Traversand Donul

7 1 0
                                    

Departati-va ..luati-va tancul in primire Sa aibaimpresia ca ii ataca o intreaga divizie.
Go!
In stanga si n dreapta nu erau pericole Fluviul era liber dincolo de deal..avem 2 barci gonflabile ..
Let's roll..


Pe marginea drumului.......tancurile mugesc in coloana..
pozitionate la 30 de metri fiecare...

departati-va ..luati-va tancul in primire le spuse scurt..

erau is uri grele ..oare minele aveau sa –si faca treaba?
Schimbam ordinele ..toti puneti incarcaturile la senile...ok
Intunericul noptii era complet in avantajul lor ...toate incarcaturile gamon, minele magnetice trasoarele , grenadele vor crea impresia ca e cel putin o companie intreaga, daca nu o divizie..iar pe teritoriul sovietic se vor simti atat de in siguranta incat nu vor fi complet in garda si vor fi cu atat mai surprinsi ..

Se vopsisera cu namol pe fete sa acopere orice urma de vizibilitate..

Roti mana inainte si sari..se rostogoli inttre cele doua senile ..Ufff... lua mina rotuunda si o plasa in senila d dreapta.. Ca la exercitii isi spuse inima batea sa I sparga pieptul..mina se lipi cu un zgomot sec sub burta mastodontului de otel..
Fabby iubirea noua ..si zambi..stiu ca pot orice ..la pasione ..se rostogoli iute in sant..

... o explozie mare si is ul se dezlana cao jucarie stricata mai facu niste impingeri inainte dar se misca perpendicular pe directia de mers...
.. inca 3 explozii primele tancuri erau invaluite in fum si nemiscate...flacarile izbucnira pe urmatoarele 3...
Arde valea..

Canonada de gloante si grenade se dezlantui...asupra tancurilor...neindoios credeau ca fusesera atacati de sute de oameni..si culmea ..pe teritoriul lor...
Aproape imediat urmatoarele trei tancuri incepura sa dea inapoidisperat..un tanc lovi celalalt tanc neatins si se pusera toate in miscare ruland cu toata viteza inapoi catre curba.....
Veni urmatorul si se ciocni si el.. ....iesira din raza de vizibilitate


Bine miscat ma baieti! Brava!
Home!
lasa 2 plutoane de observare si atac...

Va retrageti la minutul h -5, la timp pentru a intra in atacul de la cota 2!

La punctul 1 adormisera garzile cu ttranchilizante..inaintara incet pe culoarul trasat incat nu se simti nimic.
Lasati dinamita cu ceas...ne adaptam.. n are rost samai curga singe degeaba si ajungem si mai departe..
Hai!
Fugira si se topira in noapte catre marele fluviu.

Buum! Dupa cateva minute ssari in aer dinamita cu un nor de praf si frunze....
E o intarziere fata de plan Stefan spuse Ionel..
Este dar asta nu va face dsecat sa apropie momentele in timp..in 5 minute inttra punctul 2. Comandantul o sa se gandeasca sa-si imparta soldatiidin prima.
Cei doi observatori de latancuri alergau prin padure...
Sa traiti !
Am reusit!
Foarte bine..tancurile n-au miscat..inca nu s –au dus sa ceara intariri.
Intram in actiune..


De la punctul 1 nimic ...Ma intreb oare ce s-a intamplat spuse Bolu.
Ce facem sergent? Intrebara baietii..
Planul!
Hai pe pozitii
Garzile cazura ca niste stiuleti .. incepura traversarea

_________________


Spre zari albastre-Blue Skies 1941Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum