SFARSITUL RAZBOIULUI ....
Razboiul se va termina ii spusese fetita in vis .. da! Era una din acele viziuni misterioase ale viitorului care il insufleteau, ii redau speranta ..si ii dadeau credinta in miracol.. ca dincolo e ceva mult mai mult decat materia.. decat ce vedem...
Se va termina.. simtea asta.. si invingea...dar ce lasa in urma acest razboi?...cu ce pret... sentimente spulberate...vieti terminate sau schimbate pe vecie..
In jungla unde facea popasul ii scrise o noua scrisoare
<< Atat timp de cand nu mai scriu ceea ce simt..
Atat timp de cand te caut si nu te gasesc...
Atat timp de cand nu mai pot sa dorm..Iubirea care m a purtat pe cele mai inalte ceruri.. pe aripile ei.. unde e.. iar a fugit si s-a ascuns intr-un vis..
Si viata iar a trecut.. altfel...
Si
Iar intr- o dimineata VISul Mi te- a adsus IUBIRE..ah ce greu a fost sa traiesc fara iubire..
Nimeni nu stie cat ma doare aceasta tacere.... daca ar fi fost un muritor pus mai sus ca niciodata si apoi i s-au retezat aripile... nu ar fi simitit asa ca mine...cand dupa un sarut a urmat tacerea dureroasa.. dar si ea mi a aratat, altfel, cat de mult te iubesc si ca nu vreau sa te mai pierd..
Your eyes are hounting me...
Dupa aproape toate bucuriile din ultima vreme venisera si nori negri.. de ce oare.. suffering by oppresion of rising and falling isi aminti vorbele calugarului budist din America....
Se intrebase cam ce inseamna nu?...hmm iata ca raspunsul i se oferise...
Ce cautam? Ma intrebai fata draga..Cautam fericirea!. Asta e ! desigur era atat de clar.. fiintele umane cauta fericirea iar aceasta e ceva bun in sesenta si este izvorul religiilor...cautarea fericirii este cel mai bun lucru .. nu este nu pacat deloc cum au lasat sa se inteleaga unele religii.. nu trebuie sa fii un sclav spiritual in viata si dincolo de ea.. oamenii isi cauta fericirea si sufletul insasi se schimba in decursul nenumaratelor vieti...
De ce apusul portocaliu si cu nuante incantatoare mi se pare nespus de frumos si inalatator , emotionant acum.. ca si cum ar fi ceva romantic .. o legatura a naturii intre tine si mine.. acelasi apus pe care l vezi si tu in orasul tau acum...ahh
Aveces querro llorar...
Cat asi vrea sa ti spun Amor te extrano..
Amor Angelia te extrano.. mi amor.. mi vida....tan mucho que la vida.. quando te amo me siento vivo ..Si de ce nu ... in locurile si in timpurile noastre clipe pretioase, minute si ore de aur am fost NOI.. am fost IMPREUNA.. nu mai are rost sa ma port ca un strain sa incerc sa te cuceresc si sa te cuceresc. NOI avem o istorie.. exista UN NOI... pentru cateva clipe am fost imbratisati,, in sarutari, in invartiri magice si atingeri fierbinti..oricat am incercat nu pot sa mi le scot din cap ... .. nu pot pentru ca esti anima mea!
Stefan se plimba singur pe plaja de langa imensul ocean.. ma simt trist dar aceasta iubire ma transfigureaza, ma inalta.. si este neconditionata ca Iubirea insasi .. ma bucur ca o am, ca am fantastica ocazie s-o traiesc...
Ah cat de frumos e apusul... ma atinge la inima..acum incep sa inteleg de ce atat de multi oameni spus ca cel mai frumos moment al vietii lor a fost un apus..
Aha stiu acum de ce imi place atat de mult apusul... poentru ca in acest peisaj care se vede de la fereastra mea te am proiectat pe tine ...Angelia .. in cer, in copaci .. si in campia nesfarsita de la marginea orasului care se intinde catre tine si ma leaga prin orasul tau de tine.. acolo unde esti tu ...si vreau si eu sa fiu unit astfel cu tine..
Tu mi dai sentimentul acela de miracol ca timpul trece si IUBIREA dintre noi va fi! Nu trece ca celelelate relatii obisnuite care se sting si odata cu sfarsitul lor iau in carbunii stinsi ai intamplarilor si sentimentele ce le-au facut sa arda...
CITEȘTI
Spre zari albastre-Blue Skies 1941
RomanceTanarul Capitan isi trase cascheta si deschise geamul avionului Bf -109 F . de departe veneau versurile duioase ale unei melodii mexicane.. Obosit dar multumit privi cerul albastru si limpede..."cat e de fragila viata... asa incepi sa te gandesti c...