Bölüm 9

169 9 2
                                    

Multi madia'da
Ege var

Hikayeyi beklettiğim için üzgünüm iyi okumalar ...
Seviliyorsunuz...
:) :) :)...




Odaya vardığımda Sarayla karşılaştım. Endişeli bir şekilde beni görünce hemen yanıma geldi.

"Ah, Ayza nerelerdeydin? Buz gibi olmuşsun. Ayrıca bu ceket kimin ?" diye sorularını ard arda sıralamaya başladı.

"Sara sakin ol. İyiyim ben." dedim.

"Ege, sen gelince kendisine haber vermemi söylemişti." dedi.

"Tamam ben giderim yanına" dedim.

Ceketi çıkarttım. Gardroba  astım. Bu ceketi ona geri vermeyecektim.   Üzerimi değiştirmeye başladım.  Polat ay,  yıldızlı lacivert pijamamı giydim.  Üstüme de  lacivert kazağımı geçirdim ve siyah ceketimi giydim. Donuyordum.

Sara'ya dönerek
"Hadi, Ege'nin yanına gidiyoruz." dedim.

Başıyla onayladıktan  sonra odadan çıkıp Egelerin odasının kapının önüne geldiğimizde içeriden bağırışlar geliyordu.

Ege ve Batın "Olum in aşağıya ver şu telefonlarımızı" diye bağırıyorlardı.

"Caner ne yapıyorsun ?" dedim.  Biz Sarayla birlikte bu hallerine gülüyorduk.

Hepsi bana döndü.

Ege yanıma gelerek "Ayza ne olur indir şu salağı aşağıya. Telefonumuzu vermiyor ya " dedi.

Caner "Size bir şey anlatırken ki önemli bir şey anlatırken özellikle beni dinlemiyordunuz."

"Batın, Ege siz niye telefonlarınıza bu kadar yapıştınız ?" dedim ve "dökülün" diye ekledim.

Batın "Ben Sara'ya mesaj atıcaktım" diye itiraf etti.

Sara hemen gülümsemeye başladı.

Ege'ye döndüğümde " Bende bir kızla tanıştım. Onunla konuşuyordum." dedi.

Caner'e dönerek "Sen ne anlatıyordun ?" dedim.

Caner birden omuzlarını düşürdü ve sırıtarak "Çok güzel bir kızla tanıştım cankuş. İyi ki gelmişiz buraya. Ama kız bana çok sinirli. Bana yardım etmelisiz. Hepiniz." dedi.

Ege "Tamam söz yardım edicez de ver şu telefonu olum kız bekliyo lan senin yüzünden telefonu suratına kapattım sandı." dedi.

Caner "Tamam o zaman" deyip aşağıya atladı. Sırıtarak telefonları uzattı.

Ege hemen kızı arayıp durumu anlattı konuşması bitip yanımıza geldi.

"Hah şimdi söyle anlat bakalım Caner. Kız sana neden sinirli ?" diye sordu.

Batın, Sara, ben, Ege yatağa dizildik. Karşı yatakta da bağdaş kurarak Caner oturdu ve anlatmaya başladı.

"Şimdi bir çocuğu korkutacaktım. Restorantta tam duvar kenarına oturmuş. Burnunun ucundan duvara yumurta atıcaktım. Yumurtayı attım. Sanırım kitaplarını düşürmiş kalktığında yumurta kızın kafasına çarptı. Gerisini tahmin edersiniz işte." dedi.

Biz kahkahalara boğuldu. Gülmekten hiç birimiz bir şey diyemiyordu.

Caner "Ya gülmeyin lan. Ben nerden bileyim tam yumurtayı fırlattığımda kızın kalkacağını" dediğinde bir kahkaha daha patlattık.

   Aklıma Barış gelince yüzümde gülümsemem soldu. Boğazımı temizledikten sonra Caner'in yanına geçerek

"Size anlatmam gereken şeyler var." dediğimde herkes bana soran gözlerle bakıyordu.

Özellikle Batın ve Ege'ye bakarak "Hiçbir şey göründüğü gibi değil" diyerek başladım ve Barış'ın hikayesini onlara anlattım. Tabi aralarına etkili konuşmamı da ekledim.

Ege üzülmüşe benziyordu

Ege "Bu doğru mu ?" diye sordu.

"Evet. Yani bilmiyorum. Banankendisi anlattı ve anlatırken gözleri doldu." dedim.

Batın Ege'ye dönerek

"Bence bir özür borçluyuz. Ayza'ya katılıyorum. Önyargıyla davrandık çocuğa."dedi.

Gülümseyerek başımla onayladım.

Ege "Tamam o zaman" dedi.

Hepsini teker teker öptüm.
Batın ve Ege'nin saçlarını karıştırarak

"Afferim akıllı çocuklar" dedim.

Esnemeyr başladım. Bugün çok yorulmuştum. Ege'nin yatağına uzandım.

Ege beni görünce
"Orada yatmayı planlamıyorsun değil mi sevgili kardeşim ?"
Diye sordu.

Tek gözümü açarak ona baktım ve

"Tabiki de bunu planlıyorum. Beni nasıl da tanıyorsun canım abicim." dedim.

"Oof Ayza. Kay o zaman ben de yatıcam. Yatağımın hepsini sana veremem." dedi.

Biraz yana kayarak "tamam gel" dedim.

Yanıma geldi ve yatağa iyice yayıldı. Yatağın ucunda yatıyordum. Ben buraya nasıl sığıyordum acaba.

Ege'ye bağırarak
"Ege, bu çift kişilik yatak değil. Tek kişilik hatırlatırım ve biraz daha beni ittirmeye devam edersen yerle ilikşiye giricem." dedim.

Kafama vurup
"Düzgün konuş Ayza. Rahatsız oluyorsan gidersin."

"Ben niye gidiyor muşum ? İlk ben geldim."

"Ama burası benim yatağım." diyerek birazcık daha ittirdi. Gıcık mahluk.

Ben de inadına bacaklarımı onun üzerine attım ve başımı omzuna koydum. Kolumu da beline doladım.

"Ama sen benim abimsin." dedim, şirin çıkardığım sesimle. Böyle konuşmama dayanamazdı.

Alnımı öpüp kolunu boynumun altına uzattı.

"İyi geceler" dedi.

Göz ucuyla bizimkilere baktığımda üçü de ayakta bize bakıyorlardı.

sonra birbirlerine baktılar ve Caner hemen karşımızdaki yatağa hayvanca uzandı ve gözlerini kapatarak

"iyi geceler" dedi.

Batın ve Sara birbirlerine baktılar. Tek yatak kalmıştı. Sonra Batın Sara'ya

"Sen benim yatağıma geç. Iıııı ben yerde yatarım." dedi.

Yazık ya. Sara tebessüm etti. Batın'ın yatağına yattı.

Batın bir yastık alıp yere uzandı. Sonra hepimiz uykuya daldık.

OKUL GEZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin