Discutie cu Johansen..Anglia 1941 Anglia 1941...THE FRONT Fortele Franceze dr. Johansen
Johansenn:inca te mai bantuie nu ?
Stefan :cine ..fantoma ei ..? presupun ca este ceva din moment ce imi aminteam in vise de ea..mi-ai spus ca atunci cand ai terminat cu cineva nu mai esti suparat pe ea..dar au sint..si visele
Avem o energie ..tanara si ..
Nelinistitia
Exact! daca o terminai cu ea si erai impacat cu ea..nu mai simteai nimic..
Chiar nimic?
Adica nimic tuluburator! Exclama Johansen.
Aha!
Erai zen! Nu te mai "suparai" pe ea..observi ghilimele , spuse el..
Nu mai puneam un "capac" peste relatie..cum fac yo..
Exact prietene..sub pijghita aceea de suparare mereu fierbe..iubirea..., regretul frustrarea...lasa ma sa te intrebn ceva!De ce nu a mai fost cu tine de fapt?
Pai stii..atunci in iarna aceea cand visam sa merg cu ea la munte..s-a despartit de "bucatarul "ei ..lool ori in iarna urmatoare
Cum??
Da parca , ei bine era chiar un bucatar rivalul meu..ori era psihicul ei , subconstientul ei ori poate prejudecatile ei mai degraba
Si ?
Ei bine , a mai avut alti prieteni dupa ce a stat o perioada singura..
TOT zicea ca am cu 10 ani mai mult ca ea si daca nu am un frate mai mic...era marcata tare de chestia asta..cand ma gandesc ca daca nu as fi zis n-ar fi stiut...eram la fel..mda asta era piatra ei de incercare..prejudecata ei care a sfarsit-o ..desi ii placea f mult de mine..
Pe masura ce eu intineream alaturi de colegi , copiii de la scoala 39, liceu Pedagogic si gradinita Km 4-5 ea se amagea cu ideea ca as fi batran scriindu-mi totusi poezii ;) ca cea cu un copac batran infiorat..
Ei bine Alino nu eram infiorat .. eram tanar. Si mai nebun si vioi decat tu si colegii tai care incepeau sa "amorteasca" intrand in campul muncii, societatii erau atunci..
Zi le Stefane!Pai da!Alina ai gresit enorm ..ai gresit ca nu ti-ai ascultat inima ci..prejudecata..traieste cu ele acum pentru ca sint suparat pe tine..si ..nu stiu cum sa-ti zic sa nu suferi..dar de la un moment dat nu mai esti bucata aceea de clasa a 12 a tanara si proaspata ,. Adolesacentina sexy de care m-am indragostit!...te ingrasasei in anul 3...si aratai naspa, sorry asa ca tu esti cea care e batrana..si mai ales amortita energetic, ceea ce face toata diferenta..
Beauty is in the eyes , in the heart! –Audrey Hepburn
Vezi in asta ma zbateam ..ii place de mine sau nu ?De ce sintem asa de nesiguri ?
Pai ii placea nu ..evident!
Lol da...ma chinuiam sa descifrez sensul fluxului gandurilor ei..imi trimitea semnale mixed..stii? faceamn chiar grafice cu starile ei...sus jos..in functie de semnale..si ma asteptam sa izbucneasca..!exploziv dupa cum arata graficul..dupa cum a si aflat prietenul ei ca s-a sarutat cu mine..
O dorinta subconstienta de a o rupe cu el si a fi cu tine
Exact! Si uite ca acuma stau si ma gandesc ca am avut dreptate..chiar in iarna aceea in care ma simteam atat de aproape de ea..in care "zburam "peste Atlantic intr-o furtuna si sdincolo de ea..."o gasisem "chiar prin hotelul in care fusese..miracole..cate miracole sa mai fie..la un moment dat am stat si am asteptat ca ea sa faca pasul catre mine..ma innebunea gandul ca va face sarbatorile , poate dragoste cu prietenul ei fara sa stiu ca s-au despartit(desi poate in alta iarna?urmatoarea)..si totusi imi parea atat de inaccesibila..CLARA, Senzitiva aparuse in viata lui dintre carti sau dintre prezentari la un congres..
in timpul acela fabulos ..intr-o vara fierbinte plina de amintiri dintr-un Bucuresti fermecator cu iluziii de fata morgana ale unei cladiri a parlamentului care parea atat de aproape si era atat de departe...cu o altfel de lume..in primul rand cu lumea psihologiei, cu Cristian Andrei, Camelia ,Clara, Florin foarte multi foarte buni in ce faceau..analizele ei erau mereu imbinate cu desene, analize familiale, haine, jocuri de rol cu scaunul, sau abstracte, constientizari foarte tari si niste tipare foarte clasice si foarte discfuntcionale rezultau din sute si miii de sedinte..
calatoriile iti misca punctul de asamblare ii spuse>?
adica , intrebase Clara
sa-is punem perspectiva desi e mai mutl decat atat.
Bine! surase ea..si ..ce efect are asta?
pai vezi lumea in culori mai vii..sau mai altfel ori chiar in alte culori ori lumina cade pe alte colturi in umbra pana atunci..
e o atingere o exp;lorare a umbreiNu chiar incercase el sa-i explice..e ca si cum deodata vezi frumusetea peisajului, ca si cum vezi un alt drum dupa ce sute de zile ai mers pe aceleasi locuri.
luminita de la capatul tunelului rase ea...
eh incerci sa expres ezi
Nu exista verbul asta tipa ea
;) exista acum...e ca si cum deodata vezi ca sint de fapt mii de tuneluri..ori si ma bine ca poti sa pasesti deasupra pamantului fara a mai folosi niciun tunel
CITEȘTI
Spre zari albastre-Blue Skies 1941
RomanceTanarul Capitan isi trase cascheta si deschise geamul avionului Bf -109 F . de departe veneau versurile duioase ale unei melodii mexicane.. Obosit dar multumit privi cerul albastru si limpede..."cat e de fragila viata... asa incepi sa te gandesti c...