Κεφαλαιο 19ο

580 37 2
                                    

Μετα απο δυο εβδομαδες προετοιμασιας.......

Παραμονη γαμου......

Lisa's Poo.....

Εχουν περασει ηδη δυο εβδομαδες απο το "ατυχημα",ειμαι μια χαρα ,εχω αναρωσει πληρως  με την βοηθεια   του Liam..... και  αυριο παντρευομαστε .... νομιζω πως εχω παρει πλεον την σωστη αποφαση.....Τον Harry  εχω να τον δω απο την ημερα στο νοσκομειο ,οταν ειπα το "ναι" στον LIam...σηκωθηκε και εφυγε και δεν ξερω που εχει παει και ΕΥΧΟΜΑΙ να μην εμφανιστει στο γαμο ,αν και ειναι καλεσμενος,γιατι θα  χαλασει εντελως η διαθεση μου.....!Καλυτερα ετσι και για τους δυο........Ελπιζω....

Το πρωι  αυτο που με ξυπνησε  ηταν τα ουρλιακτα και τα χοροπηδητα...καποιου παιδιου....αμεσως θυμηθηκα οτι εμοιαζαν απολυτα σε αυτα με της αδερφης την ημερα των γενεθλιων μου πριν ερθω εδω....αμεσως ανοιξα τα ματια μου και αντικρησα το μικρο και γλυκουλι προσωπακι της....να μου χαμογελα....."Μικρο διαβολακη,τι κανεις εσυ εδω..?"ειπα ουρλιαχτα καθως την πηρα μια τεραστια αγκαλια.....Στη συνεχει συνηδητοποιω οτι εκει ηταν και η μαμα μου... και μας κοιταζε ποσο αγαπημενες ημασταν...(Ελπιζω να μας εβγαλε μια φωτογραφια γιατι δεν προκειται να μας ξανα δει ετσι.....)Μαζι τους ηταν  και οι φιλες μου απο την Ελλαδα, η Πηνελοπη,η Αννα, και η μικρη της παρεας η Κλειο...."Κριτσια μου,πως ηρθατε εδω"φωναξα  ενω σηκωθηκα  και τις αγκαλιασα  με τετοιο συναισθημα που ηταν ανεξηγητο και τα πρωτα δακρυα δεν αργησαν να κανουν την εμφανιση τους....."Lisa,γιατι δεν μας ειπες οτι παντρευεσαι...?"ειπε η Πηνελοπη....."και μαλιστα με τον Liam Payne...!!" πεταχτηκε η Αννα...."Εεεε....ειναι ενα καλο ερωτημα....!!!"ειπα και γελασαμε ολες μαζι....."Λοιπον εχουμε πολλη δουλεια,μαλλια νυχια,μακιγιαζ,Τα εσωρουχα που θα φορεσεις την πρωτη νυχτα του γαμου....."ειπε η μαμα μου που βρισκοταν απο πισω μου και κοκκινησα καπως.....για το τελευταιο...!!!

*************

Eπειτα απο ωρα,επρεπε να το παραδεκτω ,ηταν υπεροχο....Ηταν η πρωτη προβα μου μαζι με το νυφικο....!!!!(ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΠΛΑ)......Η Πηνελοπη ειχε αναλαβει την θεση του κριτη,συνηθως δεν της αρεσει να συμμετεχει σε  τετοια ειδους δραστηριοτητες,η Αννα τα μαλλια,το αγαπηνο της και η Κλειο ειχε αναλαβει τα νυχια μου.......Οταν ειχε περασει η ωρα ....και πλεον ολοι τους ηταν κατω στο σαλονι, δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο τον Liam.....

Liam's Poo....

Απο το πρωι που ξυπνησα τα αγορια με εχουν τρελανει πως πρειπει να ξυριστω και ας μην εχω μουσι και αλλα σχετικα εθιμα....Επισης με εχουν τρελανει με την γκρινια τους να μην παρω την νυφη πρωτου γινει ο γααμος γιατι ειναι γρουσουζια ......μπουρδες......ετσι βρηκα λιγο χρονο και πηρα τηλεφωνο το μωρο μου,την μοναδικη μου αγαπη....."Ναι..."απαντησε η γλυκουλα φωνη της  που με εκανε ευτυχισμενο....."Εγω ειμαι ο Liam, ο μελλον συζηγος σου.....Εισαι ετοιμη για το αυριανο....?"ειπα χαλαρα...."Ναι εδω με εχουν πριξει ολες τους....δεν αντεχω αλλο...."ειπε καθως  ξεφησηξε...."Ουτε εγω.... με εχουν .....μην πω δηλαδη,και τωρα που σε πηρα ,ειμαι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.....οοοοχχχχ πρεπει να κλεισω ερχονται....θα τα πουμε αυριο στο ρανεβου που εχουμε κλεισει......

Lisa's Poo....

Aκουσα την φωνη Liam ,πριν γινει συζηγος μου....με εκανε να χαμογελασω....γενικα με κανει ευτυχισμενη....Ειχε παει οκτω το βραδυ,ειχα δηλωσει οτι δεν θελω να κανω μπατσελορ παρτι.Στην αρχη δεν το δεχοντουσαν αλλα μετα απο πολλη δουλεια τα καταφερα....Εκει που καθομουν και χαζευα στην τηλεοραση ξαφνικα χτυπα  το κουδουνι της πορτας.....Σηκωθηκα να ανοιξω....Πηγα και ανοιξω....και ηταν....

Harry's Poo....

Πριν λιγες μερες ελαβα  μια προσκληση ,μια προσκληση που εγραφε την καταδικη μου....Ηταν προσκληση γαμου της Lisas και του Liam.....Ετσι πηρα μια αποφαση να παω να πω δυο λογακια στην αγαπητη μου πριν την χασω....εντελως....!!!!*********Ημουν εξω  απο το σπιτι της και χτυπησα το κουδουνι....Εκεινη ανοιξε  την πορτα με ενα χαμογελο αλλα μολις με ειδε εξαφανιστηκε....Δεν μπορουσα να της πω κατι παραμονο να της κανω αυτο που νιωθω.......Την αρπαξα περνοντας το χερι  μου γυρω απο την μεση της και φερνοντας την σε αποσταση ανανοης απο εμενα....Πολλες ματιες πεσανε... επρεπε να συγκρατηθω για τον ΦΙΛΟ  μου...αλλα δεν μπορεσα....Την φιλησα με παθος και πεισμα...προσπαθησε να με αποφηγει αλλα δεν μπορεσε.....Αντιθετα το συνεχισε εκεινη....δεν ειχα σκοπο να το συνεχισω αλλα εφοσον..το ηθελε θα εχανα ευκαιρια....Πηγαμε στο δωματιο της  και εβγαλε το νυχτικο της και ειχε μεινει με τα εσωρουχα.....Εβγαλα την μπλουα και το παντελονι μου στα γρηγορα και την πλησιασα  να την φυλησω και να της δαγκωσω το χειλος της......Την πηρα στην αγκαλια μου και αρχισαμε.......Μετα απο απο μιση ωρα τελειωσαμε.....και εγω επρεπε να φυγω.... H Lisa  φαινοταν μπερδεμενη...."Γιατι φευγεις....?' ειπε με τη   γλυκια της φωνη.....Εγω το μονο που ηθελα να πω ηταν ενα.....''Μην παντρευτεις"ειπα καθως εβαλα την μπλουζα και το παντελονι ...Ηταν να φυγω απο το δωματιο αλλα γυρισα να συμπληρωσω κατι που το κρατουσα μεσα μου....."Εαν αλλαξεις γνωμη,θα με βρεις στο τζετ στο λιμανι......."

When I met you // Ηarry Styles Fan FicOù les histoires vivent. Découvrez maintenant