14. kapitola

3K 249 16
                                    

Moc se těším. Uvidím nový film mezi prvními, dokonce dřív, než vyjde v kinech i s pokaženými nebo vystřihnutými scénami, prostě mega super, až na ten oblek. Kdo kruci vymyslel kravaty? Netuším, jak se do toho dostat, kurna. Nějak jsem si to zašmodrchal a čekal na Hira. Kde je? Snad každou vteřinu jsem kontroloval telefon a dveře, jestli už nejde. Jsem tak natěšený, že sem z něho nervní, když ještě nedošel.

,,Prosim tě, co ti zase je? To máš v prdeli zaseklej vibrátor nebo co?"

,,Drž hubu ty pasáku!" už mě ty jeho narážky přestávaj bavit.

Konečně se otevřely dveře a v nich se objevil Hiro.

,,Hiro! Konečně, jdem?"

,,Hmm, tak naše šlapačka si našla nového zákazníka jo? Tak proto... Pan učitel, dejte na něj pozor, vypadá to, že z vás byl tak nadrženej, že se mu sekl v prdeli vibrátor." Vztekle se ušklíbl.

,,Nao!" zakřičel jsem na něj. Už to opravdu přehání, stále mě předevšema jenom ztrapňuje a dělá si srandu, ale mě už to přestává bavit.

Hiro se začal hlasitě smát. ,,Vy jste ale dvojka. Raději půjdeme, ať tvůj kamarád nežárlí."

,,Kdo u tebe žárlí ty dědo!" Hiro se pousmál a pak mě sjel pohledem. ,,Yuzo, vypadáš v tom... ty seš vážně nemehlo, pojď sem." Nechápu, co mu na tom vadí, vždyť jsem si vzal dokonce i kravatu. Nafoukl jsem tváře a celej rudej řekl:,,Co sem zase udělal špatně, vždyť mám i tu kravatu nebo co."

Hiro se uchechtnul a pokračoval:,,No to to teda máš, že by jí z tebe neserval ani kamion, kolik jsi tam udělal uzlů prosim tě? Takhle se to neváže, ukaž, předělám ti to. A máš špatně zapnutou košili."

Začal mi jí rozepínat, aby to předělal. Ještě víc jsem zrudnu, snažil jsem se ho odstrčit a vymluvit se, aby na mě nešahal. Je to, jako by mě chtěl svlékat celého, je to jako... ne ne ne nemysli na to, nebo to tam dole nebude dobré. ,Hiro já to zvládnu, já..."

,,Zjevně to nezvládáš. Neboj, já tě nesním." Usmál se. No ty možná ne, ale já tebe brzy ano.

Nao se zvednul s jeho ,,neobvyklou" připomínkou:,,Broboha, víte o tom, že jsem tu taky, že? Pane učitel, vy by ste měl vědět, že nemáte kazit studenty!" a nasraně za sebou prásknul dveřma. Co mu zase je? Že by ho odmítla další holka?

Nechápu ho, jak se může nechat tak lehce ošmatávat takovým dědkem. A co, jen ať si zašoustl, mě to nezajímá. Měl bych si najít konečně nějakou holku na delší dobu, Chjo.

Venku čekala limuzína. ,,My pojedeme limuzínou?"

,,JO, co si si myslel? Je to nominace a tak..."

Vevnitř byly kožené sedačky a minibar. ,,Můžu?" zeptal jsem se a Hiro kývnul.

,,Jsi nervózní?"

,,Jop," kdyby jste věděl, jak.

Zastavili jsme před obří budovou, která vypadal jako z 30. století. Dovnitř jsme šli po červeném koberci a ne, nebyli tam davy paparaci, jen jeden od novin a pár lidí.

Posadili jsme se do měkkých sedadel a čekali na zahájení filmu.

,,Tak co, jak se ti to zatím líbí? Za chvíli přijde můj bratr, pronese pár slov a film začne."

,,Moc se mi to líbí. Hlavně chci už vidět ten film."

Světla zhasla někdo vešel na pódium a začal mluvit. Může to být...? Ne, není mu vůbec podobný.

,,Vidíš, to je můj bratříček, není dokonalý?" jeho CO?

,,J-Jo." Ať už to začne. Ať už to začne. Ať už to začne. Ať už to začne. Ať už to začne. Modlím se za to.

Konečně, nebyly tam ani žádné hloupé reklami a šlo se rovnou k filmu.

Když to skončilo, cítil jsem se jako hlavní hrdina toho filmu. Asi jsem udělal Hirovi pěknou ostudu, protože jsem stále opakoval některé fráze.

,,Hiro-chan! Hiro HIro Hiro Hiro! Chyběl jsi mi!" Je to zvlášní? Jeho bratr za Hirem přiběhl a začal se s k němu tulit. ? ????????????

,,Ah, Aki, tohle je Yuzo a teď už musíme jít na naše rande, tak... uvidíme se přece později, ano?"

,,Cože? Ale bráško, slíbil jsi mi, že dneska budeš se mnou." Kňučel. Zdá se mi to nebo...

,,Ale Aki, já a Yuzo-"

,,Mě to nevadí." Falešně jsem se usmál.

Nakonec to dopadlo tak, že jsme skrsli v nějaký restauraci pro boháče. Atmosféra byla napnutá, jako moje trenky.

,,Omluvte mě." Musím na chvíli zmizet. To... takhle jsem si to nepředstavoval. Jeho bratr mě nepustí ani ke slovu a stále se k němu vine. Ne, že by se mi Hiro nelíbil, ale... prostě to není ten pravý.

Opláchnul jsem si obličej a chystal se odejít, když se na záchody vřítil Akira, jako raketová střela a vrazil mi jednu pěstí.

,,Hiro je můj, rozumíš ty spratku?"

,,Klid, není to můj tip."

,,Tím chceš říct co ty parchante?" wow, je to fakt drsňák, když není poblíž jeho bráška.

,,N-Nic. Bude teda v pořádku, když se od vás odpojím?"

,,JO, to bude víc než v pořádku. To bude přirozené."

,,Aki,Yuzo, děje se něco." No ten nám tu chyběl. Hiro za námi dorazil na wc, ,,super."

,,Proboha Yuzo, co se ti to stalo? To Aki?"

,,Ne ne, on mi chtěl jenom pomoci. Ani jsem si neuvědomil, že podlaha na záchodech může být taky kluzká. Ale asi už raději půjdu Hiro." Znova jsem se falešně pousmál.

..Proč? Vždyť jsme ještě nedostali jídlo. A-"

,,Promiňte pane učiteli, ale opravdu by to nefungovalo."

Rychle jsem zmizel z téhle bratrské milostné komedie a zamířil si to rovnou na ubytovnu, kde mě čekalo další překvapení.

,,Yuzo, kde se sakra flákáš? Výš, jaký jsem měl strach?"

,,Klid, vždyť víš, že jsem byl s Hirem."

Žeby... Ne to snad ne.To by přece neudělal, ne? Přitiskl jsem ho ke stěně a chytil mu ruce nad hlavu. Nečekal jsem na jeho reakci a začal ho vášnivě líbat, druhou rukou jsem mu zajel pod tričko a začal ho hladit po břiše a jezdit po prsty kolem bradavek.

BAD BOY? (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat