INTALNIREA In ramada de langa ocean se afla fata din Europa fara amintiri Amnesya...
Se indrepta spre ea cu speranta mare cat un munte ..inima ii spunea ca e ea..dar semnele erau negre...pana de benzina, ultimele 4 accidente de avion in cateva zile ...foarte neobisnuit..atmosfera de sfarsit de epoca ..toate ii spuneau ceva <<imperiul>> spunea profetia..si profetiile nu se inselau..
Simtea asta din toate baierele inimii si totusi avea indoieli , nesiguante...ce insemna .. ce va fi?...
<<Sfarsitul unei epoci..inteleg..dar cum ..? ce inseamna ce va fi si cum?si inceputul a ce.. simt...puternic va fi sfarsitul a unei perioade grele , neinchipuit de grele.. neinchipuit oricum pentru camarazii lui..era si sfarsitul razboiului anuntat de micuta fetita blonduta din vis..
Stia astea.. liniile mari ...dar cum se va intampla de fapt..ce va urma.. ce nouva vita va incipit?
Cel mai dureros era ca era singur in aceste prevestiri iar Fabby era plecata intr o misiune..Socul veni ca o ploaie rece : in ramada Orfelinos de los Angeles Angelia era lipsita de memorie, de simtaminte, de amintiri si fiori..era ca si cum altcineva vorbea ...nu vreau sa te vad.. nu intra in viata mea..Doctorul il sfatui sa nu stea mult cu ea .. sa ii lase timp sa se obisnuiasca si-i atrase atentia ca insasi venirea lui putea sa-i cauzeze un soc emotional cu consecinte imprevizibile: Si tu lo amas da le tiempo y todos que puedemo hacer es ..esperar ... Dio!
Ah ce sageata otravita!! Poate fi asa ceva?... De ce a lasat Dumnezeu asa ceva?..
De ce nazistii au putut face atatea grozavii si fi stapanii Europei atatia ani fara ca nimeni sa li se opuna si dragostei trebuie sa-i se puna stavile atat de crude....?Caci nimic nu este mai crud ca insasi femeia iubita sa te respinga.. sa ti spuna ca nu veti fi impreuna niciodata..si de ce si cum?
Dupa ce mi am daruit numai bine si iubire .. sa se intoarca impotriva mea numai rau? Si aceasta pornire inexplicabila si straina?...
Ce justificare exista in Univers pentru aceasta nedreptate, aceasta anomalie..anomalia care o simtise in tot cursul ultimelor luni .. atarnand ca un blestem... ca niste pietre pe inima ..si cum arunca din ele altele se iveau...totusi se va termina acest episod trecator, cum sint legile Universului..lucrurile vor reintra in normal si zorile isi vor arunca lumina trandafirie si proaspata a inceputului de viata peste lumea adormita in picurii stralucind de roua ai dimineatii, in prima zbatere a unui fluture ...IUBIREA exista si o simtise...intre ei era ca un fir invizibil..si atunci de ce aceasta grea incercare... dupa toate grelele incercari din ultimul an..hotarat lucru..ultimul an devenea tot mai mult o anomalie.. o deviatie de la normal.. si inca medita la care era cauza acestor suferinte..vreun blestem de la fata cu care fusese doar o zi ?.. si care incercase sa –l desparta cand intalnise pe altcineva.. dar ii daduse de inteles ca pentru ca simte ceva nu va fi nimic...intre ei atunci...isi urmase un sentiment... un <<feeling>> si iata ca reusise...
Mi nina cambioPasari ,farfurii zburatoare si o schimbare
Poti macar sa preziciDar nu stii niciodata momentul
Cand se termina deodata
Si nu ma pot aduna sa vorbescPoate ca gasind toate lucrurile care ti au luat sa ne pastrezi
As putea vindeca durerea care sangereaza in mine...Uitandu ma la ochii tai
Stau pe margine si nu stiu ce altceva sa dauVazand fata ta in bratele mele
E cel mai frumos lucru pe care l-am vazutCum poti sa-mi zici niciodata?
Ah!m-ai indurerat atat de mult
...si ...prin surprindere
Si de ce?..pentru ce Angelia?...Cand tot ce ti-am daruit a fost bine si iubire
Tu-mi dai inapoi suferinta si durere..Chiar nu ai inima?
Chiar nu-ti pasa?Nu te mai recunosc..
Nu esti TU!Si de esti tu aceasta dupa 2 ani
Nu vreau sa te stiuPe Angelia pe care o iubesc nimeni nu mi-o mpoate lua
Nici chiar tu...Angelia!...
CITEȘTI
Spre zari albastre-Blue Skies 1941
RomanceTanarul Capitan isi trase cascheta si deschise geamul avionului Bf -109 F . de departe veneau versurile duioase ale unei melodii mexicane.. Obosit dar multumit privi cerul albastru si limpede..."cat e de fragila viata... asa incepi sa te gandesti c...