~O desať rokov~
,,Harry, viac krát to opakovať nebudem, makaj dole." Zakričala som z dolnej chodby a obliekla si bundu. Za tých 8 rokov sa veľa zmenilo. Ja som nakoniec zostala na Floride s Nateom, pretože on už bol plnoletý, čiže nám to schválili. V tedy som si myslela, že som najšťastnejší človek na zemeguli, no to som nevedela čo všetko ešte príde.
,,Už som tu mami, nerob paniku." Povedal malý Harry a zoskočil z posledného schodu.
,,A kde máš otca, bože vy ste na vlas rovnaký." Povedala som a prekrútila očami. Debbie mi vravela, že keď bol Parker malý, vyzeral rovnako ako Harry, veď genetika sa nezaprie.
,,Ešte je hore. Vraj musí niečo dokončiť." Povedal Harry a obul si tenisky.
,,Ak si nepohne zmeškáme to vystúpenie." Povedala som a oprela sa o stenu. Debiina Clarke, má dnes vystúpenie na klavíri. Ou a ak som sa nezmienila Debbie si zobrala Jacka, s čím Parker nesúhlasil, ale teraz sú zase dobrý kamaráti. Aby som to nepredlžovala, poviem o každom pár vetičiek.
---
Ja: Vzala som si Parkera, s čím zase nesúhlasil môj otec, ktorý pred troma rokmi zomrel. Mám s ním (s Parkerom) jedného krásneho syna, ktorý sa volá Harry. Má sedem rokov. Bývame na Floride, vo vlastnom dome hneď na pláži. Vraj to bol vždy Parkerov veľký sen, a splnil sa.
Nate: Nate sa odsťahoval naspäť do Londýna, kde stretol Mellisu a teraz majú dve deti, Thaliu a Jane.
Debbie: Ako som už spomínala vydala sa za Jacoba, a sú spolu šťastný. Majú jednu dcéru Clarke, ale Debbie je zase tehotná, no nikto nevie, čo to bude. Bývajú iba pár domov ďalej od nás, pretože podla Debbie má rodina držať pri sebe.
Kristin: Nepočula som o nej už dlho, ale viem, že pred pol rokom pracovala ako učiteľka na vysokej škole, ale vraj ju vyhodili, za neprístupné správanie.
Katie: Katie pracuje ako letuška, pretože vraj sa jej lietanie začalo páčiť. Keď mi to oznámila myslela som, že žartuje, pretože neznášala lietadlá, no darí sa jej. S manželom Theom sa rozviedli, pretože ju podvádzal a ich dcéru Jamie majú v striedavej starostlivosti.
Harry: Harry sa dal do kopy so Sky, a pred nedávnom ju požiadal o ruku. Čakajú spolu bábätko a bývajú v New Yourku, pretože tam má Harry prácu.
Matt: O Mattovi som tiež dlho nepočula, ale keď sme končili strednú (ja a Debbie) tak mal priateľa, Jerryho.
---
*Flashback*
Sadla som si na hojdačku a zapozerala sa do modrej oblohy, ktorá sa týčila nado mnou. Lukas si prisadol na vedľajšiu. Celý deň sa správa divne, takže už som sa psychicky zmierila s tým, že sa chce so mnou rozísť. Popravde aj som to čakala, veď to bol iba školský románik, nie?
,,Pozri Lukas, nemusíme to naťahovať, ja viem, čo mi chceš povedať, takže to povedz rovno, a nemusíme tu strácať čas." Povedala som, a smutne naňho pozrela, no on sa mi zdal prekvapený. Myslel si nsáď, že to na ňom nie je vidieť?
,,Ehm počkaj, ako to, že vieš?" habkal.
,,Normáne, nie som slepá. Ak sa so mnou chceš rozísť, tak nech sa páči." Povedala som a Parker sa začal smiať, až spadol z hojdačky. Dobre, ja ničomu nechápem.
,,Ale..ja sa nechcem rozísť." Povedal, keď sa ukľudnil.
,,Tak teda?" povedala som. Parker sa nadýchol, a potom som vedela čo chce spraviť. Kľakol si predo mňa a pozrel mi do očí.
,,Olívia Starsová, od vtedy, čo som kvôli tebe dostal nakladačku od Jacka, ťa neuveritelne milujem. Takže teraz tajne dúfam, že ma nepošleš do pekla, takže.....Vezmeš si ma?" povedal a mne po íci stiekla slza šťastie. S nadšeným áno som sa mu hodila okolo krku.
*End Of Flashback*
To bol jeden z najkrajších momentov v mojom živote.
*Flashback*
Sadla som si na sedačku vedla Parkera, ktorý pozeral v telke futbal. V ruke som držala tú malú vecičku, ktorá ukazovala dve čiarky. Bola som v takom šoku, že som nevedela čo mám robiť.
,,Ehm..Lukas?" Povedala som a Parker mi hneď venoval svoju pozornosť, aj keď jedným očkom stále pokujoval po futbale.
,,Áno?" Povedal. Tento krát som sa nadýchla ja, no potom som mu podala ten test. Najskôr si ho nechápavo prezeral, pretože nevedel o čo sa jedná, no vzhľadom sa to, že nie je sprostý na ti hneď prišiel, a zo žiarivým úsmevom sa na mňa pozrel.
,,A je to isté?"
,,No neviem, nebola som u doktorky, ale tak 80%." Povedala som, a Parkerovi sa v očiach objavili tie malé iskričky. Položil test na zem a uveznil ma vo svojom objatí.
*End of Flashback*
*End of Story*
Tak a máme tu koniec. Úprimne sa priznám, že som chcela úplne iný koniec, ale potom som zistila, že by sa páčil asi iba mne, takže dúfam, že tento sa páči Vám.
Bolo mi lúto ukončiť tento príbeh, ale všetko má svoj koniec.
Všetkým Vám ďakujem, ale k tomu sa dostaneme v Poďakovaní.
YOU ARE READING
Protector
Teen FictionVždy som túžila mat chlapa, ktorý sa ku mne bude správať ako k princeznej. Ako ku keramickej bábike, ktorá sa má rozbiť pri jedinom hrubšom dotyku. Tak prečo sa mi potom dostal pod kožu, ten arogantný idiot? Best rating #1 in Teen Fiction