Την επομενη ημερα....
Οταν ανοιξα τα βλεφαρα μου ,παρατηρησα πως ειμουν πανω στο κρεβατι και ο Liam ηταν απεναντι μου και με κοιτουσε,"Liam...τι κανεις εσυ εδω","Σε κοιτουσα κακο ειναι"ειπε καθως παρατηρουσα τα υπεροχα ματια του που ελαμπαν με το φως του ηλιου...."Liam,νομιζω πως εκανα λαθος που ηρθα εδω ..","Οχι ,αντιθετα με εκανες να ξεκαθαρισω καποια πραγματα μεσα μου."Ποια?","το ποσο σε εχω ερωτευτει"ειπε και εκανε μια κινηση προς εμενα αλλα εγω τραβιχτηκα"Liam,καλυτερα να φυγω..."σηκωθηκα πηγα να κανω ενα ντους ,ντυθηκα και πηγα να φυγω"αντιο,Liam,αντιο".Καθως περπατουσα προς την πορτα ενιωσα ενα χερι να με αγγιζει και ηταν o Liam ,με τραβιξε και περασε το χερι του γυρω απο την μεση μου"Σε αγαπω ,γαμωτο τι δεν καταλαβαινεις,μην φυγεεις..."ειπε και ακουμπησε τα χειλη του πανω στα δικα μου και το συνεχισε με παθος και εγω στην αρχη δεν αντιστεκομουν ,αλλα μετα χαλαρωσε την δυναμη που ασκουσε στα χερια του και ετσι βρηκα ευκαιρια να φυγω "Liam,δεν πρεπει να με αγαπας,δεν γινεται ,σε παρακαλω μην με αναγκασεις να κανω πραγματα που δεν θελω,για να σε απομακρυνω απο μενα ,γιατι και εγω σε αγαπω αλλα κρατιεμαι,σε παρακαλω ,μωρο μου.."ειπα ενω ειχα βουρκωσει."μα...","Σσσσσσ.."του ειπα ενω ακουμπησα τα χερια μου πανω στα απαλα χειλη του ωστε να μην πει αυτο που νομιζα....Του εκλεισα τα ματια και ανοιξα την πορτα για να φυγω....Στο δρομο δεν ειχαι κουραγιο να περπατησω και γι αυτο αποφασισα να μεινω πισω απο κατι δεντρα στην αυλη του για να κλαψω και μετα θα εφευγα.Ειχα ακουμπησει το προσωπο μου πανω στα γονατα μου για να κλαψω...ενω ενιωσα καποιον να καθεται διπλα μου...Σκουπισα λιγο τα δακρυα μου και κοιταξα να δω ποιος ηταν και ηταν ο......Harry,"Lisa,γιατι κλαις"μου ειπε ενω με πηρε αγκαλια,"τιποτα" ειπα "Μονος εισαι?","Οχι ηρθαν και τα παιδια ,πηγαν μεσα!"Παμε,μεσα","ασε καλυτερα να φυγω ,να παω και σπιτι μου ","Αφου δεν εχεις κλειδια","Αααχχχ....ναι ,ποοοο,ρε ...","Μεινε σπτι του Liam ή......","Η.....","Στο δικο μου"ειπε καθως αρχισε να με πλησιαζει."Harry...","Ελα μεσα..."ειπε και με τραβιξε .Τον ακολουθησα....Μπηκαμε μεσα"τι,γινεται παιδια"ειπε ο Harry. O Liam με κοιτουσε επιμονα,ομως και εγω δεν πηγαινα πισω,του εδινα κλεφτες ματιες..."Παιδια ,εγω καλυτερα να φευγω...."ειπα καθως συκωνεται και ο Liam "Θα σε συνοδεψω","οχι.." δεν προλαβα να ολοκληρωσω και με τραβιξε απο το χερι προς τα εξω.Βγηκαμε και γυρισε προς εμενα "γιατι γυρισες?","Εγ....","Επιτηδες το κανεις,για να με τρελανεις?","Ακου Liam πρεπει να σταματησουν ολα αυτα ,δεν θελω να ξανα ερωτευτω ,δεν θελω να ξανα....","Ναι συνεχισε ,να ξανα....","Αστο ,καλυτερα ,αντιο"ειπα και εκλεισα την εξωτερικη πορτα."Σε αγαπω"ειπε ο Liam φωνακτα ενω δακρυα κυλησαν απο τα ματια μου.Κι εγω σε αγαπω ειπα απο μεσα μου για να μην ακουστει,για να μην ακουστει στον εαυτο μου......
Liam's Poo.....
"Σε αγαπω" της φωναξα αλλα προφανως δεν ακουσε.Μπηκα μεσα και ειδα τον Zayn να περιμενει στην πορτα βιαστικος"Τσιμπιθηκες με την μικρη","Παιδια,δεν τσιμπιθηκα απλως αλλα και ερωτευτηκα Την "ΜΙΚΡΗ"."Εχτες το βραδυ ηρθαμε πιο κοντα απο οτι νομιζα" αλλα ολα χαλασανε σε μια μαλακια που ειπα ....Γαμωτο την αγαπω,τι θα κανω" ειπα ενω κυλησαν δακρυα απο τα ματια μου....
Ηarry's Poo......
Ακουγα τον Liam να μας εξομολογειται τον ερωτα του για την Lisa ενω εγω πληγωνομουν ειδικα εκεινη τη στιγμη που ειπε ο Liam οτι πλησιασαν πολυ κοντα...Ενιωσα λες και μου κοβοταν η καρδια στα δυο. "Παιδια εγω φευγω..","Που πας ρε ψηλε?"με ρωτησε ο Niall "Σπιτι" ειπα ψεματα."Καλα οτι πεις"ειπε ο Louis.Πηρα τα κλειδια μου ,το κινητο μου και εφυγα.Ειχα σκοπο να παω στο σπιτι της Lisas.Μετα απο ωρα εφτασα σκατω απο το σπιτι της.Ειδα ανοιχτο το φως του δωματιου της και πηρα αποφαση να της μιλησω.Βγηκα απο το αμαξι και της χτυπησα.Ειδα να ανοιγει το φως της πορτας.Ανοιξε "Harry ,τι δουλεια εχεις εσυ εδω....?", "Ηρθα για να σου ....κοιτα δεν ειμαι καλος στα λογια ,οποτε θα το κανω στην πραξη..."της ειπα και την αρπαξα ,την στριμωξα στον τοιχο και αρχισα να την φιλαω με παθος.....
ESTÁS LEYENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Novela JuvenilΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...