Üç kadının üzerine gelen ilk büyüyle, Fırtınalı geriye doğru takla attı, Ateşli ve Dumanlı da yana atılarak kurtuldular, beyaz alev çimenlerin üzerine düşerek toprakta beklenmeyecek derecede büyük bir göçük bıraktı. Fırtınalı başını eğip önce göçüğe parlak mavi, yıldızlı gözlerini dikti, ardından başını kaldırdı ve büyüleyici Gökyüzünü İndiren'e baktı.
"Bir plan lazım bize." dedi Fırtınalı. Gökyüzünü İndiren de biçimli, iri mavi gözlerini karşısındaki beyaz kadına doğrulttu; gözleri güzeldi ama bakışları pek değildi. Fırtınalı yine de istifini bozmadı.
Dumanlı, "Plan mı? Ne planı? " diye bağırdı. "Yapacağım tek plan, bu gece ışığını parçalama aşamaları üzerine olacaktır!" Gökyüzünü İndiren duyduğu sesle, beyaz giyinen kadına bakmayı kesip siyah giyinene dönünce Dumanlı elini kaldırdı ve bir rakam gösterdi. Gökyüzünü İndiren bir şey anlamasa da Dumanlı'nın yüzündeki kibirli ifadeden son derece rahatsız olarak kaşlarını çatıp, nefesini burnundan isyan edercesine üfledi.
Fırtınalı, "Plan şart." diye diretti. "Onu öldüremeyiz."
Gökyüzünü İndiren, beyaz bir ateş topunu Fırtınalı'ya attığında hava elementi ejderhası hiç tereddüt etmeden büyük, bembeyaz kırbacını kaldırdı ve ateş topuna savurdu; çarpışan iki saldırıyla büyük bir ŞAK! sesi yankılandı ama Fırtınalı tüm patlamayı sisten bir kürenin içine hapsederek oluşacak zararı engelledi. Fırtınalı kolay saldırı karşısında biraz hayrete düştü, gözleri Gökyüzünü İndiren'in gözlerini buluncaya kadar belki paslanmıştır? diye düşündü, ancak bilgiç ve ölçüp tartar bakışlarla karşılaşınca sınırlarının keşfedilmeye çalışıldığını anladı.
Kıyafetleri baştan aşağı kırmızı olan kadın, kor, uzun savaş baltasını Gökyüzünü İndiren'e doğrulttu. "Tam bir ezik gibi görünüyor. Plana ihtiyacımız olmayacaktır."
Gökyüzünü İndiren, aşağılandığını fark ederek, öfkeyi her daim gözlerindeki bakışta koruyan kadına uzun savaş kıyafetinin eteklerini savurarak döndü. Alev alev yanan iki elini kaldırdı ve göğsünün hizasında avuçları Ateşli'ye dönük tuttu, ardından hızla ellerini ayırdı ve elini geçirdiği yerlerde ateş topları havada asılı kaldı. Ardından ellerini hızla başının üzerine, havaya kaldırdı, önünde asılı duran sıra bölündü. Ateşli gelecek olan saldırıya karşın ayaklarını iyice toprağa bastırıp dizlerini biraz büktü. Gökyüzünü İndiren ellerini hızla aşağı çektiğinde iki sıra ateş topları bu kez aşağı doğru bölündü ve dört sıra oldu.
Dumanlı ve Fırtınalı arkada duruyor, bulundukları yerdeki geceyi kesip aydınlatan dört sıra alev topundan duvara bakıyordu. Dumanlı'nın yüzünde zevk alan bir gülümseme vardı, "A-ov." dedi ateş elementi kadınına bakarak.
Fırtınalı'daysa daha çok bir tebessüm vardı. "Eyvah." dedi tatlı tatlı.
Ateşli'yse hiç etkilenmeyerek, "Elinden gelenin en iyisini yap, ay ışığı!" diye bağırdı.
Gökyüzünü İndiren'in yüzüne, önündeki beyaz ateş toplarının ışığı düşüyordu, gözlerindeyse gücünü kullandığından güçlü bir parıltı vardı. Kırmızılı kadının ona bağırmasından sonra o da istenileni yaparak duvarı, elementin üzerine gönderdi.
Ateşli'nin baltası boydan boya alev aldı; şimdi uzun, ateşten bir sopa gibi görünüyordu. Onu ucundan tutup alev toplarından oluşan duvara fırlattı; sopa dönerek ilerledi ve duvardaki bir kısmı patlattı. Patlamayla oluşan rüzgar Dumanlı'yla Fırtınalı'ya kadar ulaştı, ama hava elementi böyle bir şeyden etkilenmezdi; ona doğru ilerleyen hava bıçak gibi kesildi, yanında duran Dumanlı'ya da en ufak bir esinti bile gelmeyerek iki yanlarından hızla aktı geçti. Duvarda tüm ateş topları patlamamıştı, geriye kalanlar ilerlemeye devam etti ama ateş elementi bunun için saldırıya veya savunmaya bile gerek duymayarak geriye doğru takla atıp tek elinin üzerinde durdu, bacaklarını genişçe açtı ve diğer elini de kaldırdı. Duvardan geriye kalan hızla ona doğru geldi; bacaklarının arasından, bacağıyla kolunun arasından, karnının iki yanından geçti ve gitti. Duvar arkada ağaçlara ve toprağa gömülerek hem beyaz bir yangın hem de büyük bir rüzgar patlaması daha yarattı. Ateşli tekrar ayaklarının üzerinde durduğunda uzun, kor savaş baltasını çağırdı ve arkasından rüzgar eserek uzun uçuk saçlarını uçuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA PRENSES
Fantasy"Kayıp Krallık Serisi" İkinci Hikaye. Adının bile geçmesiyle korkulan, aynı zamanda da nefret edilen Prenses geri döndü. Halkının ihanetiyle tüm yaşamı alt üst olan Prenses koruması tarafından bulundu. Birçok özelliği sayesinde ırkının tarihine adın...