Efter et par andre piger og drenge havde sunget og spillet, var det endelig mig der blev kaldt op. Jeg havde et smil på mine læber, som sikkert bare lignede en grimasse. Jeg trådte op på scenen med min guitar under armen. De andre så afventende på mig, da jeg satte mig på skamlen. Jeg satte mig til rette, og lod mit plekter røre guitarstrengene. Jeg begyndte bare at spille, og smilede tilfreds, da det gik ret godt.
Da jeg var færdig med at spille, trådte jeg ned fra scenen, og havde mit blik rettet mod gulvet. Jeg følte mig ret akavet, især da jeg nær stødte ind i en person. Hvordan jeg kunne blive ved med at støde ind i folk, vidste jeg ikke.
Jeg så op og to grågrønne øjne mødte mine. Han havde chokolade-farvet krøllet hår, som var en smule lysere end mit. Hans smil var skævt, og jeg måtte indrømme at det var meget charmerende.
"Du var vildt god." Han kørte en hånd igennem sit hår.
"Tak.." Mumlede jeg, og rynkede kort på brynene. Af en eller anden grund, troede jeg ikke på ham. Han virkede ret anspændt, som om han var blevet tvunget til at komplementere mig. Han så mig direkte ind i øjnene, hvilket forekom mig en smule underligt. Alle de drenge jeg havde snakket med, havde altid sine øjne alle mulige andre steder. Som på tavlen, vinduet, skabet, bare alle andre steder end mine øjne. Men jeg havde ikke noget imod øjenkontakt, faktisk kunne jeg godt lide at se ind i hans øjne. De mindede mig om grønne smaragder.
"Jeg tænkte på om du måske ville mødes i parken imorgen? Så kunne du måske vise mig nogle af dine seje tricks på guitar?" Han smilede stort, hvilket fik hans perfekte tandsæt til at komme til syne. Han virkede sød, så hvorfor skulle jeg takke nej?
Jeg nikkede og spurgte; "Klokken 11?"
Han nikkede med et smil på læben, og mumlede 'ses'. Jeg smilede for mig selv, og fulgte ham med øjnene, da han gik over mod nogle af de andre drenge.
Jeg kunne ikke finde ud af om han lige havde inviteret mig ud, eller om han bare ville lære noget om guitarer. Uanset hvad virkede han sød, og hvis jeg tilbragte lidt tid sammen med ham, kunne det være at jeg glemte Niall's underlige humør og dejlige stemme.
Jeg gik hen til Nella, og hun smilede sit 'ulalah'-smil.
"Hvad snakkede dig og Harry om?" Når så det var hans navn. Jeg havde helt glemt at spørge om det, da jeg snakkede med ham. "Han spurgte mig om jeg ville vise ham nogle tricks på guitaren imorgen."
Nella nikkede, og proppede sin lyserøde top ned i hendes cowboy nederdel. "Det lyder.. Hyggeligt." Hun puffede blidt til mig, og grinte så kort.
"Han er ret hot, ikke?" Jeg kunne ikke være mere enig. Han var virkelig hot.
***
Da skoledagen var slut, besluttede jeg mig for at gå hjem. Jeg fulgtes med Nella ud til hendes bil, sagde farvel, og krammede hende.
"Ses på mandag." Nella smilede og tog min arm. "Husk at give mig opdateringer hver femte minut, når du skal møde 'du ved hvem'."
Hun løftede sine øjenbryn to gange, da hun sagde 'du ved hvem'. 'Du ved hvem' var Harry. "Det skal jeg nok."
Hun smilede tilfreds, og slap sit greb om min arm. "Ses."
Jeg gik i raske skridt mod mit hus som lå omkring 3 kilometer væk fra skolen. Der var ikke meget andet end buske at se. Luften fyldtes med duften af sommerblomster, da jeg gik forbi min nabos hus. Min nabo var en gammel kvinde på omkring 80, som kun gik op i hendes blomster. Det gjorde mig nu egentlig ikke noget, for hun var også rigtig venlig og tilbød tit kaffe og småkager.
Da jeg endelig var hjemme, smed jeg mine sko, og min taske i min ret så store entréen. Jeg så mig en enkelt gang rundt. Køkkenet var lige ved siden af stuen, så jeg tog lige et glas vand. Derefter handlede det om at smide sig i vores flyde-sofa, så hurtigt som muligt. Jeg kastede mig i sofaen, og lukkede så mine øjne. Jeg var udmattet. Jeg tog min ynglings pude, og krammede den ind til mig. Den duftede af min mors Cool Water parfume. Jeg sukkede og kunne mærkede hvordan jeg langsomt faldt i søvn.
"Et kys?" Hans øjne så ind i mine, de virkede overnaturligt smukke. Alt ved ham virkede overnaturlig smukt, selv hans slidte jeans og hans forvaskede polo. Jeg kunne mærke hans varme ånde mod min hud. Han smilede blidt til mig, og placerede sin hånd mod min kind. Hans hånd satte en tot af mit mørkebrune hår om bagved mit øre. Hans berøring gjorde mig helt ør i hoved.
"Tag et." Svarede jeg, og gengældte hans blide smil. Jeg kunne mærke hvordan sommerfuglene i min mave, voksede for hvert sekund der gik. Han holdt sig ikke tilbage, og kyssede mig på munden. Hans bløde læber var som limet til mine. Kysset var både blidt og intenst på samme tid. Han smilede mod mine læber, og trak sig så tilbage. Jeg fik en stor trang til at bede om endnu et kys, men stoppede ordene før de kom ud af min mund. Han havde mig under hans kontrol, jeg var magtesløs.
Jeg vågnede med en underlig smag i munden. Jeg kunne ikke tro det jeg lige havde drømt. Det virkede så uvirkeligt, og urealistisk. Jeg sank en klump, og satte mig op i sofaen. Jeg kiggede fraværende ud af vinduet, som var ved siden af sofaen.
Jeg havde drømt om Niall.
YOU ARE READING
Falling for you
FanfictionAlicia Mendler går på en helt normal High School, sammen med badboy'en Niall Horan. Alt går fantastik for hende, lige indtil hun ved et uheld støder ind i Niall på gangen. Han ser hende i øjnene, og ved straks at han vil have hende. Der er bare et p...