Hlava ma totálne bolela. Možno sa to nezdalo ale ten niekto tie dvere priam rozrazil. Jade a Debbie pozerali striedavo na mňa a na osobu stojacu za dverami. Ruksak mi padol na zem a ja som si chytila bolavé miesto. Ach to bude hrča. Ako prvá sa spamätala Debbie a pribehla ku mne. Bože hovorím ako keby ma niekto postrelil. Asi vážne nie som v poriadku.
,,Kriste pane Liv! Si v poriadku?" vystrašene ma objala. Neviem na čo to bolo dobré, čo si chcela potvrdiť, že nie som iba duch? Akože, že som stále hmotná a objemná? Fakt nechápem. Debbie ma vzala ďalej odo dvier ďalej a Jade mi priniesla pohár s vodou. Strašne som sa chcela otočiť a zistiť kto ma chňapol tými posratými dverami ale bolo mi to trápne. Tipovala som to na Debbiinho brata, no netušila som kto je jej brat. Nevadí za chvíľku zistím.
,,Áno. Len ma troošku bolí hlava." povedala som a odpila si z poháru, ktorý som potom vrátila Jade.
,,Lukas! Aspoň sa ospravedlň." Povedala Jade človeku, ktor...teda Lukasovi.
,,Ale ja som ju nevidel. Nemala tam stáť." obraňoval sa. Ten hlas. Niekde som ho už počula, ale neviem ho zaradiť. Fajn. Nádych a výdych Liv. Otoč sa. Fajn. Pomaly som sa itičila a za sebou som zbadala modré oči. Tak krásne modré oči, ktoré má iba Parker. Ja mám ale šťastie. P-p-p očkať. Parker je Debbiin brat? Preboha čo ma to nenapadlo? Veď to priezvisko! Lukas Parker a Debbie Parkerová. Ja som taká tupá.
,,Ty si nemal tými dverami tak trhnúť. A pôjdeš ju odprevadiť." Hovorila mu Jade...p-p-p očkať. Jak, že odprevadiť. To mám ísť celých 15 minút domov s ním?? Robíte si srandu, že?
,,Nie to je v poriadku, zvládnem to sama." protestovala som pričom som zdvíhala svoj batoh zo zeme. Parker už dostúpil od dvier takže som ich, opatrne, otvorila.
,,Lukas! Nestoj tu ako solný stĺp. Choď Liv odprevadiť."
,,Ale ja sa musím učiť."
,,Čuš. Aj tak by si hneď išiel za Caroline." povedala Debbie a tlačila ho von. Vďaka. A že kamoška. Pche. Ja som vyšla von a tajne dúfala, že Parker nepôjde za mnou, že bude tvrdohlavý takže nebude musieť ísť so mnou, no niekto tam hore mal iné plány. Vyšiel von aj modrooký krásav..Počkať čo? Vyšiel von Parker. Iba Parker. Ten narcistický egoista. Áno, ktorý má pekné oči. To nepopriem.
,,Ja to zvládnem aj sama." povedala som keď zavrel dvere. Pridala som do kroku, no asi mi nedošlo, že je chlap(asi) takže preňho žiaden problém.
,,No to iste. Ani batoh nevieš udržať v rukách." uchechtol sa. Debil sprostý! Tak on mi spôsobí skoro infarkt, mne z tej bolesti padne ruksak a ona to dá za vinu mne?
,,Ale musím povedať...sexy riťka." Znovu sa zachechce a buchne ma..teraz sa podržte...po zadku. Ja sa samozrejme nenechám zahanbiť a strelím mu facku. Joj. Ani neviete aký je to skvelý pocit. No ja zjavne zabúdam, že človek predo mnou je Lukas Parker a ani on sa nenechá zahanbiť. Za zápästie si ma pritiahne k sebe, takže ja sa znovu ocitám na jeho hrudníku.
,,Facka mala byť iba za bozk." Povedal vážne a pobozkal. Kurva. Zase! Ale naozaj. Prečo mi to robí? Ale keď tie jeho pery...Nie! Musím ho od seba odstrčiť. Ale ako, keď mne sa to aj páči. Nepáči! Páči! Nie! Áno! Srať to. Hovorte si kto chce čo chce, mne, Olívii Stars sa páči bozk od Lukasa Parkera.
A viem jeho meno.
Faajn. Ďalšia, nudná časť kde sa nič nestalo je na svete! Áno je to tak. A spolu s ňou +100 ďalších videní.
Blbá otázka, ale chce niekto venovať časť?
YOU ARE READING
Protector
Teen FictionVždy som túžila mat chlapa, ktorý sa ku mne bude správať ako k princeznej. Ako ku keramickej bábike, ktorá sa má rozbiť pri jedinom hrubšom dotyku. Tak prečo sa mi potom dostal pod kožu, ten arogantný idiot? Best rating #1 in Teen Fiction