Bölüm 4

233 12 0
                                    

Media da Sara var...


Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Saate baktığımda 9'du. Yarım saat sonra evden çıkmamız lazımdı.

Hemen Sara'nın yanına gittim. Önce onu uyandırdım.
Ardından Ege'yi uyandırdım. Sonra lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim.

Odama vardığımda gardrobumu açtım. Ne giysem diye düşündüm sonra kalın siyah taytımı, üstüme de gri uzun salaş kazağımı giydim. Siyah eyelinerımı çektim. Kirpiklerimin hizasında göz kalemi sürdüm. Ruj olarakta bordo bir ruj sürdüm.

Siyah içi derin biraz büyik el çantamı aldım. Odama Sara girdi.

O da siyah dar paça pantolonunu giymiş, üstüne de  göbeği hafif açık koyu asker yeşili renginde kayık yakalı bir kazak giymişti.

Siyah göz makyajı, şeftali tonlarında da parlatıcı sürmüştü. Sarı saaçlarını da at kuyruğu yapmıştı.

Sara "Hazır mısın ?" dedi.
Saçlarımı açıp başımı öne eğip savururken

"Hazır sayılırım saat kaç ?"

"9'u 20 geçiyor" dediğinde gözlerimi irileştirip

"Oha ne çabuk. Ehe ne oldu? O salak hazırlanamamıştır daha uyumaktan. Off" dedim.

"Merak etme ben kaldırdım onu aşağıda Canerle birlikte bekliyor." dedi.

Yanağını öperek

"Cansın" dedim.

"Sende" dedi.

Saçlarımı salınık bıraktım. Valizimi de zar zor Sarayla aşağıya indirmeyi başarabilmiştik.

Valizlerimiz de olduğundan babam bırakıcaktı okula.

Annemin, kendinize dikkat edin. Telefonlarınız açık olsun. Ege kızlara gözkulak ol. Her aradığımda o telefonlar açık olucak vb. Nutuğunu dinledikten sonra uzun siyah kemerli çizmelerimi giyip yola çıktık. 10 dk sonra okula vardık.

Babamda aynı şeyleri söyledikten sonra gitmişti. Valizlerimi alıp okul araçlarının olduğu tarafa ilerledik.

Batın otobüsün yanında dikeliyordu, arkası bize dönüktü.

Caner " Batııınn" diye bağırdı.

Batın bize döndüğünde hepimize göz gezdirdi ve sonra Sara'ya tekrar baktı. Sara'da ona bakıyordu. Hepimiz fark etmiş olucaz ki

Ege "öhö öhöm" dedi.

Sonra Batın Ege'ye dönüp el tokuşturup

"Hoşgeldin kardeşim" dedi.

Ege'de "Hoşbulduk" dedi. Sonra Batınla Sara tekrar bakıştılar. Araya girip

"Sana da merhaba Batın" dedim.

O da bana dönerek ve her zaman ki gibi saçlarımı karıştırarak

"Merhaba Ayzooo" dedi. Evet Caner böyle dediği için Batın'da öyle diyordu.

Sara'yı göstererek "Tanıştırıyim. Sara" Batın'ı göstererek "Batın" dedim.

Batın elini uzattı Sara'da karşılık verdi. Aynı anda "Memnun oldum" dediler.

" Batın kaç dk var kalkmasına ?" diye sordum.

Saatine bakarak "bi kaç dk kalmış. Hadi"  dedi ve bavullarımızı alıp otobüsün. Bagajına yerleştirdi.

Otobüse bindiğimizde en önü kaptık. Şöförün arkasında yani 1 ve 2 de Ege ile Batın oturdu. Muavin koltuğunun arkasına da yani 3 ve 4 ben, Sara ve Caner oturduk.

OKUL GEZİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin