23.kapitola

2.3K 196 26
                                    

Tak, máme tu jeden předvánoční dílek. :3 

Nao se celý den neukázal. Už se pomalu stmívalo a on pořád nikde. Mám o něj hrozný strach. Proč mi proboha tohle dělá?

Nervózně jsem pochodoval po místnosti. Po chvíli jsem zvednul mobil a začal mu hystericky volat. Jenže... jeho mobil začal zvonit z jeho batohu.

On si nevzal ani mobil? ,,Na co kurva myslíš ty tykvová hlavo?!" zařval jsem do tiché místnosti.

Zhasnul jsem všechny světla a schoulil se do klubíčka na postel. Samozřejmě, to bych nebil já, abych nezačal brečet.

Nejspíš jsem na chvíli usnul, protože... na zlomek sekundy jsem zahlédl mé druhé ,,já", jak se na mě vyčítavě dívá. Z dálky tiše špitnul cosi jako:,,Blbče! Já se tady můžu udřít, abys měl aspoň něco a ty to stejně posereš!"

Otočil se a pomalu mizel za bílou plentou, když ještě dodal:,,Až přijde, tak si ho podám, protože ty, jsi totálně neschopnej!"

To už jsem se pomalu probíral. Rychle jsem se rozhlédnul na všechny strany a tiše vzdychl jeho jméno do tmy:,,Nao?" Ovšem, odpovědi se mi nedostalo.

Kouknul jsem na hodiny:,,Kde může být, za chvíli bude půlnoc."

Pomalu jsem se toulal chladnými ulicemi, abych si vše pečlivě promyslel. No, tak zaprvé, se mu musím omluvit, zadruhé... seru na to, hned si z něj udělám plyšáka a konec.

Rozhodně jsem si na to přikývl a vydal se směrem k ubytovně.

Kolik může být vlastně hodin? Zašmátral jsem v kapsách, ale mobil nikde... ,,Kurva!" vykřikl jsem, když mi došlo, že jsem ho nejspíš někde tratil.

Ještě pár hodin jsem ho hledal, jenže jsem ho stejně nenašel. Už je tma, měl bych se asi vrátit.

Kruci, to mě tak nehorázně vytáčí.

Zastavil jsem se kousek od ubytovny. Světla v našem pokoji jsou již zhaslá, Yuzo už nejspíš spí.

,,Chjo," vzdechnul jsem a praštil se rukou do čela.

Potichu jsem otevřel dveře.

,,N-Nao?" ozval se tichý rozklepaný hlásek z tmavé místnosti.

Kruci... myslel jsem, že spí.

Nic neřekl, jen došel ke své posteli a chtěl si lehnout. Chtěl jsem se za ním rozběhnout, obejmout ho a už ho nepouštět, jenže... jak pravilo mé druhé já...

,,Co si o sobě kurva myslíš?!"

Překvapeně se ke mně otočil, a když je tma, bylo znatelné, že je překvapený.

Neváhal jsem ani chvíli a vlepil mu takovou facku, jako nikdy.

,,Y-Yuzo?" vyjekl překvapeně.

,,Z-Za co to bylo?"

,,Za co? Chceš to vědět? Tak třeba, že... když to chceš ty, ale já ne, tak to musí být. Když se stalo tam to... nemusel si na mě být hned hnusnej! Za to, že se ke mně chováš jako k hračce! Za to, že jsem ti u prdele! Za to, že si ani nevzpomeneš, že mám narozeniny a ještě ke všemu ti musím říct, že jsou to ty nejhorší narozeniny, který jsem měl! Za to, že si necháš mobil tady a já se ti nemůžu dovolat! Za to, že se musím pořád strachovat o takovýho pablba jako seš ty, kterej o mě ani nestojí!"

,,Zpomal...!" vykřikl jsem pod návalem informací.

,,Já tě mám rád a stojím o tebe! Chci tě moc, jen pochop, že..." pak mi docvakla jedna věc:,,Tak počkat, ty jsi měl narozeniny?"

Hned mi přiletěla další facka a ostrá nadávka:,,Vidíš?!Ani o tom nevíš, co! Jsi nejhorší!" Odtáhl se ode mě a zase začal brečet.

,,Neplakej... promiň, neřekl jsi mi, že máš narozeniny před Vánoci."

,,Neptal ses!" odsekl.

,,Promiň... za všechno." Přitiskl jsem si ho pevně na hruď. Okamžitě se o mě opřel a začal do mě utírat své slzy.

Trochu jsem se přikrčil (jako k malému dítěti) a řekl:,,Den ještě neskončil."

,,JO, až za dvě minuty." Nahodil naštvaný výraz a nafouknul tvářičky.

,,Dobře, dobře... tak, dnes si něco přej a já ti to zítra splním."

,,Cokoliv?" zadíval se na mě jako malé dítě na dárky. (cute :3)

,,Em, cokoliv." Odpověděl jsem a mile se na něj usmál. Jednou rukou jsem chytl pod bradou a při myšlence:*Co ten by si asi tak mohl přát* jsem se ho chystal políbit.

...Než mě málem zabila jeho odpověď:,,Dobře... tak chci být na štědrý den seme."

Vytřeštil jsem na něj oči a ne, opravdu jsem nemohl uvěřit, že ho biť napadla takováto hrůzostrašná myšlenka. Na jednu stranu mi to připadá vtipně, do doby, než jsem si uvědomil, že on chce ********** mě... T_T

�-s�N�:V

Tak, doufám, že se vám líbil a budete se těšit na další :P 

Mimo to... příští díl (Yuzo seme- 24.12) ;D

A ještě jedna věc... opravdu mě překvapilo, kolik lidí čte tuto povídku, takže bych vám chtěla moc poděkovat a zárověň vás obdivuju za to, že jste to vydrželi až sem :D




BAD BOY? (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat