Talking to a stranger is good, dancing with one is better.

422 19 5
                                    

"Du drømmer om en fyr du plejede at hade? Du må være hårdt ramt." Hans maske skjulte stort set hele hans ansigt, undtagen hans mund, derfor kunne jeg se at hans smilede skævt. Han havde et sort og hvidt jakkesæt på, som sad vældig godt på ham, og fik ham til at se yderst sofistikeret ud.

"Hvad skal det betyde, hvordan hårdt ramt?" Jeg prøvede ikke at virke for desperat efter svar, men det var ret besværligt at styre. 

"Du er hårdt ramt, du må være dybt forelsket i ham drengen du taler om." Jeg var lige ved at kløjes i luften, faktisk kom hosten helt af sig selv, og fik mig til at hoste et par lave host. 

"Hvad i-" Hviskede jeg mellem hostene. Forelsket i Niall Idiot Snyder Løgner Spade Horan? Det må være en spøg, ikke? Den dreng må være dum eller sådan noget. Det gik op for mig at jeg intet navn havde nævnt, så han gættede bare ud fra hvad jeg havde sagt.

"Hvem er fyren?" Han kiggede ud på dem der dansede rundt ude på dansegulvet. En enorm diskokugle lyste hele gulvet op, og sendte forskellig farvet lys rundt i lokalet. "Jeg skal nok lade være med at fortælle nogen om ham." 

Jeg sukkede opgivende, og besluttede at sige hvem det var. Ham fyren virkede rar nok, og som en man kunne stole på, så hvorfor ikke?

"Niall, Niall Horan." Hviskede jeg. Det var dybt pinligt, at ham fyren troede at jeg var forelsket i Niall, så måske hvis jeg fortalte ham hvem det var, ville han skifte mening, og sige 'naah, måske er det bare fordi du hader ham.', men han vendte bare sit ansigt mod mig. Han virkede mundlam, hvilket bekymrede mig.

"Woaw. Du er vild med en badboy." Smilede han, og rejste sig op fra sin stol. Han rakte en hånd frem foran mig. "Vil du danse dine tanker væk fra ham?" 

Jeg nikkede, og tog hans hånd. Da min hud rørte hans sendte den et slags stød igennem hele min krop, der mest af alt føltes rart.

Han førte mig ud til dansegulvet, og placerede sine hænder på mine hofter, og svajede med til den stille sjæler. Jeg lagde armene om nakken på ham, og bed mig selv i underlæben. På uret bag ham kunne jeg se hvad klokken var. 23:49.

"Den Niall-fyr er nu ret heldig." Hviskede han i mit øre, og gav mig gåsehud. 

"Hvorfor?" Hviskede jeg i hans øre, og håbede at min stemme havde den samme effekt på ham, som hans havde på mig. 

"Fordi du er ikke blot smuk, du er også skør og skøn." Jeg tog 'skør'-delen som en kompliment. Jeg holdt rødmen tilbage, da jeg ikke vil virke svag, og tøset.

"Virkelig?" Mine øjne kiggede på hans lettere lyserøde læber, som smilede kært. 

"Jaer." Det var der hvor en tanke rød igennem mit hoved. Det er kun maskebal en gang, nyd det. Det var det min mor havde sagt, da hun så mig i min kjole. Nyd det, det var lige præcis det jeg ville gøre.

Jeg satte mine læber mod den totalt fremmede fyrs læber, og smilede tilfreds, da han kyssede mig tilbage. Han lagde en hånd på hver side af mit ansigt, og sørgede for at jeg ikke trak mig tilbage. Jeg derimod, pillede ved båndene som holdt hans maske på plads i hans nakke. Jeg fik taget hans maske af, og holdt den i min højre hånd. 

Han virkede ligeglad, og fortsatte med at kysse mine læber. Hans kys fik mig til at glemme de spørgsmål som før havde svømmet i mit hoved, faktisk var det eneste mit hoved kunne rumme imens, tankerne om hans bløde læber.

Jeg havde brug for ilt, så jeg trak mig, dog var mine øjne stadig lukkede, da jeg ville vente i spænding til at hvem der gemte sig bag masken. Da jeg endelig åbnede mine øjne, fik jeg et chok. Ham kendte jeg godt.


Falling for youWhere stories live. Discover now