Κεφαλαιο 22ο

474 37 0
                                    

Liam's Poo.....

H  Lisa  αργησε να απαντησει.....φανταστικα πως θα ειχε αφερεθει καπου αλλου....Γι' αυτο την ταρακουνησα λιγο να συνελθει.....Οντως Ηταν αλλου....Ηταν ετοιμη να απαντησει αλλα ενα δακρυ εκανε την εμφανιση του....Αμεσως αρνητικες σκεψεις ηρθαν στο μυαλο μου....Οι καλες και ευτυχισμενες εικονες μετατραπηκαν απο θλιβερες και αρνητικες σκεψεις.....Το χαμογελο μου χαθηκε οταν  η Lisa  μου ζητησε συγγνωμη και αρχισε να τρεχει μακρια μου.....Τοτε σιγουρευτηκα οτι ο γαμος δεν θα γινει....Δακρυα κυλησαν στο προσωπο μου....."Ο Γαμος ματαιονεται,ειστε ελευθεροι να φυγετε!"ανακοινωσα σε ολους!Ο κοσμος σηκωθηκε αργα και κατευθηνθηκε  προς την εξοδο....Στην αιθουσα ειχαμε μεινει εγω και η μαμα μου!Δεν αντεξα!επεσα κατω....Δεν ειχα καταλαβει οτι ηταν εκει η μαμα μου μεχρι που ενιωσα βηματα να ερχονται προς εμενα....Αμεσως καταλαβα οτι ηταν εκεινη ....Χωθηκα στην αγκαλια της και ξεσπασα σε λυγμους......"Καλυτερα ετσι...Liam!"με παρηγορησε..."Με αγαπουσε ωσπου εμφανιστηκε ο Harry...."ειπα και συνεχιζα να κλαιω....."Ετσι που εγινε ηταν καλυτερα,γιατι θα ηταν μαζι σου χωρις να το θελει...!"προσθεσε....."Πως θα το ξεπερασω.....?Μαμα,ειμαι χιλια κομματια!"ειπα  μου χαιδεψε το κεφαλι συμπονετικα..."Θα δεις θα το ξεπερασεις..Θα Ξανα ερωτευτεις.....!Θα Ξανα Ζησεις....!"ειπε κατι  που με εβαλε σε σκεψεις......"Εχεις δικιο!"ειπα καθως σκουπισα τα δακρυα μου...."Θα παω σπιτι της να της το πω...!"ειπα καθως σηκωθηκα ορθιος και πηρα λιγο θαρος.....

Την ιδια στιγμη στο σκαφος.....!

"Να σε ρωτησω κατι, Harry ?"ειπα και αναστεναξε....."Ναι,αμωρε μου..."με γαργαλισε λιγο και με αγκαλιασε περισσοτερο...."Εχεις τιποτα γυναικειο  να φορεσω  για να φυγω?Δεν μπορω να φορεσω το νυφικο σε τετοια κατασταση....ασε που θα με περασουν και για τρελη..."ειπα και χασκογελασε...."Εχω ενα σορτσακι και ενα πουκαμισο....."ειπε ενω τα λακακια του εκαναν την εμφανιση τους....."Αααα....ωραια  που ειναι...."τον ρωτησα ενω σηκωθηκα....."Θα στα αφησω...πανω στο μπαγκο....εσυ που πας...?"ειπε,"Για ενα ντους..."φωναξα και  εκλεισα την πορτα πισω μου...."Να ερθω...και εγω...." ξεπροβαλε η βραχνια  φωνη του απο την κλειδαροτρυπα....Ανοιξα την πορτα..."Never in your wildest dreams...!!!"ειπα κα εκλεισα την πορτα...μπηκα μεσα στο λουτρο και αφησα το καυτο νερο να τρεχει στο σωμα μου.....Χωρις να το καταλαβω ωρα ειχε περασει τουλαχιστον μια ωρα που ημουν εκει μεσα....Ειχα μουλιασει.....Ο Harry  ανυσηχησε....και χτυπησε ....."Μωρο μου,εισαι καλα ?"ειπε απο εξω....."Εεεεε.ναι.....!"ειπα ενω ξυπνησα απο τον παραδεισο....Βγηκα...και με τυλιξα σε μια πετσετα...και βγηκα απο το μπανιο....Ο Harry  δεν ηταν πουθενα....Ανεβηκα στον πανω οροφο ,στο παγκο οπου ειχε αφησει τα  ρουχα.......Οταν τα αγκιξα δυο χερια περασαν  απο την μεση μου και τυλιχτηκαν γυρω μου.....Καταλαβα οτι ηταν ο Harry...."πρεπει να φυγω....θελω να παω λιγο στην πραγματικοτητα..."ειπα ενω γυρισα για να αντικριζω τα σμαραγδενια του ματια....."Σε αγαπω''ειπε ενω με κοιταζε στα ματια......Δεν καταφερα να ξεστομισω  το ιδιο.....Πηρα τα ρουχα και εβαλα στα γρυγορα μππροστα του...Πηρα την τσαντα μου..."Αν θελεις περνα το βραδυ για ταινια....."ειπα και εφυγα...

***********

Ααααααχχχχ σπιτι μου σπιτακι μου...ειμαι  στο κρεβατι....ειμαι τρελα κουρασμενη....βαριεμαι να σηκωθω να  να παω να πιω νερο.......Αλλα; θα αναγκαστω γιατι καποιος μου χτυπαει την πορτα......Σηκωθηκα βαριεστημα.....κατεβηκα τις σκαλες....Και αγγιξα το πομολο...το γυρισα σιγα και η πορτα  ανοιξε....Ηταν ο Liam!Εκεινη την ωρα ντραπηκα πολυ....!Δεν ηξερα την κανω...Τι ηθελε?Αν με εβριζε δικιο θα ειχε....αν με χτυπαγε παλι δικιο  θα ειχε...Ειχα  κοκαλωσει εκει και τον κοιτουσα με γουρλωμενα ματια...."Κοιτα δεν ηρθα εδω......για να χειροτερεψω την παρεα.....,Απλως ηθελα να σου πω πως δεν πειραζει......που εφυγες...καλυτερα και για τους δυο μας......"ειπε και τα εχασα  ακομα περισσοτερα...."Και μαλιστα θελω να μεινουμε φιλοι....να ξανα ενωθω και με τον Harry  ,θα προχωρησω....."προσθεσε...."Liam,τι να πω...?,"μην πεις τιποτα!"ειπε και με αγκαλιασε ΦΙΛΙΚΑ πλεον,το ενιωθα.....Με αφησε με το στομα ανοιχτο....και εφυγε.......Ηταν καλυτερα ετσι?....Το πηρε αποφαση μαλλον.....Και μαλλον ειμαι ετοιμη πλεον για την μεγαλη στιγμη.....!!!!

When I met you // Ηarry Styles Fan FicOù les histoires vivent. Découvrez maintenant