Prológ

22.7K 789 31
                                    



Človek by povedal, že nie je až také ťažké začať odznova. Že nemôže byť také zlé nechať všetko za sebou a odísť na druhý koniec zeme. Z Anglicka do Ameriky, dosť veľký rozdiel.

Nebudem sa sťažovať, aký mám ťažký život, pretože to nie je pravda. Môj život bol skvelý. Moja rodina bola ucelená a šťastná. Moji kamaráti boli tí najlepší z najlepších. Môj priateľ bol najúžasnejší a najpozornejší chlap na svete.

No môj otec mal milenku. Celé tri roky chodil s úsmevom domov a tváril sa ako keby bolo všetko v poriadku. A my sme tomu zúfalo verili, pretože sme chceli, aby to bola pravda. No jeden deň, keď sme išli s Nateom, mojím starším bratom, skôr domov zo školy, boli tam. Na našej sedačke, užívali si spoločne strávený deň.

Mama to nezvládla, okamžite zavolala jej kamarátke, ktorá je z Floridy, či má stále na predaj jej starý dom, a ja s bratom sme neváhali ani sekundu. S ťažkým srdcom sme opustili všetko čo sme poznali a odišli naprieč novému životu.

Dúfala som, že to dopadne oveľa lepšie, že sa moja mama dá čoskoro dokopy. Ale ona to určite zvládne, je to najsilnejšia žena akú poznám, a som neskutočne hrdá, že to je moja mama.

Aktuálne prebieha veľká korekcia príbehu, čo sa týka deju, gramatiky, súvislostí a podobne.

pôvodne som príbeh chcela zmazať, no bol prvý, ktorý som ako tak dotiahla do konca, tak mi bolo ľúto to s ním vzdať. Budem sa snažiť pridávať nové časti, čo najpravidelnejšie, aby tu bol príbeh čo najskôr celý.

ProtectorWhere stories live. Discover now