Bölüm 11

152 7 0
                                    


Multi Media da

Naz var arkadaşlar !

İyi okumalar...

Seviliyorsunuz.....

<3....

:))))))))















Caner'de otururken gördü. Tam ağzını açıp bir şey diyecekken bacağını cimcikledim.

Salak Caner "Aaaaa" diye bağırdı.

Ege

"Noldu lan ?"

Caner'in konuşmasına fırsat vermeden

"Aman abi her zaman ki Caner. Yanlışıkla dilini ısırdı herhalde" dedim.

Caner'de

"Evet ya kahretsin yanlışıkla ısırdım." dedi.

Şükür sonunda jeton düşmüştü.

Ege

"Değişin artık ya. Öööf. Garson." diye garsonu çağırdı.

"Tek değişmeyen kişi sensin değil mi?" dedim.

Ege
" Bir kere Ayza benim tek değişmeyen yerim tipim ve karizmatikliğim" dedi.

Sadece göz devirmekle yetindim. Sonra garson geldi. Ege 3 omlet söyledi. O sırada gözüm Barış'a takıldı.

Ne yok artık onun yanında bir kız mı var ? Ben mi yanlış görüyörüyorum ?

Kim bu kız ya. Buldu tabi taş gibi çocuğu bırakmaz.

Gözlerimi kısıp onları inceliyordum.

Kızın eli Barış'ın bacağının üstündeydi.
Ne ? Kızın eli Barış'ın bacağının üstünde miydi ?

Oha lan toplum içindeyiz utanmada yok.

Çakma sarışın. Giymiş soğuk havada kısacık kürklü kalın elbisesini nasıl da sırnaşıyor.

Caner bana doğru eğilerek

"Cankuş biraz daha dik dik 3. Dünya Savaşı çıkartacak gibi bakarsan Ege fark edicek. Çocuktan özür dilemeye karar verdiler ama bu tamamen hala sinurlenmeyeceği anlamına gelmez." dedi.

Garson Ege'nin sipariş ettikleeini getirdi.

Omletin kokusu burnuma gelince hemen yemeğe başladım. Göz ucuyla Ege'ye ve Caner'e baktığımda onlarda sanki açlıktan ölmüş gibi yiyorlardı.

Önümdekileri bitirince arkama yaslandım.
Tekrar Barış'a baktığımda masanın üstündeki sigara paketinden bir sigara aldı.

Sigara parmaklarının arasında çok havalı duruyordu. Çakmağını yaklaştırıp sigarasını yaktı.
Ben yine gözlerimi kısıp ikisini inceliyordum.

Sonra kahkaha atmaya başladılar.

Barış kahkaha atarken önce sağa sonra sola başını çevirdi.

Yan oturduğu için sola başını çevirirken benimle göz göze geldi.

Beni görünce gülümsemesini silmişti. Yanındaki kız ona bir şeyler anlatıyordu ama o sigarasını içerken beni izliyordu.

Caner'e dönüp

"E nerde şu kız ?" diye sordum.

Caner

OKUL GEZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin