Tancuri la baioneta

7 1 0
                                    

1943 Ukraine

Vanatorii de tancuri fusesera coplesiti si zaceau prin cuiburile sapate in fata dealului..in zare se vedeau deja 9 tancuri sovietice care inaintau spre reduta romaneasca..
Stefan sari in salturi in jos pana la groapa..Blandu il urma indeaproape sa-l acopere.Puse mana pe un Panzerfaust si se uita dupa proiectile..Erau raspandite prin groapa
Ochi in liniste .Blandu privi admirativ..erau putini cei care stiau sa manuiasca tunul ala cu precizie.

Ce ti-e si cu antitancurile asta pacat ca soldatii nostri nu sint familiarizati cu ele.
Mda si pacat ca nu avem mai multe..o dara de fum alburiu se intinse peste campie si ultimul tanc se opri ca lovi de un ciocan si incepu sa fumege..Sovieticii sareau ca sobolanii..

Blandu privi intrebator..
Ai sa vezi
Trase inca o data....si inca de doua ori..tancul din fata scrasni si se opri erau deja 4 pierdute.N-avea niciun rost se intoaresera pe senile si facura calea intoarsa

Au statie...explica capitanul..au raportat prin statie pierderile si s-au prins daca i-am lovit tancurile dinapoi celelalte sint un fleac.


Cele doua Mosquito

De dimineata vazura doua avioane care improscau cu gloante dealul impadurit..cativa zaceau pe jos..haideti baieti se auzira strigate pe ei pe mama lor!
N-aveau antiaeriana ...baietii de la MG o indreptara spre avioane si incepura sa traga cu furie rece..Blandu facu o legatura cu doua grenade ofensive le scoase cuiul si arunca..prea rapid...totusi bubuitura il facu primul Mosquito sa vireze puternic in dreapta ..si pierdu sansa sa mai traga in ai nostri..cei de la mitraliera incepura sa-si portiveasca tirul spre al doilea Mosquito..avionul fu stins..si incepu sa iasa fum din coada lui..se indeparta lua putin altitudine apoi se lasa in jos si intra in varfurile brazilor din padure..
Avionul celalalt venea iar
Blandu arunca grenadele la fix si geamurile ii sarira tandari..


Spre zari albastre-Blue Skies 1941Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum