16

11.5K 602 37
                                    

Fajn, takže som oblečená, som namaľovaná, som učesaná dúfam, že mám všetko. Debbie by mala prísť za chvíľku a ja som stále nervózna. Na párty som nebola už hrozne dlho, aj mi to chýbalo, no teraz som si neni istá či sa mi chce ísť. No fajn keď už som hotová asi necúvnem, ale aj tak.

,,Liv! Je tu Debbie!" Zahučal Nate zdola
Ešte som sa posledný krát pozrela do zrkadla, pred tým ako som zbehla dole. Pri dverách stála Debb a vyzerala naozaj skvele. Mala čierno fialové šaty, čierne lodičky a vlasy mala volne rozpustené. Oproti mne vyzerala úžasne. Ja som mala-obrázok-.

,,Ideme?" Spýtala sa natešene Debbie. Vzala som si kabelku a prikývla som.

,,Poďme."

Cesta trvala si pol hodinu a ani na chvíľku nezavládlo ticho. Stále sme sa mali o čom rozprávať a Debbie mi dokonca priznala, že sa jej páči Jack. Skoro som odpadla ale zaumienila som si, že ja ich dám dokopy.

Mattov dom bol obrovský, veď keby aj nie. Jeho rodičia sú právnici a dosť známy. Z domu za ozývala hlasná hudba, a pred domom bolo veľa ľudí.
Vošli sme dnu a hneď mi do nosa vbila vôňa alkoholu, ktorú som už dlho necítila. Nejaká baba nám hneď vopchala do ruky červené plastové poháriky, v ktorých, ako som cítila bola vodka. S Debb sme si tú malú kvapku hneď vypili a išli si doliať. Tak sme pokračovali asi tak ešte desať krát, no potom sme sa išli baviť. Tancovala som s asi tristo chalanmi. Po desiatich som si prestala zapamätávať mená, veď na čo?

,,Čaw cicuška.." zapriadol mi niekto do ucha.

,,Čaw...neznámi." zasmiala som sa. Prečo som sa smiala keď to vôbec nebolo vtipné?

,,Nechcela by si ísť so mnou hore?" Povedal a za boky si ma pritiahol k sebe. Tak počkať. Toto môže robiť iba Parker. Nie nejaký nadržaný pakôň, ktorý si myslí, že je sexy, a pri tom vôbec nie je. To je Parker.

,,Hmm...ani nie." Povedala som a odstrčila ho. Asi som zranila jeho ego. Odišiel a niečo si mrmlal popod nos. Už je pol tretej, ľudia odchádzajú a zábava tu už nie je. Debbie som stratila ešte okolo pol noci, a samej sa mi domov ísť nechce. Vzala som mobil a vytočila prvé číslo čo som našla.

,,Livi? Vieš koľko je hodín?" Ozval sa zjavne prebudený Parker. Huups.

,,Áno...ale ja chcem ísť domov ale samej sa mi nechce." Hovorila som a pri tom sa smiala ako retardovaná.

,,Kde si? Ty si pila?" Hovoril vážne čo ma donútilo smiať sa ešte viac.

,,Išli sme s Debbie na párty k Mattovi. A pila som len troooošilinku." Povedala som a ukázala na prstoch trošku, no on to vidieť nemohol.

,,Fajn. Nerob blbosti. Idem pre teba." Povedal a zložil.














Bola som ešte smädná a tak som išla do kuchyne a naliala si ešte jeden pohárik vodky. Vypila som ho a znova sa vrátila do obývačky. Moje boky oblapili nejaké dlane a ťahali ma smerom ku schodom.

,,Pusť ma." Zasyčala som no stisk ešte zosilnel. Otočila som sa a videla toho chalana, ktorého som poslala do píp...

,,Nie cicuška. Teraz sa pekne zahráme." Zasmial sa a ďalej ma tlačil ku schodom.

,,Pusť ma!" zahučala som naňho no ani ním nehlo. Už sme boli pri schodoch, ale niekto ho odsotil a dal mu nakladačku. Vďaka ti Parker. Podišiel ku mne a pozrel sa mi do očí.

,,Si v poriadku?" Spýtal sa ustráchne a objal ma.

,,Jasné."

,,Tak poď poďme." Povedal, chytil ma za ruku a išiel smerom k dverám.

,,Prepáčte ľudia, že vás opúšťam, ale môj princ ma chce iba pre seba!" Stihla som ešte zahučať na celý dom, pred tým ako Parker zavrel dvere.

,,Počuj Livi, koľko si toho vypila?"

,,Ja neviem..asi jednu...flašku?" Znova som sa začala smiať a on iba prevrátil očami. Posadil ma do auta a pripútal ma. Juuj jaký je starostliví. Zrazu. Obišiel auto a sadol si za volant.

,,Ako to, že si prišiel tak rýchlo?" Vyslovila som otázku, ktorú som mala v...mozgu?

,,Nie je to ďaleko a išiel som trošku rýchlejšie ako je správne." Povedal a zrak nespúšťal z cesty. Ooo Parker pre mňa porušil predpisy aké romantické. Boože mne asi fakt hrabe.

,,Kam ideme?" Spýtala som sa keď prešiel náš dom.

,,Hádam nechceš ísť v takomto stave domov." Nadvihol obočie. O bože bol tak neuveriteľne sexy. Najradšej by som ho...Stop!

,,Aha! Fialky!" Zahučala som keď sme prechádzali okolo smetiaku, s ktorého vytŕčali fialové vrecia. Parker sa uchcechtol a zároveň aj prevrátil očami.
Našťastie sme sa už dostali k Parkerovmu domu. Nejakým zázrakom som vystúpila z auta, a ďalším zázrakom som sa dostala dnu. Parker ma viedol hore do, asi, jeho izby. Vošli sme dnu a on zavrel dvere.

,,Na. Obleč si to." Hodil po mne tričko, ktoré vytiahol zo skrine. Dala som si dole šaty, a všimla si, že Parkerovi začali tiecť sliny. Huh. Obliekla som si jeho tričko, ktoré voňalo ako on, a ľahla si do postele. Parker otvoril dvere a chystal sa odísť no zastavila som ho.

,,Zostaň tu so mnou. Prosím." Povedal som a nadhodila pohľad šteniatka.

,,Nemyslí..."

,,Prosím." Skočila som mu do reči. Chvíľku rozmýšľal no potom zavrel dvere a ľahol si ku mne. Čakala som, že si hlavu oprie o moje rameno, alebo ma chytí okolo pásu no on nič.

,,Parker?" Šepla som po chvíľke.

,,Hmm." Zamumlal. Neviem či to bolo tým alkoholom v mojej krvi, teda si hej pretože za triezva by som to nikdy nepovedala. Bála som sa síce jeho reakcie, no spoliehala som sa na to, že si zajtra nič nebudem pamätať a môžem sa vyhovoriť na to, že som bola opitá.

,,Asi ťa ľúbim."

Ja som hovorila, že dnes bude ďalšia. Priznám sa mala som v pláne ísť si ľahnúť už o ôsmej, pretože inak by som zajtra nevstala, no zistila som, že sa mi ešte nechce spať. :'D

Tak ako ste spokojný s časťou? Bola o niečo lepšia ako minulá? A otázka, spravila Liv dobre, že mu to povedala? Toto som mala pripravené už keď som začala písať tento príbeh. Už v tedy som to sem chcela dať, takže dúfam, že sa vám to páčilo.

A teraz zase k môjmu ďakovaniu. Pamätáte sa ako som vám vo (asi) štrvrtok ďakovala, že ste dali za deň +100 videní? Tak to bolo nič pretože vy ste dali teraz za deň +1000 videní. Ja keď som to videla myslela som si, že snívam ale bola to pravda. Ďakujem vám strašne moc.❤❤❤to sa nedá ani slovami opísať aká som šťastná.

ProtectorWhere stories live. Discover now