(ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ).....
Lisa's Poo.....
Ημουν Ξαπλωμενη στο κρεβατι και κοιταζα το ταβανι....Ημουν πλεον σιγουρη πως ο Liam δεν θα γυρισει.....Απο την ημερα που εφυγε δεν εχω μιλησει καθολου μαζι του....μονο μια-δυο φορες εχουν μιλησει με τα υπολοιπα αγορια.... και συγκεκριμενα μονο με τον Louis .Και εγω εχω ξεκοψει τα πολλα-πολλα με τα ''διασημα" αγορια εκτος απο καποιον.Ακομα εχω το κολιε που μου εδωσε την τελευταια φορα που συναντηθηκαμε αυτος ......Επισης ο Harry αναρρωσε εντελως και .....εχουμε ερθει πολυ πιο κοντα!Ελπιζω να εχω αποφασισει σωστα...Ελπιζω....!!!!!
Καθως καθομουν ακουω το τηλεφωνο να χτυπα και συνηδειτοποιω εφοσον το κοιταξα πως ηταν ο Louis...."Louis,τι κανεις"του απαντησα σαν χαζοχαρουμενο...","Που εισαι βρε χαμενο κορμι?","Ειπα να πεταχτω μεχρι την Αυστραλια ,για να ανανεωσω την καρταρομπα μου....!Που θες να μαι....Εδω στο συνηθισμενο σπιτακι μου ...","Χαχαχαχα!Λοιπον σε πηρα να σου πω οτι θα παμε σε κατι εγκαινια ενος μπαρ και ηθελα να ερθεις και εσυ,αν θελεις βεβαια...","Πλακα μου κανεις,Φυσικα και θελω, και ποιοι θα ειναι ?","Night with One Direction....","Τα τεσσερα πεμπτα των One Direction εννοεις" του τονισα,"Ναι.....καπως ετσι "ειπε καπως μελανχγολικα."Οκ ,θα περασει ο Harry να σε παρει κατα τις δεκα.","Οκ..."απαντησα ντροπαλα "Εμαθα πως τα "βρηκατε" με τον Harry,εεεε?","Ναι.....","Οκ ,αντε γεια γλυκα....."μου ειπε καθως το εκλεισα.....
Ειχε παει ηδη εννια και μιση.Ειχα λουσει τα μαλλια μου και τα ειχα αφησει κατω, τα οποια σχηματιζαν ελαφριες και μακριες μπουκλες...Ειχα βαλει ενα ενα τζιν σορτσακι με μια ροζ αερινη μπλουζα και μαυρα all star.Ημουν ετοιμη και επειδη βαριομουν χαζευα στην τηλεοραση μεχρι να ερθει ο Harry να με παρει.****Ξαφνικα εκει που καθομουν ακουω το κινητο μου να χτυπα....."Ναι?" ειπα ναζιαρικα,"Μωρο μου ,ειμαι απο εξω ,εαν θελεις και ειναι ο δρομος σου ελα ?","Χαχαχαχα,οκ ερχομαι !"του ειπα και το εκλεισα.Πηρα την τσαντα μου τον κινητο τα κλειδια και κλειδωσα το σπιτι.Κατευθηνθηκα προς το αμαξι και ανοιξα την πορτα......"Μωρο μου, τι κανεις...?"του ειπα και μπηκα μεσα καθως του εδωσα ενα ζουμερο φιλι στα χειλη του....."Ωραια, υποδοχη ειχα"μου απαντησε και μου ανταπεδωσε το φιλι..."Ξεκιναμε?"Με ρωτησε ενω επεστρεψε κανονικα στην θεση του...."Ναι" ειπα ενω βλοευτηκα περισσοτερο στην θεση μου.... Μεχρι να φτασουμε....μπηκα στο Tweeter και εκανα διαφορες βλακειουλες για να περασει η ωρα......
"Φτασαμε" ειπε ο Harry ενω σταματησε αποτομα το αυτοκινητο που με εκανε να τρανταχτω ολοκληρη..."Καλε, προσεχε " ,"Ετσι ειμαι εγω και καλα θα κανεις να με συνιθησεις!"ειπε ειρωνικα.Βγηκα απο το αμαξι και πηγα στο πλαι του Harry...."θα με αγκαλιασεις.....?"ειπα με λυπημενη φατσουλα....καθως ειχα σταματησει να περπατω κααι εκεινος συνεχιζε.....Σταματησε και γυρισε προς τα μενα....Ηρθε κοντα μου και με αγκαλιασε ενω μου εδωσε ενα παθιασμενο φιλι ..... και συνεχισαμε προς τα μεσα...."Ετσι μπραβο,θελω ολες να δουν οτι εισαι δικος μου.''ειπα χαμογελαστα και πονηρα.... καθως χαμογελασε πλατια....Μπηκαμε μεσα και ειδαμε τα παιδια να καθονται σε ενα απομονωμενο τραπεζι στην ακρη του μπαρ.....Πηγαμε προς εκει...Βεβαια περασαμε μεσα απο χιλιαδες φαν οι οποιες ή θα εβριζαν εμενα που ημουν μαζι με τον ΗΑRRY STYLES ή επιαναν σε ΔΙΑΦΟΡΑ σημεια του σωματος του Harry το οποιο πραγμα δεν με χαροποιουσε πολυ....."Παιδια ,τι γινεται....σημα για ενα ερωτευμενο Ζευγαρι ....."ειπε ο Louis ειπονοωντας κατι στους αλλους.."Ελα σταματα!"ειπα καθως ειχα κοκκινησει..."Καθιστε"ειπε οNiall ενω εκανε χωρο να κατσουμε........Η Βραδια κυλησε γρηγορα....Ηπια μονο μια ,δυο ,τρεις μπορει και τεσσερις μπυρες.....αλλα εγω ειμαι σκληρο καρυδι για να μεθυσω τοσο ευκολα............"Παιδια ,εμεις να πηγαινουμε "ειπε Harry βαζοντας το χερι του γυρω απο την μεση μου....."Γιατι Harry ,νωρις ειναι....."ειπα ενω εβγαλα το χερι του απο εκει που το ειχε βαλει....."Νωρις το λες δυο ωρα το βραδυ....?μου ειπε ενω με γυρισε για να με αντικριζει ...για να αντικρισω αυτα τα πρασινα σμαραγδενια ματια του που μου ελεγαν ποσο με αγαπουσε."Καλα"........Χαιρετησαμε ολα τα παιδια και βγηκαμε απο το μπαρ. Μπηκαμε στο αμαξι ...."Μωρο μου σε αγαπω....."ειπε ενω μου εδωσε για ακομα μια φορα ενα ζουμερο φιλι.
"Εδω ειμαστε!"ειπε ο Harry ενω ξανα σταματησε το αμαξι αποτομα....."Να ερθω κι εγω μεσα"μου ειπε λες και μου Ζητουσε χαρη..."Ηarry...."ειπα υπονοωντας κατι ,να μην γινει."Σε παρακαλω.μονο για ενα ποτο....." προσθεσε ....Ολα αρχιζουν απο ενα ποτο ,μετα γινονται τεσσερα ,πεντε και υστερα γινεται .........το οργιο....."Καλα!"ειπα ξερα και βαριεστημενα καθως βγηκα απο το αμαξι .....Κατευθηνθηκαμε προς την πορτα, εγω μπροστα να ψαχνω τα κλειδια μου μεσα στην λαβυρονθο-τσαντα μου και ο Harry απο πισω να με αγκαλιαζει και να με χαιδευει...Ξεκλειδωσα το σπιτι και μπηκαμε....Ο Harry πηγε στο σαλονι και εκατσε στον καναπε για να δει λιγη τηλεοραση...."Θελεις βοτκα η ουισκι....?","Εεεεε.....βοτκα ,μωρο μου...!!!" ειπε αποτομα.....****Καθως εβαζα τα ποτα ακουω βηματα πισω και υποψιαστηκα δηλαδη σιγουρευτικα οτι ηταν ο Harry οταν γυρισα να τον δω...."Οριστε"του ειπα και του εδωσα το ποτο του.....Αρχισε να με κοιτα επιμονα στα ματια ,το ιδιο και εγω.....καθομασταν εκει ! και κοιταζομασταν επι ωρα!Με πλησασε σε αποσταση αναπνοης ωσπου.....αρχισε να με φιλα αλλιως....με εναν διαφορετικο τροπο.....Κατευθηνθηκαμε προς το δωματιο μου....Εβγαλε την μπλουζα του...."Σε θελω....."ειπε μεσα απο το φιλι μας .... Με Ξαπλωσε στο κρεβατι ,εγω απο κατω και εκεινος απο πανω μου.....Μου εβγαλε την μπλουζα και εγω το παντελονι του .....και τελευταιο απεμεινε το σορτσακι μου.....Το δωματιο γεμισε απο τις φωνες μας......ηθελε να με κανει να το απολαυσω .... και τα καταφερε.....ΜΑΛΛΟΝ!!!
STAI LEGGENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Teen FictionΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...