10

9.9K 618 38
                                    

Videli ste koľko tu je Votesov??❤❤ A videní? A komentov? Ľudia ja umieram!❤❤ Milujem vás!❤❤ Avdjfjdjdmdndkksiek. Ako je to za tak krátky čas možné? Veď to ani nejde. Ste úžasný❤❤❤

Strašne moc vám ďakujem.

Časť venujem VeveRicaPetrydeska, dúfam, že sa ti aspoň trošku páči, no áno viem je nudná a krátka uvedomujem si to.

Poznáte ten pocit, keď spravíte niečo veľmi zlé? Keď viete, že sa niekomu chystáte ublížiť len kvôli tomu, aby ste mohli ublížiť niekomu inému? Som naozajstná sviňa a Parkerov pohľad mi to iba dosvedčoval, no Jackov bol vysmiaty. Zatiaľ, čo sa Parker rozhodoval, či ma zabije pohľadom alebo ručne, Jack rozmýšľal, čo si oblečie na našu svadbu. No dobre, možno preháňam, ale naozaj to tak vyzeralo.

,,Naozaj?" Neveril Jack. Po mojom prikývnutí Parker s hlasným buchnutím dverí odišiel do obývačky. Fajn, toto bude ešte sranda.

,,Fajn." Povedal aj Jack a tiež odišiel. Ja som ale zachytila iba Kristin. Kto to je? Čo mu nestačilo? Prečo to Parkera tak zaskočilo? Toto si budem musieť zistiť.

,,Takže mám pukance, film...a kde je Parker?" Zastavil sa Nate pri dverách.

,,Išiel do obývačky." Prekrútila som očami.

,,Ideme pozerať film. Nepridáš sa?" Zastavil ma ešte Nateov hlas pred tým, ako som vyšla hore. No film by som si pozrela, ale tak je tam Parker. No ale na tie pukance mam tiež chuť, ale je tam Parker. Páči sa mi náš nový... Čo to trepem? Aj tak tam je Parker. No na druhú stranu, možno zistím niečo o Kristin. Jeej.

,,Jasné." Povedala som a zbehla dole.

,,Liv sa k nám pridá." Povedal Nate, keď sme vošli do obývačky. Parker sedel na sedačke a pozeral do mobilu, ale hneď ako nás zbadal, vypol ho. Chvíľku vstrebával informácie a potom ma zase začal vraždiť pohľadom. Nemá ho to čo srať! On má svoj život, svoju Caroline a nemá sa čo starať do toho môjho. Nevinne som sa usmiala a sadla si do kresla, ktoré bolo hneď vedľa gauča, na ktorom sedeli chalani. Nate zapol film a zhasol svetlá.

,,To si robíš srandu?" Zasmiala som sa, keď sa na obrazovke zjavil názov filmu, ktorý z celého srdca neznášam. Nate ten film miluje, nie, nie je to žiaden horor ani nejaká animovaná rozprávka, ale mne to je proste proti srsti. Muž Z Ocele. Keď vyšiel ten film, Nate ho mal zapnutý denno denne a ja sa čudujem, že ho ešte nevie naspamäť.

,,Tíško sestrička, ja viem, že ten film miluješ." Zasmial sa Nate a hodil do mňa pukance. Fajn, chcem morálnu podporu. Debbie. Napíšem jej správu.

Ja- Help me Pls!!!!!!!!!!

Debbie- Fíha, 10 výkričníkov, to bude zlé. Čo sa deje?

Ja- Nemôžeš prísť?

Keď mi odpoveď neprišla ani do desiatich minút, položila som mobil na stolík a snažila sa ignorovať to, aký film pozerám. No to nešlo!! Veď to je taký príšerný (Neberte to tak, že urážam ten film hej?) film, že to ani nie je možné.

,,Liv, choď otvoriť." Povedal Nate, keď niekto zaklopal. Toto bolo asi prvý krát, čo som neprotestovala. Môžem sa uliať z toho filmu, čo viac si priať. Počkať. Prečo tam ja vlastne stále sedím? Veď ma to nebaví a aj tak sa tam nič nedeje. Otvorila som dvere a všimla si....Debbie?

,,Ty si prišla?" Spýtala som sa prekvapene a pustila ju dnu. Zavesila si bundu na vešiak a vyzula tenisky.

,,Jasné. Desať výkričníkov. To musí byť zlé. TAAK....Čo sa stalo?" Povedala.

,,Môj a tvoj brat sú asi najnudnejší ľudia na svete." Povedala som ukázala na obývačku. Spoločne sme sa tam vybrali a zastali sme vo dverách. Debb sa zapozerala do filmu a potom prehlásila.

,,To si robíte srandu?" Čím vlastne aj upriamila Nateovu a Parkerovu pozornosť.

,,Tíško, sestrička." Zopakoval Parker Natea. Toto sú tak nevyspelé deti.

,,Dajte tam niečo normálne!" Povedala Debb a sadla si na Parkera.

,,Zlez zo mňa. Ja nie som sedačka." Povedal a odsacoval ju. Debb sa nedala, zjavne bola zvyknutá.

,,A čo chcete, vážené ženy?" Spýtal sa Nate a stopol film.

,,Ako si prišiel na to, že sú to ženy?" Nechápal Parker.

,,Inak vidíš, dobrá otázka." Zasmial sa Nate a ja som doňho hodila vankúš.

,,Fajn. Srať film, poďme si zahrať flašu!!!" Zahučala Debb a už dávala na zem flašu od Kofoly, ktorá bola na stole. Sadli sme si do kruhu a Debb zatočila. Padlo to na ňu a Parkera.

,,Tak, milý braček, pravda alebo odvaha?" Spýtala sa diabolsky Debb.

,,Že si to ty tak pravda. Stačilo mi, že minule vyznával lásku predavačke, nepotrebujem to zažiť ešte raz." Povedal a všetci sme sa zasmiali.

,,Fajn..tak niečo zákerné. Á, mám to. Ale musíš dopovedať pravdivo! Čo cítiš ku Caroline?"

Kto ma zabije za ten koniec? Nikto? Ja viem nestál za nič ale aj tak.

Videli ste koľko tu je Votesov?? A videní? A komentov? Ľudia ja umieram! Milujem vás! Avdjfjdjdmdndkksiek. Ako je ti za tak krátky čas možné? Veď to ani nejde.

Strašne moc vám ďakujem.

Časť venujem VeveRicaPetrydeska, dúfam, že sa ti aspoň trošku páči, no áno viem je nudná a krátka uvedomujem si to.

ProtectorWhere stories live. Discover now