A fi ea!

15 1 0
                                    



You were always on my mind.."ce inseamna sa iubesti o faprtura cu toata fiinta !... se minuna pe muntele inalt ..gandindu-se la dulcea Angelita.....ce inseamna asta ?...sa vrei sa devii ea , sa te identifici , sa te topesti in ea... si sa te imbini in asa fel incat sa iasa un nou spirit din doua spirite ingemanatecare se atrag atat de mult si complet incat se topesc... iar fiecare zambet al unuia e un zambet si al celulalt..


Ce e atunci cand simti ca esti imbatat si nu ai baut nimic..ce e draga mea draga?
E indragostirea, raspunse tanara fata cu ochii mari si limpezi..

Stii Angelita dupa intalnirea noastra romantica m-am urcat pe podul inalt si am privit riul si dealurile, verdeata si cerul...si am avut un sentiment puternic de iluminare..
Iata iubesc aceste locuri m-a strafulgerat aceste blocuri pentru ca te iubesc pe tine..IUBESC ACEASTA LUME PENTRU CA TE IUBESC PE TINE...
Ma iubesti atat de mult?.. sopti ea infiorata si fermecata..
da baby.. pana la sfarsitul timpului.. si.. dincolo de el..dintotdeauna..cuvintele o facura sa tresalte..   

  Ascultand "Scrie in stele" m-a fulgerat : tu esti femeia vietii mele.. scrie in stele noi vom fi mereu o singur inima...aceste cuvinte pentru noi au fost scrise iubirea mea...
Oh zambi Angelia fericita si-l lua in brate punandu-si fata pe umarul lui..si privira amandoi inaltimile si campiile de pe piscul inalt al muntelui..era fermecator..
Era un vis frumos pe care il traia .. se regaseau...Te-am gasit iubirea mea si m-ai gasit!..
Te iubesc Angelita !
Te iubesc Stefan! Si nu vreau sa te pierd niciodata...
Te iubesc fata mea draga ! Oh te iubesc, te ador...

Whereve you go whatever yo do
I will be right here waiting for you...
Te voi astepta mereu .. pana la capatul timpului..iubirea mea.. voi lupta pentru tine..
In varful muntelui sub ploaia coplesitoare a puzderiei de stele in noaptea de iulie cei doi indragostiti se tineau imbratisati si-si suradeau fericiti admirand frumusetea lumii acesteia de la 3000 de metri inaltime... parca in imparatia lui Dumnezeu...

Angelita tu chiar ma iubesti ?.. nu e un film, un roman , un vis?..
Ea il privi cu privirea ei dulce , fermecata : Ba e un vis frumos! surase.. un vis pe care il traim chiar acum..: )




Se intoarse si o cuprinse cu mana , apleca capul spre ea si clic! Scantei incepura sa sara si fluturasi si ceva magic se produse... Se intinse si o saruta pe gura intr-o sarutare nesfarsita... scantei pluteau in jurul lor... magia se produsese..

Simti ca aluneca in VIS...totul in jurul lor se topi erau EL si EA asa ca la inceputurile timpului..cand pornise toata aventura umana..dintr-un trecut pe care nu si-l aminteau dar simteau.. simteau ca erau destinati unul pentru celalalt....

****************************************


Dupa 3 luni in transee la miezul noptii de august 1941 pe frontul de est in Basarabia...


Nu poti s-o lasi Stefan?
Nu pot... ea e singura mea ratiune de a fi pe acest pamant si incepu sa se gandeasca..
Angelia fusese rapita de rusi si luata in captivitate...dupa noaptea lor de dragoste..

Hai dar a fost cu rusul, a fortat-o iti dai seama?
Ea este cel mai pretios lucru si o voi astepta pana la capatul timpului... nu conteaza ce i se intampla.. cat va fi in viata destinul meu este cu ea... spuse privind spre cer in timp ce lacrimi i se scurgeau fata... vantul de miazanoapte ii racorea fata infierbantata .. Angelita mia..unde oi fi acum....?

Angelita fusese inconjurata in punga de la Vmyansk de germani si luata prizoniera cu cei 700 000 soldati rusi..si trimisa in trenul de prizonieri catre Berlin..
Afla toate astea de la SSI si puse tot personalul sa o caute in Berlin.Il suna pe ministru si pe ambasador si ii dadura asigurari ca se facea tot ce era omeneste posibil.
Inima lui era franta de cand auzise ca o rapisera rusii..De atunci doborase peste 51 de avioane YAK rusesti si cateva sute la sol...Nenorocitilor!Ce aveti cu noi ? Nu v-am facut nimic!O sa platiti pentru asta!..


Lumea e atat de mare.. neinchipuit.. iar toate astea.. criza economica mondiala, razboiul, crimele, talhariile, moarte se intampla numasi altora... mie nu!....se gandea inainte.. in acel timp de aur cand zilele se scurgeau egale una dupa alta si parea ca nimic nu se va aschimba ..
Si apoi schimbarea avenise odata cu loviturile de tun si sunetul bombardierelor Stuka in picaj..

Angelita ii scrisese odata.." sa te gandesti atunci cand vei simti furtuna ca pe o pasare mica mica n-o ating decat 2-3 picaturi din milioanele de picaturi...da dar o ating... si sa stranse infiorat in haina uniformei... picaturi de lacrimi si sange pe planeta durerii..
Nu putea sta in afara lumii si se convinsese de asta.. isi dorise atat de mult, crezuse atat de mult ca nu poate fi atins, ca Dumnezeu il va ocroti... ca numai altora li se intampla, pentru ca el , ei da el era bun.. respecta legile spirituale si incerca sa multumeasca toata lumea..
Johansen psihologul de pe front si prietenul lui ii spusese :Nu mi se intampla nmie ...Nu mi se poate intampla mie...Mie ... mie care ce?...
Uita-te adanc in copilaria ta.. cine este miraculos ocrotit si castiga si nu moare?sau daca moare este inviat?
... Fat –Frumos!
Exact prietene...exact ai preluat asupra ta rolul lui Fat-Frumos, ai proiectat perspectiva naratorului povestitor atoatestiutor si omniprezent, ceea ce este poate si mai important ai proiectat lumea povestilor asupra lumii..
Dar nu !striga.. ari fi vrut sa spuna ca nu nu era asa.. lumea povestilor... lumea povestilor era reala..revelatia il lovi socant .. asa era insasi modul lui de gandire fusese o imitatie a acelui spirit al povestilor, scrise de oameni si oameni cu sute si mii de nai inainte..   


Iesise pe munte deasupra lacului urias .. si se gandea intinzandu-se intr-un quyen de respiratie deasupra piscului ...in asa fel incat atunci cand inchidea putin ochii in pozitia cocor era chiar o pasare care plutea deasupra lacului...cu spumele lui in dare lungi si nesfarsit si urias ca viata...
Cum poti sa iubesti pe cineva... in conditiile astea ...se gandi .. nu acum nu asa! Nu a doua oara..ce ai trait odata nitr-n anumit sens nu dispare... tacutele iubiri...: ) surase... iubirile pe care le pastram totdeauna in inima.... A risca..
Ce e a risca in dragoste?!..... ce poti sa pierzi..?....mai nimic.. si ce poti sa castigi?.. totul : )... sau aproape....provocarea omului este nemurirea... tnedinta lui este de a depasi limitele.. si fara nemurire parca si iubirea chiar nu-si mai are rostul...
Dar nu vreau sa pierd sentimentul Jung !ii spuse doctorului (Jung Johansen)...si ii povesti cum prima oara se despartisera si acum iar..si sentimentul se aprinse in toata splendoarea lui..iar el pur si simplu nu era omul care sa repete asa ceva ,, si nu accepta si iubirea era lui devenise independenta de obiectul iubirii...
Johansen iubirea a devenit independenta de conditii.. o doresc si o voi astepta ...dar sint indurerat...
Lasa mandria la o parte si gandeste-te profund profund ...ce ti a oferit ea...
Cateva secunde se gandi ... broboane mari de sudoare treceau pe fata lui.. il tradase... il tradase...iar fugea de el...daca dau mandria .. ce mi-a oferit?..
Hm.. imi vine greu .. dar mi-a oferit sansa unica de a fi indragostit!.. si gandul il coplesi..inima batea iar cu toata puterea...Angelita.. Angelita..
Da am atins cu buzele nectarul divin al iubirii...: )... si pentru asta iti sint recunoscator..da recunoscator...iar asta nu poate sa mi –o ia nimeni il strafulgera.. iubirea este darul neconditionat al Omului..
Iar iubirea ta pentru ea este neconditionata...: ) surase doctorul...daca lasi la o parte mandria poti sa vezi darul pe care ti l-a oferit o fiinta umana...si poti sa-l pretuiesti...orgoliul nu e pentru luptatori... 


Si anii au trecut..


daca simt iubirea fericirea, eman ...aceasta iubire si sint fericit va veni si fata potrivita se gandea in ultimile zile..


Si sint fericit jucandu ma..De ce ar veni inca o fata cu mine?...


Pentru ca jocul atrage si pe ceilalti..i se lumina..

statea de  atat de mult  fixata pe filme si reluari si facebook incat prin lumea internetului  uitase de a iesi afara a aluneca noaptea pe sub coroanele bogate si parfumate ale copacilor si a mirosi teiul acela imbatator de frumos...





Spre zari albastre-Blue Skies 1941Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum