Bölüm 17

113 5 1
                                    

Arkadaşlar mutlide Caner var

Arkadaşlar hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Lütfen okumaya devam edin .

Seviliyorsunuz :))

İyi okumalar :))



Sabah uyandığımda yatağımdaydım. Ama ben koltukta uyuya kalmadım mı ya ? Öyle hatırlıyorum. Neyse gecr gelmişimdir.

Baducumda duran telefonumdan saate baktığımda 10:05' ti. Ege'yi aradım. Lokantada olduklarını öğrendiğimde telefonumu kapatıp lavaboya gittim.

İhtiyaçlarımı giderdikten sonra altıma dar paça jean geçirdim. Üstüme gri, elde baş parmak kısmı delik olan dar belimi saran ceket switimi giydim. Bel kısmının biraz altında biten pembe montumu giydim.

Saçımı yandan ayırıp sol tarafını tel toka ile topladım. Sağ tarafını ve diğer salınık taraflarını maşayla su dalgası yaptım. Eyeliner ve maskaramı yaptıktan sonra pembe parlatıcımı sürdüm ve hafif allık yaptım.

Montumun cebine telefonumu, oda kartını, kulaklığımı ve yanımda bulunsun diye para koydum.

Spor tarzında yarım siyah botlarımı giydim ve otelden çıktım.

Lokantaya vardığımda bizimkiler orada kimi meyve suyu kimi kahve kimi de çay içiyordu. Fakat Barış yoktu.

Egr beni görünce " ooo uykucu sonunda uyandın." dedi.

Caner "oo Ayzoo bu ne güzellik" dedi.

Sara "Her zamanki hali" dedi. Canım ya seviyordum bu kızı.

"Açım" diyerek Ege'nin yanına oturdum.

Batın garsonu çağırdı ve kahvaltılık söyledi. Dünkü kahvaltıdan beri bir şey yememiştim.

Kahvaltım geldiğinde hemrn yemiştim. Yedikten sonra Barış geldi. O da benim yanıma oturdu. Yorgun bir hali vardı.

Ona doğru eğilip  fısıldayarak
"Yorgun görünüyorsun " dedim.

Barış'ta bana fısıldayarak
"Dün koltukta uyuya kaldın ben seni yatağına taşıdım. Baya ağırmışsın. Seni taşırken belim ağrıdı. Ağrıdan uyuyamadım." dedi. Öküz dağdan inmiş ayı.

"Sana beni taşı diyen olmadı. Ege'de taşırdı. Ayrıca sen güçsüzsen bu benim suçum değil." diyerek bizimkilere döndüm.

Barış sırıtarak sigarasını çıkardı. Ege'ye, Batın'a ve Caner'e uzattı. 3'üde aldı.

Sonra Barış'ın telefonu çaldı. Konuşmaya başladı.

"Alo kimsin ?"
" ......"
" Tamam ayrılma ordan geliyorum" deyip karşıdakinin konuşmasına fırsat vermeden telefonu kapattı. Acaba arayan kimdi. Aşırı derecede merak etmiştim. Kız mıydı acaba erkek miydi?

Barış " benim gitmem lazım m" deyip ayaklandı. Diğerleride tamam vb. Şeyler söylediler.
Barış gitmişti ve şimdiden aklım ondaydı.

Canrr bana karamı hatırlatıp kolumdan çekiştire çekiştire markete götürdü. Fiyatına bakmadan karamı gördüğüm gibi kapıp kasaya yöneldim.

Dip boyası gelmiş çakma sarışın barkotuna baktırdıktan sonra telefonuyla mesajlaşarak bize bile bakmadan "2 tl" dedi.

"Yuh! Konak Anadolu Lisesinde bile 1.25 bunlar be " diye cırladım.

Kız başını telefondan kaldırıp bana baktıktan sonra tekrar mesajlaşırken

"O zaman ordan al" dedi.

OKUL GEZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin