Pura magie

5 1 0
                                    



Dupa un drum de patru ore cu avionul peste campiile inverzite si padurile imense virgine aterizara in slabaticia preeriei in locurile unde se afla vrajitoarea Lusita o continuatoare a traditiilor antice toltec..

Ati venit cu vrajitoria lumii moderne ii intampina ea zambind cald ...
Un fel de stalking al pasarilor...

Ce este stalkingul LUsita? o intreba capitanul plin de speranta ca va gasi raspunsuri la aceasta inteleapta la intrebariel care-i framantau sufletul

Stalkingul este arta de a vana slabiciunile proprii, urmarirea rutinelor personale si schimbarea obisnuintelor.
Distrugerea caramizilor componente ale fundatiei obisnuintelor vizeaza acele obiceiuri care duc la o stare de nefericire, frustrare, manie, complexe, insatisfactie.
Orice obisnuinta e in esenta o actiune si are nevoie de toate partile ei componente pentru a functiona -o serie de actiuni coerente intreprinse cu un scop.
Fragmentarea, fracturile in continuum duc la distrugerea obisnuintei, eliminarea unor elemente componente, schimbarea lor .


Si cum putem observa toate aceste lucruri, spuse Fabbyta
Cel mai bine se observa, insusesc actiuni noi urmarind un alt om - trecand in rolul lui . Acesta este rolul stalking-ului transpunerea si fixarea in alte perspective si aceasta transpunere sa fie facuta total.
Fracturile si noile actiuni determina renuntarea la vechile structuri energetice, fizice (determinate de caile psihice fixate) sau psihice (obisnuinte, ticuri, manii) tocmai prin furtuna pe care o creeaza in interiorul nostru..Perceptia din noile perspective este foarte asemanatoare cu cea obisnuita datorita sistemului psihic energetic de interpretare a datelor senzoriale si inclinatiei de a interpreta necunoscutul in termeni cat mai familiari, chiar si cu deformarea realitatii feneomenului perceput.
Insa cateva elemente vor fi total diferite; ruperea obisnuintelor care ne mananca energia si care dau iluzia unor limite de nterecut pentru mintea umana obisnuita.
Astfel terapiile vindecatoare vor avea drept efect perceperea unei lumi asemanatoare insa putin schimbate in care totul este posibil ..iar, in mod subiectiv, permite deschiderea resurselor vindecatoare interioare si a perspectivei pozitive cu privire la sine insusi si la problemele sale


Vedeti.. noi sintem mai mult decat corpul de carne, sintem energie si ne putem intinde catre infinit, spuse Lusita privind visatoare si enigmatica catre cer.. Putem daca vrem sa intindem o clipa fulguranta din trecerea noastra pe acest pamant si sa o marim magic pana la a cuprind o lume , o istorie intreaga...misterul acesta este .. a schimba curgerea timpului prin toata forta si magia personala si a-i da un sens... timpul are o alta curgere cand omul ii da un sens.. aceasta este a transcede timpul acesta dependent de energie , masa si unit cu spatiul Universului...cand omul traieste un miracol el simte ca a depasit aceste granite obisnuite, iese deasupra timpului curgator ca un fluviu, se poate misca inainte si inapoi sau sta pe loc , caci fluviul nu-l mai atinge.. oamenii mai resimt ceva din starile acestea la marile sarbatori, in momentele de reculegere profunda, in anumite momente ale vietii,, atunci cand sint indragostiti.. atunci punctele lor de asambalare sint cele mai fluide si "lucrurile incep sa se intample, intentia omului este cea care produce evenimentele dincolo de coincidente, semnele apar pentru a li se da raspunsuri...   



Spre zari albastre-Blue Skies 1941Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum