Normandia

4 1 0
                                    


...Normandy..

Blandu ramase pe front in Kuban

Pe frontul de vest..

Para sint primii ..para sint primii mereu..ii spunea colegul lui Paul..Stephen se pregatea de saltul deasupra Fortaretei Europa..Dupa zborul in Mexico se inrolase in trupele speciale din Anglia..

Ajunsese in sectia Operatii insa plecase pe furis..simtea nevoia de actiune..

2 milioane de soldati se pregateau se infrunte fiara germana...

15 000 de avioane si 2000 de tancuri porneau ofensiva eliberarari Europei..bravii francei se intorceau acasa.Paul Gauthier era unul dintre ei
Ei Stefan! Comon ca va!
Nu se simtea bine..simtea o panica..ce prostie ca m-am suit in avion ..mai bine mergeam cu vaporu..actiune pe ma-sa..
Era foarte frig iar motoarele duduiau intr-una..

Deodata in intunericul noptii ...flakul stralucea in multe locuri...ok jump!
Si sari..pluti isi cerceta arma si bag leg ul...Paul se vedea dupa el..hai spre padurea aia..striga.. macar nu e mlastina aia puturoasa..auzisera de mlastini , de pari lui Rommel si alte capcane iar padurea macar nu avea nici pari , mlastina ori trupe gata sa te incercuiasca ori sa te paleasca din aer..1 23 am noaptea ..

Era primul val ..multi nemti dormeau..ateriza intr un copac.. Paul la fel..altii aterizara..isi faceau semne..el le zisese de un sunet de pasare exotic de la mare pe care l alesesera ca semn de adunare si recunoastere..

Guys!..striga..up here..Paul era aproape..o la laa!
Quiet
Or you ll call all the Fritz around here...

Erau imprastiati in toata padurea..se stransera doar jumate..

Secure the area...Callen get the map!Yeah..i ve got it..well we re around this forest..i think
You think!

Se pare ca am deviat de la curs serge!

Noo prob goo on..see! the birdge is here..

Oh!era la 20 km de noi...shit!exclama

Sper ca stati bine cu antrenamentele guys! Si le rase..hm nu primi prea multe rasete dar incepura sa rada..daca germanii ne incurajeaza!
Da mai ales cu niste grenade hahah..

Ok ride on!
Man I could use some wills exclama Whetley!
Bine gandit Wheet!cauta...se indreptare spre liziera

Armamaent! Verificati ce mai aveti..ceva greu..? avem cateva grenade si bangalore sir!

E b ine..
Era pustiu dincolo de padure o sosea si campie ...


Blandu ramase pe front in Kuban..
Mobilitatea romanilor a crescut si dupa un atac foarte greu in care au distrus 21 de blindate sovietice la 23 sept divizia 19 s-a retras planificat 76 km intr-o noapte pe linia Goten . ..Blandu ordona regimentul 96 si artileria sa se retraga si organiza ariergarda
Trenurile se retrasere insa ultimii romani s-au retras pe linii dinainte pregatite ceea ce a ajutat la defensiva .. linia Goten si succesiv pe Bucuresti ...apoi pe plaja la 3 octombrie si au ajutat detasamentul Honig sa se retraga si au reusit sa se retraga dincolo de o incercuire ...au parasit liniile noaptea si s-au retras cu barci si amfibii in Crimeea la 5 octombrie sub bombardament aerian si terestru .Operatiunile din Kuban au fost unul din cele mai mari succese strategice ale razboiului pentru ca au tinut 10 luni armatele sovietice pe loc si cu pierderi mari..



Spre zari albastre-Blue Skies 1941Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum