Poznáte ten pocit, keď spravíte niečo veľmi zlé a rodičia vám idú vynadať? Presne to, keď sa vám potia dlane, srdce búcha ako o život lebo čakáte na rozsudok vašich milovaných stvoriteľov, a ešte k tomu vás aj vraždia pohľadom? Presne tak som sa ja teraz cítila, aj keď som vlastne nič zlé nespravila, iba som sa bozkávala s Parkerom, ktorému sa to aj tak (asi) páčilo, a teraz sa naozaj uškŕňa jak debil. Zabiť ho je naozaj málo.
,,Vysvetlí mi niekto čo sa tu kurva deje?!" Ozval sa Nate trošku dosť naštvane a premeral si nás pohľadom. Nebola som si istá či je viac naštvatý na mňa, alebo na Parkera, no ja vlastne ani nechápem prečo je naštvatý. Nemá mu to čo vadiť, pretože pokiaľ viem tak nerozhoduje ani o mojom, a ani o Parkerovom živote.
,,Myslím si, že slepý ešte nie si." Pípla som, za čo som si zaslúžila ďalší nenávistný pohľad. Okej, toto som si asi posrala.
,,Nie, slepý ešte nie som. Ale čo to má do pekla znamenať?" Povedal už menej naštvane, za čo som bola vďačná. Nate má jednu vlastnosť, ktorú na ňom milujem úplne najviac a to, že sa nevie hnevať dlho. Vždy ho to po chvíľke prejde.
,,Nič." Povedala som a Parker sa uchechtol. Dobre, možno to NIEČO znamenalo, ale aj keby tak to viem iba ja a Parker.
,,Nate nerieš to. Poďme, ideme jesť." Povedala som a čo najrýchlejšie zbehla dole.
*Večer*
Sadla som si na posteľ a zapla laptop, pretože mi Katie písala či nepôjdem volať a ja som samozrejme súhlasila pretože sa jej potrebujem zdôveriť.
,,No konečne." Ozvala sa keď to zdvihla. Myslela som si, že keď sa odsťahujem naše priateľstvo zmizne, no to sa nestalo.
,,Ahooj."
,,Tak čo máš nové? A kľuuudne preháňaj." Zasmiala sa. Ja som jej začala všetko rozprávať. A aby sa nestratila išla som od úplného začiatku. Vylievala som si všetky moje city, pretože Katie bola asi jediná osoba, ktorá je schopná pochopiť ma. Nechcem tým povedať, že Debbie nedôverujem, ale mne by bolo blbé hovoriť s ňou o tom, predsa len, je to jej brat.
,,Takže keby tam neprišiel Nate, ty by si sa s ním vyspala?", zapišťala Katie a mne zabehla vlastná slina.
,,Tebe preplo? Samozrejme, že nie.", povedala som vydesene.
,,No neviem, neviem.", zasmiala sa, no mne do smiechu nebolo. Určite viem, že by som sa s ním nevyspala, ale chcela by som? Ach Katie, ja ťa asi zabijem!
,,Ach. No a čo máš ty nové?", zmenila som tému, pretože toto nemohlo skončiť dobre.
,,Ja? Hm..ani nič. Ale Seb bol v base.", povedala a ja som sa znovu začala dusiť.
,,Čo spravil?", spýtala som sa.
,,Fajn, poviem ti to, ale drž sa hej?", spýtala sa a ja som iba prikývla.
,,Znásilnil Joe, ale najhoršie je, že ušiel.", povedala a kebyže nesedím, asi spadnem.
,,Ušiel?", šepla som. Fajn, kľud Liv, si od neho ďaleko...
,,Áno. Minulý týždeň.", povedala. Teraz keď tak rozmýšľam mohli sme zostať pri téme ja a Paker, pretože po tejto novinke už asi nezaspím.
,,A Joe je v poriadku?", Joe bola jedna z našich lepších kamarátok, takže inak povedané bola v partii.
,,Fyzicky áno, no psychicky nie. Je zničená a s nikým nechce hovoriť.", chúďatko moje. Joe bola vždy tá nevinná, ona nás odhovárala od tých všetkých somarín, tak prečo si to musí odsrať ona? Veď to nie je fér.
,,Bóže...Ja by som toho nechutného inbecila najradšej vykastrovala.", rozčulovala som sa.
,,Áno, to vidím.", zasmiala sa Katie. Ako ona môže všetko tak v pohode brať? Nech ma to naučí.
,,Hahaha, vtipné. Počuj, ja už pôjdem pretože sa musím na zajtrajšok pripraviť.", povedala som keď som si spomenula, že majú prísť všetci k nám. Ach bože to ešte len bude.
,,Okej, držím palce. Za chvíľku sa vidíme.", povedala a zrušila hovor. Joj Katie, ani nevieš ako rada by som ťa videla. Prečo sme museli ísť až tak ďaleko?
*Ráno*
Zobudila som sa hneď ako začal ten debil zvoniť, no rozhodla som sa, že keď si ešte pár minút poležím, nikoho to nezabije.Keď som usúdila, že už je čas konečne vstať, prekvapivo som vstala a išla do kúpelky, kde som spravila rannú hygienu. Obliekla som si čierne rifle(sledujete to? Nie sú roztrhané :'D) a bordové tielko. Vlasy som si zaplietla do rybacieho copu, ktorý som si prehodila na bok. Zbehla som dole a pre tento krát som si dala cereálie s mliekom. Sadla som si na stoličku, ale niekto zaklopal. Keďže sa k tomu nikto nehrnul išla som otvoriť ja.
,,Dobr..."
,,Kde je tá Kurva!"
Nová časť je tu. Ach ako ja milujem ten šraj učiteľov. Aj vaši štrajkujú?
Vote a komenty Potešia!❤❤❤❤
A veľmi moc ďakujem AnkaLoves za opravenie ;)❤❤
ESTÁS LEYENDO
Protector
Novela JuvenilVždy som túžila mat chlapa, ktorý sa ku mne bude správať ako k princeznej. Ako ku keramickej bábike, ktorá sa má rozbiť pri jedinom hrubšom dotyku. Tak prečo sa mi potom dostal pod kožu, ten arogantný idiot? Best rating #1 in Teen Fiction