THE END

2.8K 235 78
                                    

No jo, tak konec je tu. Doufám, že se vám příběh líbil a... ježiš, já ani nevím, co k tomu víc říct. Lepší bude asi nic neříkat a nechat vás v klidu si dočíst poslední kapitolu :)

,,Kde je?!"

„Nevím a kdybych to věděl, tak bych ti to neřekl."

„Šmejde zasrkej, jen počkej. On už tě nemusí poslouchat! Ty pro něj nejsi nic!"

„A ty jsi co? Jsi jen ustrašenej buzík. Nazdar, nechci s tebou ztrácet čas."

„Al-... grrr" šmejd jeden.

Stál jsem před Yuzovým domem a přemýšlel, jestli mám znovu zazvonit, rozbít mu hubu a vtrhnou do domu, abych mohl Yuza odvést pryč. Ale... co když mluvil pravdu a opravdu neví, kde je?

Ne, neměl bych mu věřit, proto jsem raději zvednul telefon a rychle zavolal Philovi.

*Zvedni to. Dělej. Prosím. Zvedni to. Notak. Já tě potřebuju, tak už to zvedni. Phile! Kurva zvedni ten telefon!*

„Aho-"

„To ti to trvalo! Honem, potřebuju ho najít!" *Jen doufám, že má u sebe telefon.*

„Co? O čem to mluvíš? zpomal trochu, jedeš jak parní lokomotiva." Bylo na něm znát, že právě vstanul.

„Nemůžu zpomalit. Je to akutní, jde o Yuza!"

„Jo tak... no povídej, co pro tebe můžu uděla-"

„Nevím, kde je. Musíš ho najít!"

„A to mám udělat asi jak? Nejsem zlatá rybka, abych ti splnil všechna přání."

„Kruci neser mě nebo ti vymlátím všechny zuby, až tě uvidím!"

„Klid. Uklidni se, vždyť se nic neděje, ne?"

„No to teda děje! Yuzo mi nebere telefon. Není doma a ani ve škole, kam teď chodí!"

„No a? Doma to nesnáší a novou školu třeba taky. Určitě jenom záškolačí a někde sedí v kavárně. Vždyť už to vydržel několik dní, tak proč by měl podle tebe až teď, utíkat z domu?"

„Mno... eto..."

„Neříkej mi, že si mu volal?!"

„Volala, ale nestihl jsem mu říct, co jsem chtěl."

„Ty jsi opravdu tak blbej nebo senilní?! Říkal jsem ti, že má napíchlej telefon. A ty uděláš co? Zavoláš mu. Cos mu řekl?"

„To se tě netýká!"

„Vzhledem k tomu, že ho teď mám hledat bůhví kde, tak se mě to kurva týká! Navíc jsem spal jenom dvě hodiny, takže mi okamžitě řekni, co si mu řekl!"

Dlouho mi trvalo, než jsem mu všechno vysvětlil, tak, aby to pochopil.

„Já se mu divím, že si s tebou vůbec něco začínal! S tebou by nevydržel ani pes! Debile."

Po chvíli ticha, kdy se nejspíš uklidňoval, semnou zase začal komunikovat.

„Tak... nabourám se do všech kamerových systémů, ale může trvat hodiny, než ho vypátrám."

BAD BOY? (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat