Parker zostal Debbiinov otázkou zjavne zaskočený. Úprimne ani ja som ju nečakala. Samozrejme, že ma odpoveď zaujíma, ale toto bolo zákerné.
,,Deb..." začal no prerušil ho Debbiin telefón.
,,Áno?...U kamošky....Je tu aj Lukas. Čo?? Prečo?.....A nem..FAJN." povedala a mierne hodila mobil o stolík.
,,Máme ísť domov. Ale tej odpovedi sa nevyhneš!" Zamrmlala naštvane Debb a zodvihla sa zo zeme.
*ránko*
Znovu ten otravný budík. Prečo nás, nevinných ľudí, niekto takto trestá? Veď to by malo byť proti zákonné. S povzdychnutím som vstala z postele, vzala si veci a zamierila do kúpelne. Tam som sa...proste ranná hygiena. Namaľovala som sa, trošku, a obliekla sa. V kuchyni sedel Nate dokonca aj s mamou. To sa nestáva často, že je tu mama s nami. Vzala som si jogurt(toto je strašne divné. Ja ju vykŕmujem jogurtmi a pri tom ich ja nejem.) a sadla si oproti mame.
,,Dobré ráno." Povedala som. Mama sa usmiala a ďalej čumela do kávy. Nate si ešte dopisoval nejakú úlohu, na ktorú včera nemal čas. Mal priveľa práce s pozeraním filmu.
,,Dobré. Ideme?" Povedal Nate keď si pchal učebnicu do tašky. Vyhodila som kelímok do koša a išla za ním. Nasadli sme do auta a vyrazili.
Pred školou ma už čakala Debb. Opierala sa o stenu a čumela do mobilu.
,,Ahoj." Pozdravila ma keď som stála pri nej.
,,Ahoj. Počuj mám na teba otázku. Dosť...súkromnú." povedala som a pohli sme sa do školy.
,,No skús."
,,Fajn. Kto je Kristin. Nemusíš dopovedať ak nechceš." Povedala som. Večer som o tom dosť rozmýšlľala a prišla som na to, že keď je Debb Parkerova sestra mala by to vedieť. Áno možno som trošku zvedavá, ale veď to inak nejde. Parker bol z toho dosť vytočený a aj Jacka to rozhodilo. Možno to bola Parkerova sestra a Jack ju zabil. Ne to je volovina. Tak možno ju znásilnil. To je nereálne veď potom by tiež dostal nejaký trest. Alebo???
,,No vieš pred rokom..." začala no stíchla keď nás niekto zo zadu objal. Otočili sme sa a uvideli Jacka?
,,Čawte krásky. Čo robíte?" Povedal.
,,Okamžite nás pusti. Ideme do triedy. Môžeš sa spakovať." Odvrkla mu Debbie. Dobre takže asi ho neneznáša iba Parker. Ale veď čo také strašné sa mohlo stať?
,,Veď dobre, dobre. Iba som sa chcel spýtať niečo Liv. Môžme ísť hneď po škole?" Povedal a usmial sa. No Debbie sa zamračila ešte viac, a to som si nebola istá či to viac ide.
,,Ehm..jasné." povedala som. Jack nás pustil a odišiel.
,,Kam s ním ideš?" Spýtala sa už iba mierne zamračene.
,,Von. Neviem kam presne. Čo proti nemu všetci stále máte?" Nechápala som.
,,Je to idiot. Poď do triedy." Povedala. Sadli sme so do zadnej lavice. O chvíľku sa sem dotrepal aj učiteľ a začal niečo vysvetľovať.
,,Áno?" Spýtal sa keď si konečne všimol, že sa hlásim.
,,Môžem ísť na wecko?" Povedala som. Bože prečo sa nemôžme iba zobrať a odísť?
,,Áno." Povedal. Postavila som sa a smerovala na wecko. Otvorila som dvere no to som nemala. Na umývadlách si to niekto rozdával. Naozaj. Ale veď a tri metre ďalej sú kabínky a oni musia zneužiť práve umývadlá? Prečo? Už som chcela niečo povedať, no všimla som si kto to je. Parker. A Caroline. Už som chcela odísť no Parker si ma všimol.
Ahojte. Ako sa vám páčila časť? Mne nijako. No vážne.
Venujem ju Lili_Penguin_ snáď sa ti páči.
Budem sa opakovať ale neskutočne vám ďakujem za videnia, votesi a komenty. Vždy ma ti neskutočne poteší. ❤
YOU ARE READING
Protector
Teen FictionVždy som túžila mat chlapa, ktorý sa ku mne bude správať ako k princeznej. Ako ku keramickej bábike, ktorá sa má rozbiť pri jedinom hrubšom dotyku. Tak prečo sa mi potom dostal pod kožu, ten arogantný idiot? Best rating #1 in Teen Fiction