13

10.3K 618 22
                                    

Two weeks later...

Dva týždne sú naozaj dlhá doba, a svedčia tomu aj udalosti čo sa stali. Ako napríklad trávim s Parkerom oveľa viacej času ako by bolo správne, no niekedy aj proti svojej vôli. Som naozaj rada, že ma chodí navštevovať veď inak by som tu umrela nudou lenže on kvôli mne vynechal už tri krát školu. Cez víkend je tu nasáčkovaný až kým ho nevyhodia. Poznáte ten citát Milujem tých ľudí, s ktorými malo aj ticho zmysel.? Tak to presne vystihuje mňa a Parkera. Niekedy sa iba tak nasáčkoval do mojej postele, oprel si hlavu o moje rameno a ponoril sa do svojich myšlienok. Ja som robila to isté, a bolo vtipné keď nás tak našla Debbie, Nate alebo mama. Samozrejme dalo sa to vysvetliť už len tým faktom, že Parker má priateľku. Áno má. A priznávam, že žiarlim. Za ten čas čo som trávila s Parkerom som si uvedomila, že sa mi naozaj páči. A tá jeho 'kosť' sa volá Nicollet, a ako je to skôr vzťah priatelia s benefitmi, teda podľa Parkera. Nicollet to vníma ako lásku na život a na smrť. Často sa na tom s Parkerom smejeme, pretože on sa mi priznal, naozaj on sa priznal MNE, že chce inú, ale ona o tom ani nevie a ani ho nechce. Snažím sa z neho dostať kto to je, no Parker je strašne tvrdohlaví. A už sme sa posunuli s úrovne Hviezdička na Livi. Čo ma mrzí, že otec ma neprišiel ani raz pozrieť. Inak zmienila som sa, že som v nemocnici? V ten deň keď sme išli domov s Klziska som odpadla a bola som mimo dva dni. Doktori povedali, že to bolo asi veľa stresu a malo by to byť v pohode. Pred včerom som mala ísť domov ale znovu som odpadla takže si tu ešte dva dni poležím. Pýtali sa čo sa stalo a keď sme im povedali o bitke, zmysleli si, že asi keď som padla a buchla si hlavu niečo sa stalo ale mala by som byť v poriadku. No bohužiaľ to povedali pred Parkerom a ten hneď klusal k Jackovi. Ja napojená na tie prístroje som mu v tom nevedela zabrániť. Debbie mi potom zdelila, že Jack skončil našťastie iba so zlomeným nosom a pár modrinami. Debbie ma tiež chodila navštevovať, a dosť sme sa zblížili.
A dnes mi majú prideliť novú spolubývajúcu. Každú chvíľku by ju mali priviesť a ja sa už neviem dočkať.
Konečne sa dvere otvorili a dnu vošla sestrička s tou divnou prenosnou posteľou. Ležala na nej bledá čiernovláska v nemocničnej košeli. Sestrička ju pripojila na prístroje, niečo si zapísala a odišla.

,,Ahoj. Som Liv." Povedal som. Otočila sa na mňa a preskenovala ma pohľadom.

,,Kristin." Povedal chrapľavo. V tom sa znovu otvorili dvere a dnu vošiel Parker, ktorý mal plné ruky niečoho.

,,Fajn Livi doniesol som ovocie, tvoja mama mi nabalila aj zeleninu a samozrejme mám aj čokoládu. A časop.." Hovoril a keď sa otočil zrakom zastal na Kristin a prestal rozprávať. Vyzeral akoby videl ducha.

,,Lukas?" Šepla Kris...Ježiši Maria! Veď toto je Kristin. Tá Kristin! Neviem, čo je Kristin zač stále som nezistila ale viem, že toto je ona. Vidím to Lukasovi na očiach. A viem ešte od Debbie, že s ňou Lukas chodil no nechcela mi povedať čo sa jej stalo.

,,Kristin?" Neveril Lukas a presunul sa k mojej posteli.(keby niekto nechápal Kristin mala postel pri dverách a Liv pri okne...chápete?) Položil veci na stolík vedľa a sadol si no zrak nespúšťal s Krsitin. Ako som rada, že si sadol ku mne no myslím, že Kristin by to potreboval viac.

,,Kedy si sa prebrala?" Prerušil ticho Parker a stisol mi ruku, ktorú som mala vedla neho. Bolo to zlaté, no Kristinin pohľad mi prezradil, že by bola radšej keby ju držal za ruku.

,,Pred včerom." Znovu zahrapčala. Prebrala. Počkať. Mám to. Asi. Parker chodil s Kristin. Ona išla niekam opitá s Jackom. Asi mali nehodu a ona bola v kóme. To preto bol Parker taký nasratý keď zistil, že som tu kvôli Jackovi. Už to chápem. Parker mi ešte viac stisol ruku a pozrel sa na mňa.

,,Liv? Kde je wecko?" Spýtala sa ma Kristin.

,,Ehm..na konci chodby." Povedal som a ona sa postavila a odišla. Ja som sa hneď pozrela na Parkera.

,,Chcem vysvetlenie. A hneď." Povedal som vážne. Trošku sa pomrvil a potom začal.

Vy ste to tak rýchlo stihli? No ale našťastie mne sa dnes chcelo písať. Mala som totiž naapad! Takže. A teraz úprimne. Páčila sa vám časť? Ak nie určite mi to povedzte!!!!

ProtectorOù les histoires vivent. Découvrez maintenant