Media da Ayza var :))
İyi okumalar hepinizi çok seviyorum ....
Hemen yanımıza gelmişti.
Ege "Ayza ben sana ne dedim ha ne dedim " dedi bağırarak
"Ege sakin olur musun ?" dedim."Hayı olamam" işaret parmağını Barış'a doğru uzatıp sallayarak "senin ne işin var bu herifle " dedi.
Barış Ege'nin parmağını indirip "Düzgün konuş Ege sana ne oluyor? Kardeşin kiminle konuşup kpnuşmayacağını kendisi karar verebilir." dedi.
Ege "sen konuşma lan. Seninle sonra görüşücez." dedi.
Barış "İyi düşün Ege hareketlerine dikkat et." dedi.
"ya öyle mi" derken önümden bir kafar geçti. Barış'a uçan bir kafa. Ben çığlık atarken Barış ta karşılık olarak yumruk attı. Canerler hemrn koşarak kavgaya girdiler.
Tabi Barış'ın arkadaşları da eksik kalmadı. Sara ile umutsuzca "durun ayrılın" gibi şeyler söylesekte hiçbir işe yaramadı.
En son dayanamayıp yürek yemişcesine araya girip bayağı bir yüksek sesle
"Ya sizin derdiniz ne !" diyr bağırdım. Ben böyle diyince nihayet durdurlar.Egr salağı "Sen karışma Ayza" diye bana bağırdı.
"Ne demek karışma. Süper saçmalıyorsun şu an. Bu neyin tribi Ege!" dedim. O anda Barış araya girerek
"Bu iş burda bitmedi oğlum görücem seni" dedi. Sonra bana dönerek "Abinin seçtiği kişilerle takılmaya devam et" dedi ve arkadaşlarıyla oradan ayrıldılar.
Ben de aynı şekilde odama döndüm. Tabiki Ege ve diğerleri peşimden geldiler.
Ege kolumu tutarak "Bak! Bana bak! Son kez söylüyorum. Bir daha o çocuğu çevrende görürsem çok fena olur Ayza, seni uyarıyorum." deyince e artık ben de şarteller attı.
Kolumu sert bir şekilde çekerek
"Söyle o zaman kim olduğunu. Barışla alıp veremediğiniz ne ?" dedim."Çok merak ediyorsan söyliyim!" dedi.
"Söyle!" dedim.
"Barış denen çocuk uyuşturucu taciri. Babasını annrmler buldu ve Batın'ın babası avukat ya içeriye tıktırdı. Sonra Batın'ı bir sinema salonunda bırakıp yangın çıkarttı. Ben olmasam. Neyse. Bak Ayza daha tanımıyorsun onu ve ben tanımanı istemiyorum. Neler yapacağından haberin bile yok. Uzak dur. Söz dinle artık." dedi.
Ben söylediklerinin şokundydım. Yatağımın ucuna oturdum. Öyle birine benzemiyordu. Kendisinden duymak istiyordum.
Bir hışımla odadan çıktım. Arkamdan Ege'nin "Ayzaa" diye bağırdığını duydum ama hızlıcabkoşmaya devam ettim. Hızlıca giderken birine çarptım.
"Heey" dedi. Kim olduğunu görmek için başımı kaldırdım. Barıştı. O da beni görünce Ayza" dedi.
Artık herkes ismimi söylemeyi bırakabilir mi?
Aldırmadan yürümeye devam ettim. Kolumu tuttu. Çekip tekrar ilerledim. Otelden çıktıktan sonra kafa dinleyebileceğim yer arıyordum ve bir uçurum gördüm. Oraya doğru gittim. Arkamdan geldiğini hissedebiliyordum.
Uçurum olan dağın oraya çıktım. Çıktığımda
"Ayza iyi misin ? Sana bir şey mi yaptılar ?" diye sordu.Uçurumun ucuna oturup iç çekerek " iyiyim bir şey yapmadılar" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL GEZİSİ
Chick-LitAyza'nın hayatı. Yaşadıkları ve yaşayacakları. ve her zaman yanında olan dostları