3 ημερες μετα...
Η Εlisa καταφερε να γεννησει ενα υγιεστατο κοριτσακι επειτα απο εναν δυσκολο τοκετο ..Ηταν ενας ξανθος αγγελος με καταπρασινα μικρα διαμαντενια ματακια σαν του πατερα της..η μικρες της μπουκλιτσες εδιναν μια τελευταια πινελια στην γλυκαδα της..τα λακακια της, τα χειλη της..ολα ηταν δικα του ..Εκεινη πλεον μπορουσε να γυρισει σπιτι της εξισου υγιεστατη ..
<<Πφφ..φτασαμε!>> αναφωνησε η φιλη μου η Vicky η οποια οδηγουσε.
<<Λοιπον..μαμα παρε τα πραγματα του μωρου απο το πορτ-παγκαζ και εσυ Vicky βοηθησε την..εγω περνω τη μικρη..>>διεταξα και γυρισα εκατον- ογδοντα μοιρες το κορμι μου για να την παρω..
Η μητερα μου ανοιξε την πορτα για να με διευκολυνει απο το να βγω απο το αυτοκινητο..
<< Vicky παρε τα κλειδια και πηγαινε ανοιξε και φωναξε τον Frank..>>αναφωνησε η μαμα μου.
Η Vicky ακολουθησε τις οδηγιες της..εγω περασα προσεκτικα το χερι μου πισω απο το λαιμο της μικρης και το αλλο στη μεσουλα της για να μπορεσω να τη παρω στην αγκαλια μου..τοποθετωντας την ανετα πανω μου..βγηκα προσεκτικα εξω ..η μαμα μου εβαλε μια ροζουλι πλεκτη κουβερτουλα που ειχε φτιαξει η ιδια για εκεινη πανω στο μωρο..Κοιταξα γυρω μου παρατηρωντας..πως ο χειμωνας κοντευε, φτανοντας πλεον στα χριστουγεννα ! Πως μονη μου θα περναγα και ΑΥΤΑ τα χριστουγεννα..που για αλλη μια φορα μονη μου θα τα καταφερω,χωρις αυτον ! Προχωρισε διστακτικα προς το σπιτι.μεχρι που εφτασε στην στολισμενη πορτα του κατωφλιου του σπιτιου της..
Ο πατερας της ανοιξε με ενα χαμογελο στα χειλη..Εκεινη προσποιωντας οτι ηταν ευτυχισμενη του ανταπεδωσε ενα γλυκο χαμογελο..που για εκεινη ηταν φαρμακι..τοσο πικρο που δεν μπορουσε να το βγαλει απο μεσα της..
Μπαινοντας μεσα στο ζεστο σπιτι η Lisa..θελησε να μεινει μονη της..
<<Μαμα,παρε την μπεμπα και πηγαινε βαλτην στο δωματιο της να ξαπλωσει..ειμαι πολυ κουρασμενη ..παω να κοιμηθω λιγο.>>ειπα προσπαθωντας να δειξω οτι ειμαι κουρασμενη.
<< Εεεμμ..ενταξει ψυχη μου πηγαινε !>> ειπε ενω πηρε απο την αγκαλια μου την μικρη και κατευθηνθηκε προς το δωματιο της..
Εγω ετρεξα στο δωματιο μου..κλειδωνοντας την πορτα και πεφτοντας στο κρεβατι μου..
