε..."ειπα με θρασος....Αλλα μολις ειδα τις βαλιτσες πανω στο κρεβατι αμεσω αυτη η απορια εξαφανιστηκε απο το μυαλο μου και ηρθε μια αλλη....."Liam ,τι..... καν.....εις..?''ειπα τραυλιστα...."Φευγω..."μου ειπε με απολυτη σιγουρια."Οχι..."τον σταμτησα,"Δεν αντεχω αλλο .Θα παω λιγο μακρια απο εδω να σκεφτω καποια πραγματα που θελω και μπορει,μπορει να ξαναγυρισω...."ειπε τονιζοντας το ΜΠΟΡΕΙ..."Οχι!Αν καποιος ειναι να φυγει ,αυτη ειμαι εγω και οχι εσυ...."ειπα με οση δυναμη ειχα....."Το εχω αποφασισει!".....Γι αυτο κανε στην ακρη να περασω...."ειπε καθως με χτυπησε νε τον ωμο του για να περασει....Οχι δεν θα το αφησω να περασει ετσι....."Liam ,μην φυγεις σε παρακαλω ..."του ειπα ενω επεσα κατω κλαιγοντας....Αφησε κατω τις βαλιτσες .... και γυρισε προς τα εμενα ....Εβαλε το χερι του κατο απο το πιγουνι μου για να με σηκωσει....Σηκωθηκα! "Θελω μια χαρη!" μου ειπε "Οτι θες αρκει να μην φυγεις"ειπα μεσα απο τα κλαματα μου....."Θα φυγω!Το μονο που σου ζητω ειναι να μην κλαις και να συνεχισεις την Ζωη σου...."ειπε καθως με φιλησε απαλα στο μαγουλο......"Κλεισε τα ματια σου ... και παρε αυτο"μου ειπε και μου ανοιξε την παλαμη και μου εδωσε κατι να κραταω .Ακουγοταν εοιμος να κλαψει.....Τα εκλεισα....Περιμενα τουλαχιστον με κλειστα τα ματια για πεντε λεπτα.Επειτα τα ανοιξα και ο Liam δεν ηταν πλεον εκει....Κοιταξα το χερι μου και ειδα ενα κολιε που πανω του ειχε μια κοκκινη καρδουλα.......
ESTÁS LEYENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Novela JuvenilΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...