Ηθελε να κλαψει..ναι ηθελε να κλαψει..μπορει να τον 'ξεχασε' αλλα ολα αυτα η γεννα,ο καιρος της θυμισαν εκεινον που ηθελε να ηταν στο πλαι της εκεινη τη στιγμη..εκεινον που ηθελε να την παρει και να τη φιλισει γλυκα..Σκεφτοντας ολα αυτα ενα καυτο δακρυ πικρας και πονου πανω απο ολα εκανε την εμφανιση του στα ροδοπεταλι μαγουλα της..το ενα εγινα δυο ,τα δυο τρια και παει λεγοντας..Σκεφτοταν..τον Harry Styles ! Οπως εκατομμυρια κοριτσια στον κοσμο τον σκεφτονταν..αλλα εκεινη τον αγαπουσε πραγματικα..θυμοταν οταν τον γνωρισε,οταν της εκανε ερωτα με τον καλυτερο τροπο..οταν της ελεγε 'Σε αγαπαω' κοιταζωντας την στα ματια..αλλα αυτα ηταν ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.. τωρα? ποιος θα της το ελεγε..απελπισμενη συνεχιζε να κλαιει..μεχρι που την πηρε ο υπνος...αραγε αυτος ο πονος,η θλιψη, η μοναξια και η απελπισια θα αλλαξουν?Η μοιρα της επιφηλασει εκπληξεις που δεν περιμενει και ουτε μπορει να φανταστει..
Απογευμα..πλεον...κοιμοταν πεντε ωρες.Ηταν αρκετα κουρασμενη..Σηκωθηκε,και εκανε ενα ζεστο ντους,ντυθηκε σε συνδυασμο ενος μαυρου κολαν και γκρι λεπτο μπλουζοφορεμα..με ισια μαλλια..πηγε και πηρε την μικρη μπεμπα και κατεβηκε κατω..
<<Ηρθαμε και εμεις..>> ειπα χαμογελαστα καθως εγινα το επικεντρο ολων...
Η μητερα μου σηκωθηκε και πηρε απο την αγκαλια τη μπεμπα..παρατηρησα πως εκει ηταν ο θειος Deivid , η θεια Sandra και ο παππους και η γιαγια..Χαρηκα αρκετα που τους ειδα!
<<Ψυχη μου πως σου φανηκε ολο αυτο το γεγονος..?>> ειπε η γιαγια μου.
<<Εεεεμμ..ολα ηταν πρωτογονα για μενα..δεν ειχα βοηθεια ..ενταξει πιστευω πως ηταν καλα..>> απαντησα..
<<Ο μπαμπ-..>> πηγε να πει η θεια μου αλλα την διεκοψε το κουδουνι..
Η μαμα μου εδωσε την μικρη να την κραταω για να παει να ανοιξει την πορτα..Οι υπολοιποι ειχαν πιασει την κουβεντα..Μεχρι που καποια στιγμη μια γνωριμη φωνη...του Harry .
Ναι ,οντως ακουσε την φωνη του Harry ..ηταν εκει και νοιαζοταν ακομα για εκεινην..Η προσοψη του εκανε την εμφανιση της στο σαλονι..ο Harry την κοιταξε απο πανω μεχρι κατω..Επισης προσεξε το μωρο που κρατουσε στην αγκαλια της.. Η Elisa ηξερε πως θα ακουγε αρκετο βρυσιδι εκεινη την στγμη..
<<Elisa..θελω αν γινεται να μιλησουμε..>> ειπε αυστηρα ο Harry θρασυτατα εκεινη τη στιγμη μπροστα σε ολους..
Φτασαμε επιτελους στο προτελευταιο κεφαλαιο του πρωτου imagine μου..Ευχαριστω πολυ που το διαβαζετε ..και ευτυχως δεν το γραφω στο κουκο ;) Ελπιζω να σας αρεσει το τελος..που θα ερθει αυριο.. Love Xxx ;)))
STAI LEGGENDO
When I met you // Ηarry Styles Fan Fic
Teen FictionΕνα κοριτσι πραγματοποιει το ονειρο της, να παει στο Λονδινο....Να σπουδασει και να δουλεψει αλλα μαλλον η μοιρα της τα φερνει αλλιως .Δυο αγορια .... ο Harry Styles και ο Liam Payne θα κανουν τα παντα για να την κατακτησουν...Πως γινεται ομως δυο...